return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 3)
View this Thread in Original format
Glexx
Proficiat aan de Genk-fans, jullie hebben verdiend gewonnen!
Lierse kwam er gewoonweg niet aan te pas, slechte passes, alle duels verliezen, ...

Maar ja, volgende week beter zeker ..
Bl@ckOut
Als supporter van Anderlecht moet ik toch toegeven dat ze onterecht de 3 punten hebben gepakt. Het liep over 't algemeen voor geen meter en GBA speelde behoorlijk sterk. De tackle van Goor was een zuivere penalty, en de penalty van Anderlecht was er geen (het was sowieso al licht gefloten maar het gebeurde net buiten het strafschopgebied).

En da 2e geel van VDB, komaan zeg, zijn we nog serieus bezig hier? Zoals al eerder gezegd, ne ref moet bij zijn beslissing blijven, tenzij na overleg met zijn lijnrechters. Maar eerst niks geven en na protest van de tegenstander toch een 2e geel geven, hoe belachelijk zijt ge dan bezig :haha:
djcresto
pfff kut Gent zeg

op www.sportuitslagen.nu is er trouwens een gratis voetbalmanager
FenixStyle
quote:
Originally posted by Glexx
Proficiat aan de Genk-fans, jullie hebben verdiend gewonnen!
Lierse kwam er gewoonweg niet aan te pas, slechte passes, alle duels verliezen, ...

Maar ja, volgende week beter zeker ..


Thanks! :p

Heb er echt goede hoop ik dat we dit seizoen nog veel kunnen bereiken. Eindelijk staat er terug een ploeg op het veld die mentaliteit en inzet toont.. :) Ook langs het veld heerst er weer een schitterende sfeer onder de supporters.. De 0-3 overwinning lag dus ook niet aan het feit dat Lierse zwak was, wij warren gewoon goed.

Nu wordt het aftellen naar de 19e.. :cool:
mellow_head
kut Standard :whip: :crazy:
ConFig
quote:
Originally posted by Bl@ckOut
Als supporter van Anderlecht moet ik toch toegeven dat ze onterecht de 3 punten hebben gepakt. Het liep over 't algemeen voor geen meter en GBA speelde behoorlijk sterk. De tackle van Goor was een zuivere penalty, en de penalty van Anderlecht was er geen (het was sowieso al licht gefloten maar het gebeurde net buiten het strafschopgebied).

En da 2e geel van VDB, komaan zeg, zijn we nog serieus bezig hier? Zoals al eerder gezegd, ne ref moet bij zijn beslissing blijven, tenzij na overleg met zijn lijnrechters. Maar eerst niks geven en na protest van de tegenstander toch een 2e geel geven, hoe belachelijk zijt ge dan bezig :haha:


ah komaan.. die arbiter ging zowieso geel trekken en het was ook de enige juiste beslissing.. ge gaat toch niemand wijsmaken dat dat geen gele was :/ dus terechte beslissing, de enige terechte beslissing van de match trouwens
Nabistai
quote:
Originally posted by ConFig
ah komaan.. die arbiter ging zowieso geel trekken


Zeker niet waar, pas na druk van Monteyne heeft hij nog beslist om geel te trekken. Zeer rare reactie van de scheidsrechter, maar het was zoizo geel natuurlijk.

Wat een scheidsrechter debuteert in zo'n match daar kan ik echt niet bij. De spelleiding trok echt op niks.

Nuja, volgende week wint Genk, en dan ligt Bossie ni ver nimeer van de deur :happy2:
Nabistai
Lol, 1-0 voor Roeselare :D
Nabistai
Lol, 2-0 voor Roeselare :D


(Het moest wal al 3-0 of 4-0 zijn)
domineesje
quote:
Originally posted by Nabistai
Lol, 2-0 voor Roeselare :D


(Het moest wal al 3-0 of 4-0 zijn)


denk dat de bruggelingen een feestje hadden gisteren en te diep in 't glas gekeken :tongue3





:sadgreen:

Bl@ckOut
quote:
Originally posted by ConFig
ah komaan.. die arbiter ging zowieso geel trekken en het was ook de enige juiste beslissing.. ge gaat toch niemand wijsmaken dat dat geen gele was :/ dus terechte beslissing, de enige terechte beslissing van de match trouwens

Ik betwist de beslissing op zichzelf niet, tuurlijk moest hij geel trekken. Het gaat erom dat hij zich liet beïnvloeden door de andere ploeg waardoor hij zijn beslissing herzag. Zo verlies je als ref toch wel je geloofwaardigheid.
domineesje
3-0 roeselaare :mad:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 
Privacy Statement