|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 54)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
Als Genk morgen wint van Brugge nemen ze wel een serieuze optie op de titel denk ik. Dan gaan ze al serieus moeten terugvallen na de winterstop om die 12 punten voorsprong nog uit handen te geven...
En zonde voor Lierse :( Maar langs de andere kant, ze hebben wel lange tijd 2-0 voorgestaan, en dat is dit seizoen toch nog niet vaak voorgevallen. Dus hopelijk kunnen ze daaruit moed pakken en hebben ze de volgende weken dat tikkeltje meer geluk om punten te pakken :) |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Als Genk morgen wint van Brugge nemen ze wel een serieuze optie op de titel denk ik. Dan gaan ze al serieus moeten terugvallen na de winterstop om die 12 punten voorsprong nog uit handen te geven...
|
12 punten op Brugge ja, maar slechts 8 punten op Anderlecht he als we morgen winnen. Dat is nog lang niet gespeeld hoor, enkel Brugge is dan zo goed als uitgeteld. |
|
|
| dj Zevan |
Als ze eind februari of begin maart nog 8 of 12 punten voorstaan
dan is het waarschijnlijk gespeeld, tot dan valt er naar mijn mening
nog helemaal niks te zeggen over wie kampioen wordt
meestal worden er de laatste 7 speeldagen heel wat punten verknoeit door de top 3, de stress voor het moeten winnen neemt dan de overhand
maar op dit moment is Genk zowat de betere ploeg in 1ste klasse |
|
|
| DJ Sid |
| quote: | Originally posted by dj Zevan
Als ze eind februari of begin maart nog 8 of 12 punten voorstaan
dan is het waarschijnlijk gespeeld, tot dan valt er naar mijn mening
nog helemaal niks te zeggen over wie kampioen wordt
meestal worden er de laatste 7 speeldagen heel wat punten verknoeit door de top 3, de stress voor het moeten winnen neemt dan de overhand
maar op dit moment is Genk zowat de betere ploeg in 1ste klasse |
Idd, het is alleen te hopen dat ze niet teveel gaan te kampen krijgen met blessures van basisspelers, zoals dat vorig seizoen wel vaak het geval was.
Maar goed, eerst vanavond winnen tegen Club. :D |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Phortastic
12 punten op Brugge ja, maar slechts 8 punten op Anderlecht he als we morgen winnen. Dat is nog lang niet gespeeld hoor, enkel Brugge is dan zo goed als uitgeteld. |
en waarom zou brugge dan uitgeteld zijn? das ook maar 4 punten verschil met anderlecht ze :rolleyes: |
|
|
| domineesje |
wat zitten jullie te gissen?
er zijn nog 20 speeldagen, die nog veel kunnen veranderen!!! |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Phortastic
12 punten op Brugge ja, maar slechts 8 punten op Anderlecht he als we morgen winnen. Dat is nog lang niet gespeeld hoor, enkel Brugge is dan zo goed als uitgeteld. |
Met 8 punten is het idd nog niet gespeeld, maar eerlijk gezegd denk ik toch dat Genk dat een goeie kans heeft om de titel te pakken als ze die voorsprong behouden tot de winterstop. Want dan moet Genk al een redelijk terugval hebben en moet Anderlecht een sterke reeks neerzetten, en vooral dat laatste zie ik zo ni echt gebeuren zoals het er nu voorstaat (weinig goed voetbal, geblesseerden,..). |
|
|
| Jasperovitsj |
| Inderdaad, het volstaat niet dat Genk zwaar punten verliest na de winterstop om de titel te verspelen. De tegenstanders moeten ook een hoop punten winnen, en daar wringt nu net het schoentje. Anderlecht en Brugge laten te veel punten liggen tegen ploegen waar ze in feite wel zouden tegen moeten winnen. En zolang Genk dat niet doet blijven ze mooi in de running hoor :) |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
En zonde voor Lierse :( Maar langs de andere kant, ze hebben wel lange tijd 2-0 voorgestaan, en dat is dit seizoen toch nog niet vaak voorgevallen. Dus hopelijk kunnen ze daaruit moed pakken en hebben ze de volgende weken dat tikkeltje meer geluk om punten te pakken :) |
Ach, zelf uit handen gegeven. G. Beerschot kon mij niet overtuigen, Snellie had gewoonweg in de eerste helft die bal over Luciano moeten lobben, dan was het rusten bij 2-0 en hadden ze nooit meer teruggekomen. Nu werd het wel 2-0 via die penalty (die verdediger had overigens rood moeten krijgen, laatste man) maar G. Beerschot mocht veel te vlug de aansluitingstreffer scoren. Daarna zag ik de bui al hangen. Tussendoor scoren we nog wel de 3-1 maar die wordt volledig terecht afgekeurd. Daarna volgt dan de 2-2 en Ernandes mist onbegrijpelijk de 3-2 waarna De Wilde de 2-3 aan de overkant tegen de touwen vlamt. Pijnlijk voor ons maar we wisten eigenlijk op voorhand dat een nederlaag logisch zou zijn. Er waren lichtpunten maar als je onze verdediging ziet knoeien weet je het ook wel. Ik vraag me af of we ons stilaan niet beter zouden neerleggen bij de situatie en beginnen te denken aan de uitbouw van een ploeg voor tweede klasse. De achterstand bedraagt nu al 11 punten en tenzij er een ploeg (Mons?) een dramatische terugronde speelt lijkt alleen een mirakel ons nog in eerste klasse te houden. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| dadelijk voetbal kijken, uitzending begint vandaag al om half 6. Ik ben er benieuwd naar. Als Brugge een goed niveau haalt hebben ze zeker een kans want op zich is Brugge niet slechter dan Genk |
|
|
| Config |
0-0. Al bij al terecht.. al stel ik me toch vragen bij die flauwe rode kaart..
Anyway, Club was toch beter en met elf had Genk op zijn doos gekregen :toothless |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Config
0-0. Al bij al terecht.. al stel ik me toch vragen bij die flauwe rode kaart..
Anyway, Club was toch beter en met elf had Genk op zijn doos gekregen :toothless |
handbal = geel, 2 de gele kaart is gelijk aan rood, mag je niet flauw heten
saaie match! 't was een val-, trek-, sleurspel :s |
|
|
|
|