|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 64)
|
View this Thread in Original format
| dj Zevan |
ongelooflijk met welk gemak hij de weg naar de winkelhaak vindt.
ongeziene klasse |
|
|
| Bl@ckOut |
Hij was toen al mijn favoriete speler, wat die allemaal uit zijn sloffen haalde. Zo'n spelers hebben we spijtig genoeg al lang niet meer.
En ja, de manier waarop zijn carrière ten einde kwam was zeer triest. Hij verdiende wel een afscheid op een andere manier. Maar hij heeft ons toch veel voetbalplezier bezorgd :)
btw, die filmpjes hierboven, daar zitten ook juweeltjes tussen :eyes: |
|
|
| FCB_Fanatic |
Heeft er iemand een idee waar je op het internet de beelden (samenvattingen) kan zien van wedstrijden in buitenlandse competities?
Een site vergelijkbaar met Sporza bijvoorbeeld |
|
|
| Jasperovitsj |
GAST
Die vrije trap van Ronaldinho
GENIAAL!!!
:eyes: :eyes: :eyespop: :eyespop: :eek: :eek: :crazy: :crazy:
En die actie van Deco en Gudjohnsen... ongeloofelijk zonde dat die bal tegen de paal strandde |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
GAST
Die vrije trap van Ronaldinho
GENIAAL!!!
:eyes: :eyes: :eyespop: :eyespop: :eek: :eek: :crazy: :crazy:
|
Schitterend, op zich niet zo mooi, maar je moet het maar doen. Onder het motto waarom moeilijk als het ook simpel kan. Geniaal is het enige juiste woord :eyes: |
|
|
| The_G0dfather |
| VISCA BARCA |
|
|
| DJ Sid |
Zaaaaaalig Barça in de eerste helft :).
In tweede helft hadden ze het bij momenten iets moeilijker, maar toch stevig de wedstrijd kunnen controleren, knap gedaan.
En jah, die vrije trap van Ronaldinho, da kan alleen hij gewoonweg. Buitenaardse klasse. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Serieus, dit is echt even revolutionair als de penalty van Panenka hé :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
gisteren niet naar de voetbal gekeken, enkel wat beelden op het nieuws gezien. Normaal ben ik vandaag wel paraat om Anderlecht te zien :D
Ik hoop dat Anderlecht vanavond wint, zou goed zijn voor het Belgisch voetbal, zeker als ze dan ook nog eens verder kunnen naar de uefa beker. Ik zou het in ieder geval een blamage vinden als het ze vandaag niet kunnen waarmaken. AEK is volgens mij toch wel de zwakste ploeg in hun groep (hoewel ze zo goed als zeker doorgaan in de CL) + Anderlecht speelt thuis.
Hopelijk wint Milan dan ook thuis tegen Lille. In principe moet een goed Milaan thuis altijd winnen, helaas is Milaan niet echt goed bezig en moeten ze ook nog eens een 5-tal spelers missen. Gelukkig kan Kaka uiteindelijk toch meedoen :) |
|
|
| Bjorn Vidaz |
| Ik hoop op een droge 0-3 overwinning voor Athene. Supporteren voor Anderlecht, nooit van men leven :whip: |
|
|
| IgnazZio |
| Ook een beetje aan het Belgisch voetbal in z'n geheel kijken hé.. Ookal stelt het niks voor in Europa, toch is er altijd een kleine kans op mooie resultaten de komende jaren |
|
|
|
|