|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 29)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| alles kan he. In hun beste campagne in 2000 begonnen ze met 0 op 6 (dacht ik). Alleszins met een zware nederlaag in Man U. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by djcresto
alles kan he. In hun beste campagne in 2000 begonnen ze met 0 op 6 (dacht ik). Alleszins met een zware nederlaag in Man U. |
yup, maar als ik mij niet vergis moesten ze in de laatste wedstrijd pas opnieuw tegen Man U, dat op dat moment reeds was geplaatst en met een 'B elftal' naar Brussel kwam. Anderlecht won toen die match met 2-1 denk ik en dat zijn toen drie heel belangrijke punten gebleken. De pech nu is dat Milan met zn sterkste elftal zal spelen omdat ze nog niet zeker zijn van plaatsing.
Alles is natuurlijk nog steeds mogelijk, maar ik heb toch mn bedenkingen na hun prestaties tegen Lille en Athene. Ze kunnen goed voetbal brengen, maar geen volledige match ... en dat zullen ze tegen milan wel een hele match moeten brengen als ze op winst willen rekenen |
|
|
| Gladius |
| thuis valt er tegen Milaan toch iets te rapen, alsook in Lille. Maarja, dan moete ze idd wel een hele match een deftig niveau halen |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by djcresto
alles kan he. In hun beste campagne in 2000 begonnen ze met 0 op 6 (dacht ik). Alleszins met een zware nederlaag in Man U. |
In hun beste campagne haalde ze toch als ik me niet vergis in hun 1ste match (thuis) al een 1-0 overwinning tegen PSV. |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Phortastic
In hun beste campagne haalde ze toch als ik me niet vergis in hun 1ste match (thuis) al een 1-0 overwinning tegen PSV. |
Eerste thuismatch idd, 2e match van die campagne. Eerste match was op uit op Man Utd, 5-0 verloren. Na PSV thuis was het dubbele confrontatie tegen Kiev, dan thuis met 2-1 gewonnen van Man Utd en laatste match was uit op PSV gaan winnen. Zo was het denk ik dat jaar.
Ik weet wel dat bv Beckham niet speelde tegen Anderlecht, in die thuismatch, maar het was zeker geen volledig B-team. Want ik dacht ze nog groepswinst wouden of zelfs nog niet mathematisch zeker waren. |
|
|
| Phortastic |
| Juist, zo was het idd. Kweet wel dat die match tegen PSV thuis ongelooflijk slecht was en een lucky goal heel opt einde viel :) |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Juist, zo was het idd. Kweet wel dat die match tegen PSV thuis ongelooflijk slecht was en een lucky goal heel opt einde viel :) |
Jup, echte kutmatch, en dan die goal op het einde van ik denk Dheedene. Een bal die afweek op/in de muur denk ik. En Van Bommel die dan na de match kwam klagen over het boerenkoolvoetbal enzo :) |
|
|
| Phortastic |
| Idd lol, kweet da ook nog heel goed :D |
|
|
| FCB_Fanatic |
de wedstrijd van Brugge was maar zielig gisteren zenne, tegen ne tegenstander als Ruzomberok moeten ze normaal altijd winnen. Als ze Europees willen overwinteren zullen ze toch een niveau of drie beter moeten spelen ... gelukkig kan ik mij er aan optrekken dat Club altijd beter is tegen goei tegenstanders, en die zullen ze nu ook wel tegenkrijgen.
Zulte heeft dan weer voor ne 'stunt' gezorgd, tzal de Belgische coefficient alleen maar ten goede komen. De punten kunnen we in ieder geval goed gebruiken, voorlopig staat België op de tiende plaats en dat betekent dat België voor het seizoen 2007-2008 weer aanspraak maakt op ne rechtstreeks gekwalificeerde voor de CL.
en het 3-0 verlies van standard had ik voorspeld :D |
|
|
| Jasperovitsj |
Toch wel vet wat ZW gedaan heeft gisteren, hoewel Lokomotiv het een beetje zelf gezocht heeft door met een veredeld B-elftal aan te treden. Nu ja, goed voor het belgische voetbal, en wie weet kunnen ze in de poulefase nog wel eens stunten. :)
En straffe goal van Sergeant seg :crazy: |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
En straffe goal van Sergeant seg :crazy: |
ongelooflijk die kerel. naja, ex-Antwerp, wa wilt ge =p |
|
|
| FCB_Fanatic |
Dit is de selectie van René Vandereycken:
- Doel: Stijnen (Club), De Vlieger (Zulte Waregem), Vandenbussche (Heerenveen)
- Verdediging: Hoefkens (Stoke), Kompany (Hamburg), Léonard (Feyenoord), Van Buyten (Bayern), Vanden Borre en Van Damme (Anderlecht), Vermaelen (Ajax)
- Middenveld: Defour en Geraerts (Standard), Englebert (Club), Goor (Anderlecht), Simons (PSV), Mudingayi (Lazio)
- Aanval: Dembele (AZ), Huysegems (Feyenoord), Vandenbergh (Genk), Pieroni (Auxerre), Mbo Mpenza (Anderlecht), Emile Mpenza (Al Rayyan)
wat een kloteselectie nogmaals van Vandereycken :whip:
Om te beginnen snap ik al niet wat De Vlieger nog in die selectie doet, hij is niet eens basisspeler bij een 'middelmatige' club als Zulte en haalt al lang zijn niveau van vroeger niet meer. Wat de verdediging betreft zet ik ook serieuze vraagtekens bij Hoefkens en Van Damme. Hoefkens heeft de laatste tijd nog nauwelijks gespeeld in de Engelse tweede klasse en als hij als rechtsback wordt uitgespeeld in de nationale ploeg (zoals VDE al eerder heeft gedaan) komt hij enorm tekort. Vandamme heeft woensdag nogmaals bewezen dat hij het internationale voetbal niet aankan.
Op het middenveld heb ik vooral mijn bedenkingen bij Englebert en Defour. Defour heeft ook geen basisplaats bij standard en heeft ook nog niet zn beste niveau gehaald. Englebert is dan weer wel goed bezig bij Brugge, maar moet het vooral van zijn werkkracht hebben, ik denk dat die met Simons, Geraerts en Mudingayi wel voldoende in de selectie zit. Hier had VDE dus beter gekozen voor de beter voetballers zoals Soetaers en Chatelle, die enorm goed bezig zijn bij Genk, en die op de flank een actie kunnen maken en ne speler voorbij kunnen.
Ook in de aanval heb ik mijn bedenkingen, in de eerste plaats bij de selectie van Vandenbergh. Al een heel seizoen ondermaats bezig, nauwelijks gescoord, daarbij komt nog dat hij bekend staat als ne enorm 'luie' speler. Mbo is er ook weer bij terwijl hij nauwelijks nog gespeeld heeft bij anderlecht. Ook Dembele, Pieroni en Huysegems zijn, hoewel het enorm goeie voetballers zijn, geen basisspeler bij hun club. Hier heeft VDE volgens mij echter niet veel keuze aangezien de spelers die hij hier oproept zowat de enige Belgische aanvallers op niveau zijn. |
|
|
|
|