|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 128)
|
View this Thread in Original format
| Progrez |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Goeie muziek maakt het brakke voetbal nog niet goed :p |
Ola dat vind ik wel. Als ge na de verloren wedstrijd tegen Standard een Emmanuel Top over het kruispunt hoort weergalmen (er staat bij de topmatchen een dj buiten) wordt die snertmatch snel gerelativeerd. |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Progrez
Joe T. Vanelli - Playing with the voice in Germany, |
:crazy: |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Goeie muziek maakt het brakke voetbal nog niet goed :p |
easy there lad :whip: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Don't get me wrong, ik zou het Antwerp absoluut gunnen om terug naar eerste te gaan, maar na hun heropleving in de 2de seizoenshelft zijn ze nu terug naar een belabberd niveau gedaald. Als ze daarmee in eerste aantreden mogen ze volgend seizoen meteen terug naar tweede... |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Don't get me wrong, ik zou het Antwerp absoluut gunnen om terug naar eerste te gaan, maar na hun heropleving in de 2de seizoenshelft zijn ze nu terug naar een belabberd niveau gedaald. Als ze daarmee in eerste aantreden mogen ze volgend seizoen meteen terug naar tweede... |
kan je niet een beetje hetzelfde zeggen van Lierse ? Die hebben toch ook totaal geen goed jaar achter de rug, vooral hun eerste seizoenshelft was enorm slecht. |
|
|
| Gladius |
het trekt idd op niet veel. veel te vaak de lange bal naar voren en dan maar zien wat Olguin of Campbell er mee doen.
toch blijf ik er in geloven; 1 overwinning, zoals zondag tegen lierse, kan hopelijk terug nen boost geven.
Iedereen mag overgaan behalve Lierse, dat die der maar is uitvliegen, heeft lang genoeg geduurd. :whip: |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Progrez
Kom zondag naar ons supporterscafé Great Old vlakbij de Bosuil in Deurne. Ik trakteer u de rest van de middag als compensatie voor de rit naar Den Bosch. Ge zult u niet vervelen.
Even een kleine greep uit de platen die ik in het desbetreffende café reeds heb gehoord: Emmanuel Top - Acid Phase, Union Jack - Two full moons & a trout (jawel, de friends, love & family remix), Joe T. Vanelli - Playing with the voice in Germany, Jones & Stephenson - The First Rebirth, Katana - Gemini, Binary Finary - 1998, Systematic Parts - Violin de la Nuit,... . Kortom, de gouden trance uit de Bonzai-periode en vroeger herleeft geregeld in Deurne-Noord. Dat moet volstaan om een match van ons bij te wonen. Wees daar. Afspraak om half drie. En graag! |
Een mooi aanbod, maar ik moet passen. :) |
|
|
| Vishnu |
Pronostiekje voor vanavond (BEL-POR)?
Ik gok op een vroege 0-1, later verdubbeld tot 0-2, en een halve eerredder na de 80e minuut tot 1-2 waar echter weer niks mee gekocht wordt. |
|
|
| Real |
Daar kan ik mij ook wel in vinden.
² |
|
|
| MikeVee |
Go Portugal !!!!
0-4 voor Portugal; maar alles waarbij ze meer goals maken den Belgiê is goed :cool: |
|
|
| Gladius |
Lol, wat een frustratie mikevee, altijd anti-rode duivels precies, best zielig om te zien tbh. Ben 'ns benieuwd wat ge gaat zeggen als ze gelijkspelen of winnen.
*fingers crossed* 1-0 |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Gladius
Lol, wat een frustratie mikevee, altijd anti-rode duivels precies, best zielig om te zien tbh. Ben 'ns benieuwd wat ge gaat zeggen als ze gelijkspelen of winnen.
*fingers crossed* 1-0 |
Kunt ge dan supporteren voor wat dikwijls een bende onkundigen is met een kutcoach op kop? Om nog maar te zwijgen van de incompentente mensen aan het hoofd van de bond. België staat op de Fifa-ranking in de buurt van landen als godbeter Panama.
De enige hoop zijn de 18-19 jarige talenten die bijna allemaal in Nederland of elders spelen en blijkbaar toch tegen een bal kunnen shotten. Zij kunnen mss in de toekomst er voor zorgen dat de rode "duivels" opnieuw een voetbalploeg wordt.
Ik zal niet tegen België supporteren ofzo, maar of ze nu 0-5 op hun doos krijgen of 1-0 winnen, het maakt mij nog maar weinig uit. |
|
|
|
|