|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 86)
|
View this Thread in Original format
| FredNova |
2-2
ik ben eigenlijk echt zielig he, door er toch maar in te blijven geloven :whip: :nervous: |
|
|
| lievez |
| Volges mij gaat de Rosicky er zo ne verren inknallen :) |
|
|
| DJ Sid |
| België 1-2 Tsjechië |
|
|
| TOR |
0-1
Wat is er weggelegd voor de winnaar van de pronostiek? :p |
|
|
| lievez |
| tickets voor de volgende match :happy2: |
|
|
| Real |
Vandenborre, Hoefkens en Daerden een kogeltje in de kop, en de Belgische voetbalwereld zou er wel wat beter uitzien.
Óf Vandereycken buiten. :D |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Real
Vandenborre, Hoefkens en Daerden een kogeltje in de kop, en de Belgische voetbalwereld zou er wel wat beter uitzien.
Óf Vandereycken buiten. :D |
ge vergeet Vandamme nog, één van de grootste prutsers bij Anderlecht en vandaag bij de Rode Duivels. Die is al een gans seizoen aan het klooien, zeker op de linksback positie ...
Eerste helft was nochtans veelbelovend, jammer dat het spelpeil in de tweede helft zo dramatisch daalde bij de Belgen ... :( (imo vooral door Vandamme en Vandenborre). |
|
|
| lievez |
twas te peizen.
kben al content dak de match ni gezien heb |
|
|
| Real |
| Eerste helft was nochtans goed hoor. |
|
|
| FredNova |
na de 0-1 maar verder gekeken (vanaf 21h) op bbc naar Engeland - Spanje
met een mooie goal van Iniesta!
hoewel de overwinning voor de Spanjaarden niet echt verdiend was imo
enige redding voor de rode duivels volgens mij is een buitenlandse trainer |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by FredNova
enige redding voor de rode duivels volgens mij is een buitenlandse trainer |
scorende spitsen misschien? |
|
|
|
|