|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 133)
|
View this Thread in Original format
| Gladius |
| zitten hier supporters van Lierse (buiten Glex) die nog aan kaarten kunnen geraken voor zondag? |
|
|
| FCB_Fanatic |
Lierse - KV Mechelen 1-2
Kortrijk - Antwerp 0-2
Wedstrijden zijn zo goed als gedaan. Ik vrees dat het zo goed als over is voor Lierse. KV Mechelen blijft de beste papieren hebben om naar 1ste klasse door te stoten |
|
|
| Blue Sky 99 |
| 't is ermee naar de klote :( |
|
|
| Progrez |
Mechelen moet nog één zege behalen om over te gaan. Met een match tegen Kortrijk op het programma zal dat geen probleem zijn zeker?
Verdoemme die gasten van Lierse zijn toch amateurs. |
|
|
| Real |
Miljaar ...
Achja, KVM naar eerste klasse, daar kan ik eventueel ook nog mee leven. |
|
|
| Gladius |
| tsss stoeme boere, kunne die nu thuis ook al nix |
|
|
| FCB_Fanatic |
| toch liever Mechelen dan Antwerp in eerste zenne :) |
|
|
| The_G0dfather |
| spijtig voor lierse, als ex-kampioen van tijdje geleden |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
toch liever Mechelen dan Antwerp in eerste zenne :) |
+1 |
|
|
| Progrez |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
toch liever Mechelen dan Antwerp in eerste zenne :) |
Dat valt te begrijpen. Als 'supporter' van Brugge zou ik ook schrik hebben als ge ons gasten over de vloer krijgt. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Progrez
Dat valt te begrijpen. Als 'supporter' van Brugge zou ik ook schrik hebben als ge ons gasten over de vloer krijgt. |
eigenlijk helemaal niet, ik vind dat Mechelen gewoon een beter ploeg heeft dan Antwerpen en ze het gewoon meer verdienen :) |
|
|
| Progrez |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
eigenlijk helemaal niet, ik vind dat Mechelen gewoon een beter ploeg heeft dan Antwerpen en het gewoon meer verdient :) |
Ik had het over de supporters. Of bent ge Massenhoven vergeten? |
|
|
|
|