return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 [133] 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 133)
View this Thread in Original format
Gladius
zitten hier supporters van Lierse (buiten Glex) die nog aan kaarten kunnen geraken voor zondag?
FCB_Fanatic
Lierse - KV Mechelen 1-2
Kortrijk - Antwerp 0-2

Wedstrijden zijn zo goed als gedaan. Ik vrees dat het zo goed als over is voor Lierse. KV Mechelen blijft de beste papieren hebben om naar 1ste klasse door te stoten
Blue Sky 99
't is ermee naar de klote :(
Progrez
Mechelen moet nog één zege behalen om over te gaan. Met een match tegen Kortrijk op het programma zal dat geen probleem zijn zeker?

Verdoemme die gasten van Lierse zijn toch amateurs.
Real
Miljaar ...

Achja, KVM naar eerste klasse, daar kan ik eventueel ook nog mee leven.
Gladius
tsss stoeme boere, kunne die nu thuis ook al nix
FCB_Fanatic
toch liever Mechelen dan Antwerp in eerste zenne :)
The_G0dfather
spijtig voor lierse, als ex-kampioen van tijdje geleden
Config
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
toch liever Mechelen dan Antwerp in eerste zenne :)


+1
Progrez
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
toch liever Mechelen dan Antwerp in eerste zenne :)

Dat valt te begrijpen. Als 'supporter' van Brugge zou ik ook schrik hebben als ge ons gasten over de vloer krijgt.

FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Progrez
Dat valt te begrijpen. Als 'supporter' van Brugge zou ik ook schrik hebben als ge ons gasten over de vloer krijgt.


eigenlijk helemaal niet, ik vind dat Mechelen gewoon een beter ploeg heeft dan Antwerpen en ze het gewoon meer verdienen :)
Progrez
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
eigenlijk helemaal niet, ik vind dat Mechelen gewoon een beter ploeg heeft dan Antwerpen en het gewoon meer verdient :)

Ik had het over de supporters. Of bent ge Massenhoven vergeten?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 [133] 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 
Privacy Statement