return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 [142] 143 144 
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 142)
View this Thread in Original format
The_G0dfather
en waar zouden ze dat dan al voorgedaan hebben ?

in zimbabwe ofzo zeker
Config
ben content dak er ni op heb gestemd :p
massiveK
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
_Jedi
Het idee van hem is wel nog leuk en intressant,
maar toch zo onrealistisch om dat uit te voeren.

En hoe zit dat met de beker en Europees achteraf?
Sturen we de Belgische beloften naar de Champions League? :)

Ja kvraag me toch ook af waar dat al gedaan is?

Of denkt hij dat Monaco de nationale ploeg is van... en die spelen in de franse league.
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
lijkt mij niet echt realistisch :p

kzie ploegen als AZ of Ajax hun Belgische spelers toch niet voor zo'n project laten gaan, zelfs niet als ze der worden voor betaald. Is toch een heel jaar dat ze der zelf niet op kunnen rekenen

Het is dat jongens als Martens, Demebele, Kompany, VandenBorre en Mirallas hun competitie willen verlaten om een jaar lang tegen ploegen als Dender of Roeselare te gaan spelen...
Blue Sky 99
quote:
Originally posted by The_G0dfather
en waar zouden ze dat dan al voorgedaan hebben ?

in zimbabwe ofzo zeker


China (not joking :nervous: )
FCB_Fanatic
iemand trouwens de soap rond Sterchele gevolgd???

blijkbaar ligt ie niet meer zo goed in de markt, dan kan em binnekort gewoon bij GBA blijven :p
Real
Standard wilt 'em toch?
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Real
Standard wilt 'em toch?


niet veel van aan, en volgens mij is die interesse nooit echt serieus geweest. Eén of twee dagen na die berichten over de interesse, kwam het bericht dat ze de voorkeur geven aan Pieroni

der zou wel nog interesse zijn van een Duitse ploeg (waarschijnlijk Wolfsburg)
Gladius
dan hoop ik dat hij blijft; als het tussen hem en Dosunmu klikt kan GBA wel 'ns een goed jaar tegemoet gaan

Real
Ma godver Servië. Wat een prulgoal. :(

In Nederland - Engeland staat het met penalties momenteel 7-7. :stongue:

edit: 10-10 :wtf:
edit: Nederland wint met 13-12 :wtf: :wtf: :wtf:
lievez
Bailly mag er toch al 2 op zennen buik schrijven ze op dit tornoei ffs. Dan zijn er nog velen de neuten waarom hij gene eerste keeper is bij de National ploeg
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 [142] 143 144 
Privacy Statement