|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| Mr_Pedro |
Als die verhalen kloppen, zou ik de kans eerder niet klein noemen. En dat het boel is in de kleedkamer kan wel... de medespelers willen dat Ronaldinho altijd meedoet, omdat hij de ploeg naar een veel hoger niveau brengt. Al is dat voorlopig ook niet het geval, vandaar allicht ook wat de onvrede van Rijkaard. Zo werden ze overlaatst nog helemaal weggespeeld in de Europese Supercup door Sevilla (3-0!!!), en gisteren toch weer maar matig in Vigo ondanks overwinning (tegen 10 man wel), heb stukje gezien.
En nog iets, in Milan hebben ze zéker het geld om hem te kopen en te betalen. Dat transfergeld van Shevchenko o.a. ... |
|
|
| Blue Sky 99 |
Twee dagen voor het einde van de transferperiode en er wordt plots beslist om Mrdja tot het einde van het seizoen aan Zulte te verhuren (+ aankoopoptie). Lierse zou dan weer geïntresseerd in Sanogo van Brussels volgens bepaalde bronnen maar Lierse zelf beweert dat er geen inkomende transfers meer zullen volgen.
Dit ziet er niet al te best uit :sadgreen: |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by ConFig
de west vlaanders is de schoonste provincie van al :), en bovendien hebben wij iets wat al de andere provincies ni hebben.. DE ZEEIIIIIII :toothless |
De zee, dat is inderdaad het enigste...
Daarom ook dat heel de wereld probeert het gat in ozonlaag te vergroten, zodat het ijs op de polen wat sneller smelt, waardoor zo de kust overstroomt en het wat tot in Gent komt.
Gent aan zee, tzou mooi zijn. En dan is de zee wat korter bij voor de Limburgers en zijn we van de West-Vlamingen af...
Dit zou toch ideaal zijn voor iedereen! Niet?
:D |
|
|
| Push2005 |
| Ik vind ook dat de polen rapper moeten smelten. Dan kan ik vooraleer ik zelf sterf nog een laatste keer lachen met de hollanders :cool: |
|
|
| FCB_Fanatic |
Deze avond staat er bij Standard een belangrijke perconferentie op het programma. Net op teletekst gelezen dat volgens het nieuwsblad Boskamp door standard is ontslagen en dat ze dat op die personcerentie officieel willen aankondigen. Het nieuwsblad zou dat van Boskamp zelf hebben vernomen.
Standard heeft duidelijk nog niet van continuïteit gehoord :haha: |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
Deze avond staat er bij Standard een belangrijke perconferentie op het programma. Net op teletekst gelezen dat volgens het nieuwsblad Boskamp door standard is ontslagen en dat ze dat op die personcerentie officieel willen aankondigen. Het nieuwsblad zou dat van Boskamp zelf hebben vernomen.
Standard heeft duidelijk nog niet van continuïteit gehoord :haha: |
http://www.sport.be/nl/jupilerleagu...ticle_ID=156832
Godverdomme kutclub. :mad: :mad: |
|
|
| Jasperovitsj |
| En Pletikosa zou dan toch niet komen keepen op Sclessin. Goe bezig daar :nervous: |
|
|
| MikeVee |
| :haha: Alsof ze met een andere trainer meer punten gaan halen :haha: |
|
|
| mellow_head |
| LOL go Armenia :stongue: |
|
|
| djcresto |
Tis wel grappig. Boskamp vraagt spelers, krijgt er geen. Boskamp weg en nu willen ze in allerijl spelers gaan bijkopen. Bouchouari willen ze nu al verhuren. Waarschijnlijk iets teveel kritiek gegeven op de club in interviews net als Geraerts. Bassegio wil niet komen omdat Boskamp weg is. Goe bezig Standard!
Jammer ook van Lacqait. De beste keeper uit de competitie. Nu vervangen ze die door een klungel als Luzzy. Ze weten niet wat ze gaan missen bij Chareloi. |
|
|
| ConFig |
| Ik ga Bossie's uitspraken missen :( |
|
|
| djcresto |
| ze komen wel terug, binnenkort meer dan waarschijnlijk in sportweekend ;) |
|
|
|
|