|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 39)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
Van Nistelrooy wil wél mee naar de OS van Peking in 2008. Het beloftenelftal van elk land mag 3 spelers boven 23 jaar opstellen, en Van Nistelrooy zag dat wel zitten blijkbaar. :)
En de Antwerpse ploegen hebben het goed gedaan gisteren, ik ben een tevreden man! :) |
|
|
| RadiantB |
Wat een snertprestaties van de eersteklassers ... alweer. :D
Brussels verloren tegen Kortrijk, Lokeren tegen Antwerp, Charleroi tegen Hamme en Cercle tegen Dender; Genk, Westerlo en Sint-Truiden met de hakken over de sloot tegen derde- en vierdeklassers, STVV zelfs met strafschoppen. |
|
|
| TypeGenie |
| quote: | Originally posted by RadiantB
Wat een snertprestaties van de eersteklassers ... alweer. :D
Brussels verloren tegen Kortrijk, Lokeren tegen Antwerp, Charleroi tegen Hamme en Cercle tegen Dender; Genk, Westerlo en Sint-Truiden met de hakken over de sloot tegen derde- en vierdeklassers, STVV zelfs met strafschoppen. |
Hola hola, de 2 goalen die Genk tegengekregen heeft waren ècht wel 2 prulgoalen :o |
|
|
| djcresto |
| kargbo van Brussels geschorst tot nieuwjaar door zijne voorzitter:D |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by djcresto
kargbo van Brussels geschorst tot nieuwjaar door zijne voorzitter:D |
En terecht. :nervous:
Ik heb feitelijk nog behoorlijk wat respect voor die Vermeersch.
Die gefrustreerde trap op de enkels door Marc Hendrickx van't weekend is ook een schorsing waard, vind ik. Wat heeft dat nog met voetbal te maken. :( |
|
|
| Mystikal2006 |
| quote: | Originally posted by Real
En terecht. :nervous:
Ik heb feitelijk nog behoorlijk wat respect voor die Vermeersch. |
+1
eindelijk eens iemand die zijn verantwoordelijkheid neemt... |
|
|
| FCB_Fanatic |
laatste uitslag van de eerste bekerronde: KV Mechelen - GBA 1-0
morgen de loting voor de volgende ronde, ik ben benieuwd :) |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
laatste uitslag van de eerste bekerronde: KV Mechelen - GBA 1-0
morgen de loting voor de volgende ronde, ik ben benieuwd :) |
super :) |
|
|
| mellow_head |
| Aangename match! :) Uitsteker was toch zeker die Nana Azaré, hoe die op zn gemak op da veld ied uitdribbelt, doet mij denken aan Alex van Feyenoord, die slaapwandelt ook altijd over da veld :cool: GBA was ni in vorm, Björn De Wilde heeft geen kloot gedaan, 7 ballen kwijtgespeeld, 43 foute passes gegeven, stomme Sterchele had allang rood moete hebbe! Cavens was ook ni in zn sas. lol @ Peter Maes hoe die de ganse match stond te schreeuwen :stongue: De zoveelste eersteklasser uitgeschakeld. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by RadiantB
Wat een snertprestaties van de eersteklassers ... alweer. :D
Brussels verloren tegen Kortrijk, Lokeren tegen Antwerp, Charleroi tegen Hamme en Cercle tegen Dender; Genk, Westerlo en Sint-Truiden met de hakken over de sloot tegen derde- en vierdeklassers, STVV zelfs met strafschoppen. |
Wat nog maar eens duidelijk maakt dat het niveau van de top van 2de klasse en de 2de tabelhelft van 1ste klasse weinig tot niks meer verschilt. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Wat nog maar eens duidelijk maakt dat het niveau van de top van 2de klasse en de 2de tabelhelft van 1ste klasse weinig tot niks meer verschilt. |
Op één matchke kunt ge toch moeilijk afgaan vind ik. Lierse won vorig jaar ook nog de eindronde en kijk waar ze nu staan (wel met een mindere ploeg). Volgend jaar FC Dender in eerste klasse zoals het er nu voorstaat :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| That's exactly my point. De ploegen die stijgen zullen nooit uitzonderlijk presteren in 1ste (op een uitzondering als ZW na), en de ploegen die zakken zullen altijd in de top van 2de blijven meedraaien. Ergens logisch natuurlijk, maar je zou toch verwachten dat een middenmoter uit 1ste klasse toch redelijk makkelijk een 2de klasser opzij zet. Nu blijken er nationaal slechts een paar ploegen écht bovenuit te steken. Dus ik ben eerder geneigd om te denken dat het niveau in zijn geheel daalt, dan dat het niveau van de 2de klassers zoveel is gestegen... |
|
|
|
|