return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 [117] 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 117)
View this Thread in Original format
Blue Sky 99
Die ploeg van Brugge was zelfs nog niet eens een veredeld b-elftal te noemen, veel geblaat om niets dus. :)

Zoals verwacht hebben we niets kunnen meegrabbelen. Al had de gelijkmaker er op een bepaald moment wel ingezeten en dan had misschien zelfs de hele match kunnen keren.

Nuja, het worden nog twee spannende speeldagen. SKB gaat morgen normaalgezien onderuit in het Astridpark. De week daarop volgen er echter weeral twee moeilijke tegenstanders voor Lierse en Beveren. Zowel Moeskroen (volg week Lierse) als Bergen (volg week Beveren) waren goed bij schot. Ik acht het zo goed als onmogelijk dat zowel wij als SKB nog twee keer winnen. Het gaat van kleine dingetjes afhangen.
djcresto
Dender bijna kampioen in tweede :D
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Blue Sky 99
Die ploeg van Brugge was zelfs nog niet eens een veredeld b-elftal te noemen, veel geblaat om niets dus. :)

Zoals verwacht hebben we niets kunnen meegrabbelen. Al had de gelijkmaker er op een bepaald moment wel ingezeten en dan had misschien zelfs de hele match kunnen keren.


op't Club forum zijn ze bezig dat Brugge echt niet goed heeft gespeeld, dat ze enorm traag hebben gevoetbald en hebben gewonnen omdat Lierse gewoon nog slechter was. Was het echt allemaal zo slecht ???

ps1: ik heb nooit gezegd dat het een B-elftal was ;). Ik heb gezegd dat der een aantal spelers rust gingen krijgen. Der waren uiteindelijk vier spelers niet bij: Stijnen, Vermant, Van Heerden en Balaban (en Daerden, maar die is al langer gekwetst).

ps2: De Bleeckere was blijkbaar niet foutloos :D
FenixStyle
Bon, Beveren mag bij deze ook meteen rechtstreeks naar 2e toe van mij... U zo laten afslachten, bah bah... Vraag anders meteen of ge met dubbele forfaitscore kunt verliezen, dat bespaart u de moeite om naar Anderlecht af te zakken... :rolleyes:

Neen, geef me dan maar Lierse.. Ze zijn welliswaar ook wel zwak, maar ze gaan er tenminste nog voor.. :)
djcresto
lol @ Beveren :)


Het voorstel van Wijnants om de eerste en tweede klasse te hervormen zou ik wel zien zitten.

Eerste klasse en tweede klasse met 12 ploegen.
Na nieuwjaar spelen de beste 8 van de eerste klasse om de titel. De laatste 4 van eerste en de eerste 4 van tweede strijden dan om een plaats in eerste klasse. De andere 8 van 2e strijden tegen degradatie.

Zo een systeem zal de spanning zeker verhogen. Het aantal eindeseizoensmatchen zal er ook een pak door verminderen. Toeschouwers en kijkers krijgen mooiere matchen voorgeschoteld in de 2e helft van het seizoen.
Config
quote:
Originally posted by Config
Club zal wel winnen, no worries :p


wat heb ik gezegd é :p

De Bleeckere was zeker niet foutloos.. de reden waarom ie die eerste goal afkeurde is me nog altijd een raadsel..
Verder had ik Lierse wel een zege gegund hoor, ik vind de mentaliteit van hun supporters echt schitterend, maar blijkbaar speelden ze zelf ook een slechte match. Aan de zege van Club viel niets af te dingen imo, aan het scoreverloop van de match wel, maar das nu eenmaal voetbal. Moet wel zeggen dat het al een tijdje geleden was dat ik Club zo deftig zag starten in de eerste minuten. Capon en De Mets hebben ook wat speelgelegenheid gekregen door het feit dat er toch enkele sleutelspelers afwezig waren..; ook eens plezant om die mannen aan het werk te zien. Jammer dat Chavez al zolang geblesseerd was, anders had hij zeker nog speelkansen gekregen..
djcresto
quote:
Originally posted by Config

De Bleeckere was zeker niet foutloos.. de reden waarom ie die eerste goal afkeurde is me nog altijd een raadsel..


een duidelijke trekfout...
massiveK
Wow Sterke match opnieuw van anderlecht. Als ze zo elke match spelen dan worden ze zeker kampioen. Genk heeft verleden week via een onredelijke penalty gewonnen. En dit week was het heel kort. Bovendien hebben ze Chatelle verloren... t'is over denk ik :)

En er zijn wel talent voor de toekomst in anderlecht, Mbokani, legear... En als nu boussoufa zijn niveau terughaalt en Hassan zo goed speelt, dan zou anderlecht nog lang de topploeg in belgie blijven
Config
quote:
Originally posted by djcresto
een duidelijke trekfout...


op Ishiaku dan :p vond het maar een vage bedoening in ieder geval :p
De Bleeckere ging iets te resoluut voor de underdog imo..
Eagle`
quote:
Originally posted by massiveK
Wow Sterke match opnieuw van anderlecht. Als ze zo elke match spelen dan worden ze zeker kampioen. Genk heeft verleden week via een onredelijke penalty gewonnen. En dit week was het heel kort. Bovendien hebben ze Chatelle verloren... t'is over denk ik :)

En er zijn wel talent voor de toekomst in anderlecht, Mbokani, legear... En als nu boussoufa zijn niveau terughaalt en Hassan zo goed speelt, dan zou anderlecht nog lang de topploeg in belgie blijven


Wacht to de leste speeldag op Bergen jong, tis ni omda ze beveren inpakken met 8-1 da ze ineens al kampioen zen. Want nu 5 minuten serieus Beveren stelde echt geen kloten voor, positiespel van de beverse verdediging bij al de goals van paars-wit was werkelijk beneden alle niveau.. die dekkingsfouten waren ni om aan te zien, twas werkelijk opendeurdag

FenixStyle
quote:
Originally posted by massiveK
Wow Sterke match opnieuw van anderlecht. Als ze zo elke match spelen dan worden ze zeker kampioen. Genk heeft verleden week via een onredelijke penalty gewonnen. En dit week was het heel kort. Bovendien hebben ze Chatelle verloren... t'is over denk ik :)

En er zijn wel talent voor de toekomst in anderlecht, Mbokani, legear... En als nu boussoufa zijn niveau terughaalt en Hassan zo goed speelt, dan zou anderlecht nog lang de topploeg in belgie blijven


Ik blijf bij Hugo z'n uitspraken: Indien we 6/6 halen, zijn we kampioen.. Ik ben er alleszinds van overtuigd dat Brussels volgende week er alles aan zal doen om de titeldroom van hun grootste vijand aan diggelen te slaan.. En de week erop in Bergen zal het ook niet makkelijk worden voor RSCA.

Wijzelf hebben zaterdag met Charleroi ook wel een moeilijke tegenstander, al is Charleroi thuis of uit toch nog wel een heel verschil.. En de laatste speeldag zie ik Brussels ons niks meer in de weg leggen.

Maw, het worden nog 180 lange minuten afwachten..
Shadowkid
quote:
Originally posted by FenixStyle
En de week erop in Bergen zal het ook niet makkelijk worden voor RSCA.


Anderlecht is Genk niet ze ;) :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 [117] 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 
Privacy Statement