|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 79)
|
View this Thread in Original format
| Config |
AA Gent - Club Brugge eindigt zoals ze 105 minuten eerder begon: 0-0.
Wellicht toch een domper voor beide teams.. Langs de andere kant loopt geen van beide nu uit en blijft ook de achterstand op Genk even groot..
Al bij al billijk dus. Vooral Gent zal hier wel wat mistevreden mee zijn, kheb de match zelf niet gezien, maar uit de newflashes van tijdens de match is me wel duidelijk geworden dat Gent de betere kansen zou gekregen hebben.. Wachten op een uitgebreide samenvatting dus.
Standard - Lokeren om 18u: Standard kan een goeie zaak doen.. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Met deze score is geen van beide ploegen gebaat. |
|
|
| mellow_head |
| STOMME KLOTE BELGACOM :whip: nu zijn er geen zondagmatchen meer LIVE op Sporza :mad: :mad: |
|
|
| Real |
 |
|
|
| djcresto |
| idd met deze score is geen van beide teams iets. Spel was meestal in evenwicht, Gent heeft echter verschillende goeie kansen gehad, Brugge nauwelijks. Gentse verdediging stond goed te acteren. Als Gent het een beetje goed blijft doen is de helft van de ploeg na het seizoen weg vrees ik. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Config
AA Gent - Club Brugge eindigt zoals ze 105 minuten eerder begon: 0-0.
Wellicht toch een domper voor beide teams.. Langs de andere kant loopt geen van beide nu uit en blijft ook de achterstand op Genk even groot..
Al bij al billijk dus. Vooral Gent zal hier wel wat mistevreden mee zijn, kheb de match zelf niet gezien, maar uit de newflashes van tijdens de match is me wel duidelijk geworden dat Gent de betere kansen zou gekregen hebben.. Wachten op een uitgebreide samenvatting dus. |
ik heb enkel het laatste kwartier op de radio kunnen volgen. Daarop zeiden ze inderdaad dat de beste kansen in de tweede helft voor Gent waren, maar dat Brugge meestal toch de betere in het spel was.
Ik ben in ieder geval blij dat ze onder de huidige omstandigheden hebben kunnen gelijkspelen. Ze schieten er niet veel mee op, maar ik blijf erop hopen dat het met de weken beter zal gaan en dat ze uiteindelijk nog kunnen meedoen voor tenminste die tweede plaats. |
|
|
| Mr_Pedro |
| quote: | Originally posted by djcresto
Als Gent het een beetje goed blijft doen is de helft van de ploeg na het seizoen weg vrees ik. |
En waarom dan wel? De (financiële)situatie is niet meer dezelfde als pakweg 5 jaar geleden hé. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Mr_Pedro
En waarom dan wel? De (financiële)situatie is niet meer dezelfde als pakweg 5 jaar geleden hé. |
Olufade, Smoje, Gregoire, Lombaerts. Op die spelers kunt ge wel mooie aanbiedingen verwachten die voor een club als Gent veel kans niet te weigeren zijn. |
|
|
| FCB_Fanatic |
Standard heeft Charleroi met 2-5 afgemaakt :eyes:
Er moet wel bij gezegd worden dat Kere een lichte rode kaart heeft gekregen waardoor Standard meer dan 1 helft tegen 10 man kon spelen. De vrije trap die volgde uit de rode kaart werd dan ook nog eens omgezet door conceicao 2-2. In de tweede helft maken ze der dan nog 2-5 van tegen de 10 man van Charleroi.
Het gaan cruciale weken worden voor de top 5 in het klassement. Ik hoop vooral dat Brugge morgen tegen Roeselare eindelijk eens goed voetbal kan brengen en overtuigend kan winnen zodat ze terug wat vertrouwen opdoen. Volgende week dan de verplaatsing naar Beveren en dan de cruciale match thuis tegen RSCA. |
|
|
| Jasperovitsj |
Die laatste goal van Geeraerts, in samenspel met De Camargo, HEERLIJK :eyes: :crazy:
En conceicao die wat gaat uitpakken tegen Matthyssen :tongue2
Voor de rest zuitgt VDE's voorselectie voor de interland tegen Tsjechië weeral grandioos. Zijn anti-Genk attitude neemt weer de bovenhand. HIj selecteert wel VDB, De Decker en Bailly, maar Soetaers, Vrancken en Cornelis mogen thuisblijven :rolleyes: |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Die laatste goal van Geeraerts, in samenspel met De Camargo, HEERLIJK :eyes: :crazy:
|
ja kzag het ook.. kop hem er maar eens van zover in.. en zo keihard dan nog, twas precies een trap op doel :wtf: |
|
|
| Jasperovitsj |
Ni alleen die kopper was heerlijk, vooral de voorbereiding was geniaal. Het begint op eigen helft, en buiten Geeraerts en De Camargo komt er niemand anders aan de bal. Drie heerlijke een-tweetjes, een perfecte voorzet en een buffelstoot van de Karel die half het plein overgestoken is. Prachtige actie :)
De Camargo zou Belg moeten zijn, zo iemand missen we echt bij de Duivels... |
|
|
|
|