|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 25)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| Standard dat een bod van 8 miljoen op Onyewu weigert, hoe belachelijk. Alsof ze hun seizoen gaan redden door hem te houden. Beter met dat geld een goei ploeg bij elkaar kopen voor volgend jaar. |
|
|
| Gladius |
"Ik hield zijn truitje vast en hij zei minachtend: "Als je wil, krijg je het na de match." Ik antwoordde: "Geef mij maar je zus." Dat was niet lief, maar er worden wel ergere dingen gezegd."
voila, nu weten we wat Materazzi gezegd heeft tegen Zidane =)
morgen ist Frankrijk - Italië, dat beloofd weer |
|
|
| mellow_head |
| lol @ de krant vandaag naar aanleiding van het conflict pers <> Vandereycken. Een subtiele analyse van de vorige bondscoaches + de interesse van de buitenlandse pers in ons voetbal: WK 2002 in Japan en Zuid-Korea, toen Waseige zn laatste persconferentie gaf, er kwam ma 1 journalist opdagen :stongue: zalige foto in de krant :D |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by mellow_head
zalige foto in de krant :D |
pics or stfu :D |
|
|
| 1Million$shot |
| quote: | Originally posted by BZRK
pics or stfu :D |
:D |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
0 - 1 |
mooi zo jasper! =)
yes 3 punten binnen! eerste helft was ok, 2de niet om aan te zien. |
|
|
| Blue Sky 99 |
| Meer moet dat niet zijn, op zo'n veld is er toch geen goed voetbal te brengen. Blessure van Collen zag er wel niet te best uit :nervous: |
|
|
| 1Million$shot |
wat is stand Finland - Polen ?
bij rust was het 1-1
lekkere gelijkmaker trouwens van Nuno Gomes op een heerlijk steekballetje van Deco!! :eyes: |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by 1Million$shot
wat is stand Finland - Polen ?
bij rust was het 1-1
lekkere gelijkmaker trouwens van Nuno Gomes op een heerlijk steekballetje van Deco!! :eyes: |
nog steeds 1-1 ja.
btw: http://www.uefa.com/competitions/euro/index.html#
en dan LIVE klikken |
|
|
| FCB_Fanatic |
| ze hebben hunne eerste driepunter, nu winnen in servie en ik geef ze nog een kanske ... |
|
|
| kokkenmaster |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
op zo'n veld is er toch geen goed voetbal te brengen |
En maar best ook. De Armeniërs waren op technisch vlak beter (welke ploeg niet?) en ik vrees dat er op een biljartlaken toch zeker een stuk of 2 tegen onze netten lagen...
Maar soit, we hebben gewonnen en das het belangrijkste maar met dit soort pottestamperij geraken we echt niet ver... |
|
|
|
|