|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 67)
|
View this Thread in Original format
| speentje |
jammer dat 't 4-4 werd, ben eigenlijk zwaar teleurgesteld.
Standaard heeft 6 kansen gehad (2 i/d eerste helft, 4 i/d tweede helft) en daarvan gaan er dus 4 binnen en dat in een thuiswedstrijd. match begon nochtans goed, na 12min 2-0 voor en dan denk je: de buit is binnen. de score dikte zelfs aan tot 3-0. de eerste tegengoal deed me al vermoeden dat het nog moeilijk ging worden, gelukkig maakt Salou kort nadien direct de 4-1. wedstrijd definitief gespeeld denk je dan, maar op 3 stilstaande fases nog 3 goals pakken, amai zunne. denk dat de keeper zeker niet vrijuit ging. kvond dat Club Standaard téveel liet voetballen na de eerste 30min. echt gevaarlijk waren ze niet, maar uiteindelijk maken ze wel nog 4 goals. Jason speelde geen slechte match, op de stilstaande fases ging hij wss wel wat de mist in, da kon ik niet makkelijk beoordelen vanop m'n stoeltje. serieuze kans laten missen om in te lopen op Genk :(
verder wel knappe goals gezien van Club. Van Heerden is echt een serieuze aanwinst :) |
|
|
| massiveK |
T'is vreemd dat er geen reactie is na de 4 1 verloren van genk in charleroi :)
De 4 4 Brugge Standard is een goed zaak voor Anderlecht, Brugge kan ook niet het resultaat houden dit seizoen.
Go anderlecht vanavond!!!!! |
|
|
| Config |
erg jammer voor Club :( 3 klutsgoals en een verdedigende fout..
Het geluk zit Club ook echt niet meer mee de laatste maanden.. Uefa, en nu in de competitie ook al.. Hopelijk wordt het in het 2de deel van het seizoen beter op dat vlak..
Jammer dat het resultaat weer geen weergave is van het spelbeeld. Goeie match van Club ondanks alles, Elrio die Standard lekker doldraaide en dan een wereldgoal scoort, Salou die eindelijk zijn goal kon meepikken na een enorm sterke match, en Balaban ja.. das Balaban é, hij scoort er toch maar weer 2, en speelde zeker geen slechte match. Yulu Matondo kwam niet echt overtuigend in vond ik.. meestal wat ongelukkig in de balaannames en passing.. en Clement hebben ze wel gemist , al speelde Vandelanoitte zeker meer dan deftig..
Belachelijk ook hoe die van Standard constant gaan zeiken tegen de arbiter en opt einde gewoon met een hele ploeg de supporters van Club gana uitdagen na de 4de goal.. hopelijk komen er eens sancties hiertegen.. een aantal fikse boetes zou zeker niet misplaatst zijn.. maar die gaan ze toch weer niet krijgen, zijn daar altijd maffiatoestanden geweest in Standard, en tzal ni rap veranderen ook. Constant zagen op arbiters na en tijdens de match, een toonbeeld van fairplay zullen ze nooit worden, maar dat je na de 4de goal met de hele ploeg naar de supporters van Club loopt en ze gaat uitmaken met you-gebaren, da kan er toch niet echt in bij mij.
Enfin, de match op standard ga ik zeker mee, ook es gaan lachen met die mannen dan, de zandnegers. |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by massiveK
T'is vreemd dat er geen reactie is na de 4 1 verloren van genk in charleroi :)
|
Die nederlaag was niet meer dan verdiend.. Het zat er zowiezo toch eens aan te komen, enja dan verlies ik ook liever meteen zwaar zodat iedereen wakker geschud wordt :) |
|
|
| mellow_head |
| Wat een saai voetbal speelt RSCA weeral I hate this team. Go Brussels :wtf: |
|
|
| mellow_head |
| Stom Anderlecht:mad: Brussels verdiende die overwinning zo hard! RSCA heeft geen gedaan, 3 keer verkeerd ingeworpe, Biglia die om de 2 min gaat ligge:whip: Deschacht met 7 verkeerde controles, gene enkele fatsoenlijke aanval kunnen opbouwen. |
|
|
| IgnazZio |
| Weer een late goal, typisch! |
|
|
| FenixStyle |
Dat de Anderlechtsupporters luidkeels "Wij willen voetbal zien" scandeerden zegt al genoeg zeker...
Bah bah weer zo onverdiend.. :whip: |
|
|
| Config |
| typisch anderlecht.. |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Config
typisch anderlecht.. |
Zo ver is het al gekomen idd. Waar is de tijd dat combinatievoetbal, mooie goals, samenspel, techniek,... typisch waren voor Anderlecht :( En het ziet er niet echt naar uit dat het snel zal verbeteren.
Wel 1 ding @ mellow_head, dat je zegt dat Mbo of Tchite om de 2 min gaan liggen tot daar aan toe. Maar Biglia krijgt wel degelijk redelijk wat te verduren ook hoor (en ja ik heb ook wel zijn oscarwaardig acteerwerk gezien bij die ene fase waar hij kwaad werd). |
|
|
| massiveK |
Heel slecht match van anderlecht die nog een keer alleen vanaf de 80ste minuut heeft iets geprobeerd. Veel geluk voor anderlecht maar wat een mooi goal van tchité:eyespop:
Is het niet typsich van een kampioen ploeg dat ze kan winnen zelf als ze slecht speelt? :)
Het 2de ronde zal echt boeiend zijn, anderlecht uitgeschakelt in UEFA zal zich op het kampioenschap focussen en genk heeft tot nu noe alleen 3 punten meer.
ik hoop dat anderlecht tijdens de mercato een echte RechtsVerdediger zal kopen. |
|
|
| FCB_Fanatic |
match van anderlecht heb ik niet gezien, had ik niet veel zin meer in na het scoreverloop van brugge deze namiddag gevolgd te hebben, ... kben der echt enorm door ontgoocheld. Als je thuis 3-0 en 4-1 voorstaat mag je dat NOOIT weggeven, zeker niet tegen een ploeg als standard die ik zeker niet hoger inschat als brugge.
Clement is niet de beste voetballer die in de brugse kern zit, maar ik denk wel dat ze vandaag zijn kopspel gemist hebben achterin als ge ziet wat een lullige goals ze tegen krijgen. En stijnen zit der idd niet ook geweldig uit bij enkele goals ... maar goed, t is al langer als vandaag geweten dat stijnen niet de beste keeper is op hoge ballen, daar heeft hij nog veel werk aan. Helaas zie ik em op dat vlak niet veel verbeteren met Verlinden als keeperstrainer, die toch vooral bekend stond om zn reflexen en lijnwerk. |
|
|
|
|