|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 53)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
Straks naar Lierse - G. Beerschot, de wedstrijd wordt waarschijnlijk weer een lachtertje maar als supporters zullen we toch onze ode brengen aan René Trost. |
knap dat ge toch nog blijft kijken ;)
(mijn 1000ste post btw :D ) |
|
|
| Glexx |
Ik ga ook eens vertrekken naar Lier...
Hopen op onze eerste driepunter! :toothless |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Glexx
Ik ga ook eens vertrekken naar Lier...
Hopen op onze eerste driepunter! :toothless |
:haha: keep on dreaming :p |
|
|
| MikeVee |
| Anderlecht 2-1 verloren op Gent :happy2: :happy2: |
|
|
| Devilex |
| Aalst herfstkampioen in 4e klasse B :disbelief |
|
|
| FenixStyle |
AA Gent - Anderlecht 2-1 :eyespop: :crazy: :D
Zelfs bij gelijkspel morgen zijn we nog de winnaar van het weekend, want dan houden we Brugge nog steeds op 9 pnt en lopen we nog meer uit op Anderlecht.. :)
DAMN, hoe ing opgefokt kan een mens zijn voor een voetbalmatch.. Denk dat m'n hartslag momenteel al het bpm op de gemiddelde jumpfuif overtreft.. En naarmate de tijd vordert, zal dat alleen nog maar stijgen.. :nervous: :p |
|
|
| Config |
| Tis thopen dat Genk morgen ferm op zijn bek krijgt :D |
|
|
| Real |
| Hup Lierse hup. :eyes: |
|
|
| MikeVee |
En standard ook verloren, nu Brugge morgen winnen en het was een goed voetbalweekend :D .
Lierse... :toothless |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Real
Hup Lierse hup. :eyes: |
Oei. :(
Amai jong, veel onverwachte uitslagen op deze speeldag. :nervous: |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
DAMN, hoe ing opgefokt kan een mens zijn voor een voetbalmatch.. Denk dat m'n hartslag momenteel al het bpm op de gemiddelde jumpfuif overtreft.. En naarmate de tijd vordert, zal dat alleen nog maar stijgen.. :nervous: :p |
heb ik gemerkt, effe tegen de verkeerde Domi bezig op msn :p ;)
10 min he :p
prono ==> 1-2 |
|
|
| Glexx |
2-0 voorkomen, en nog niet kunnen winnen ... :conf:
Krabbers!
De scheids was ook weer goed vandaag ... :whip: |
|
|
|
|