|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 28)
|
View this Thread in Original format
| Shadowkid |
Bah, 1-1 :(
Mss wel een terecht resultaat, maar ik vind dat Anderlecht het zelf heeft weggegeven. De eerste 25 min hadden ze de match perfect onder controle en kwamen ze aanvallend heel goed uit. Maar na die goal zijn ze gewoon in elkaar gezakt. De verdediging begon te blunderen en werd nerveus en er kwam geen enkel aanval meer uit.
In de 2e helft vind ik ook dat ze zelf AEK te makkelijk naar voor lieten komen. Ofwel hadden ze schrik om te verliezen (wat nooit zou mogen als je die eerste 25 min ziet) ofwel waren er duidelijk instructies om minder risico's te nemen en verdedigender te gaan spelen. Iig werd er slecht uigevoetbald, te snel naar voor gespeeld en Boussoufa vooral ni meer betrokken in het spel. Grotendeels daardoor kwamen ze er imo niet meer uit. Kben toch wel ontgoocheld in de manier waarop ze de match hebben weggegeven. |
|
|
| Phortastic |
Doei Anderlecht. 2 punten na 4 matchen is byebye. Want iemand die denkt dat ze ook maar 1 punt pakken in hun 2 matchen tegen Milan is op zen zachts gezegd een beetje naïf.
En idd Shadow, akkoord met wat je zei. Trouwens hoe kun je ooit een match winnen als je niet eens langer dan 10 sec de bal in de ploeg kan houden (op de 1ste 25min na dan). |
|
|
| Eagle` |
| als AEK wint met 2-1 moeten anderlecht ni klagen maw ze mogen content zijn met een punt. Tniveau van paars-wit was echt ronduit zielig tbh |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Doei Anderlecht. 2 punten na 4 matchen is byebye. Want iemand die denkt dat ze ook maar 1 punt pakken in hun 2 matchen tegen Milan is op zen zachts gezegd een beetje naïf.
En idd Shadow, akkoord met wat je zei. Trouwens hoe kun je ooit een match winnen als je niet eens langer dan 10 sec de bal in de ploeg kan houden (op de 1ste 25min na dan). |
naief :)
Mja, kheb 20 minuten gezien en kvond dat et op nix trok eerlijkgezegd, maar van de kant van AEK wast nu ook ni zo vet. Festival van de slechte passes, twas precies een degradatieduel in de Belgische competitie :/ |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Doei Anderlecht. 2 punten na 4 matchen is byebye. Want iemand die denkt dat ze ook maar 1 punt pakken in hun 2 matchen tegen Milan is op zen zachts gezegd een beetje naïf.
|
2 matchen bedoelt ge I guess ;) Nuja tis wel een feit om een 2de ronde te halen moet ge thuis best alles winnen en buitenshuis nog paar punten pakke, en de 2 punten die ze verloren tegen lille moeste ze eigelijk ce soir terugpakken. Nuja de strijd blijft infeite nog open lille - milan was 0-0
edit: ah ge bedoelt da ze tegen milan niks rapen, nuja kijk naar lille. Om het met nen dooddoener te zeggen "de match moet altijd gespeeld worden". Niemand dacht ook da club op san siro zou kunnen gaan winnen laat staan een punt pakken |
|
|
| Config |
zo heb ik et ni geleerd vroeger :p klote spellingveranderingen tegenwoordig
maar het is dus wel: Naïef :) |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Config
maar het is dus wel: Naïef :) |
Jup kweet, maar uw verbetering was dus ook fout :p
Nuja boeiend, daar gaan we niet over vallen ;)
en @ Eagle: das wel waar van dat je maar nooit weet tegen Milan, maar ik zie dat toch niet echt zitten tbh :( |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Phortastic
en @ Eagle: das wel waar van dat je maar nooit weet tegen Milan, maar ik zie dat toch niet echt zitten tbh :( |
+1 :(
Zeker niet als de verdediging zo klungelt. En Leiva was spijtig genoeg ni beter dan een VDH, in tegendeel. Frutos was nog de beste man, maar er gaat toch dringend iets moeten veranderen als ze bv. op Lille of tegen Milan ook maar kans willen hebben om iets te halen. |
|
|
| djcresto |
| Frutos die in vorm geraakt, dat gaat er veranderen. Als ge ziet hoe die gisteren speelt na toch een vrij lange afwezigheid. Vanaf nu zal hij wel elke match starten. |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by djcresto
Frutos die in vorm geraakt, dat gaat er veranderen. Als ge ziet hoe die gisteren speelt na toch een vrij lange afwezigheid. Vanaf nu zal hij wel elke match starten. |
Frutos in vorm kan mss voor een verbetering zorgen in de competitie, maar voor hun resterende CL-matchen gaat heel de ploeg beter moeten doen (en in de eerste plaats mss nog Vercauteren zelf). Ze hebben nu mss ook wel pech dat de Ramadan begonnen is, en een paar spelers fysiek er sneller zullen door zitten, maar de slechte prestaties zijn al langer bezig dan gisteren. Ze hebben een pak gelijke spelen gehaald in hun laatste matchen. |
|
|
| FCB_Fanatic |
kheb gisteren de match ook gezien, Anderlecht was sterk in de eerste 25, maar na die goal trok het op nie veel meer. Pareja haalde een onvoldoende niveau, en vooral Vandamme was immens zwak. Dat ze die maar vlug terugsturen naar waar em vandaan komt want die is mss goed genoeg voor de Jupiler league, maar niet voor de CL. Na de match zegt hij dan nog dat de bal te weinig in de ploeg werd gehouden en er te weinig over de grond werd gespeeld terwijl hij het toch wel keer op keer zelf was die met de lange bal werkte en zo steeds de bal verloor.
Frutos vond ik zelf ook de beste man op het veld, hoe die ne bal kan bijhouden en afschermen :eyes:
verder vond ik het ook maar ne behoorlijk zwakke scheids
ze hebben nu twee op 6, kzie ze thuis wel de drie punten pakken tegen Athene en dan de derde plaats nemen, maar het is waarschijnlijk onvoldoende voor de 2de plaats. Stel dat ze nog een puntje op twee wedstrijden pakken tegen Milan, dan zie ik ze nog die tweede plaats verliezen omdat ik ze niet zie winnen in Lille. |
|
|
|
|