|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| Mr_Pedro |
| quote: | Originally posted by Real
Na 81 minuten stond het nog steeds maar 2-1 en was Auxerre uitgeschakeld, maar toen achtte Pieroni zijn moment gekomen. Met drie goals in acht minuten schoot hij zijn ploeg naar de Uefa Cup.
:crazy: |
Allez, benieuwd of Vandereycken het gezien heeft. Laat Pieroni maar starten in Armenië. Liefst zou ik een voorlijn Pieroni - Vandenbergh zien. |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by djcresto
Je moet het zo kortzichtig nie bekijken he. Leonard was einde contract en was bijna onbetaalbaar voor Standard. Van Tchité hebben ze nu nog geld gehad, eind volgend seizoen niet meer. Standard is niet zo'n rijke club hoor. Zelfs het budget van Genk ligt hoger dacht ik. En Steau is echt geen lachertje, die voorzitter heeft veel geld (niemand dat filmke met zijne Maybach gezien?). Onyewu en Geraerts mogen nu ook nog weg deze transferperiode... Zegt genoeg over de financiele toestand ginder denk ik. |
Als je ziet wat Tchité nu bij hun aartsvijand verricht denk ik wel dat ze daar al spijt hebben aan de oevers van de Maas. En bovendien mogen ze er dan financieel niet zo goed voorstaan, als ze de moeite gedaan hadden om die twee spelers te houden had het financiële plaatje er wel in ééns anders kunnen uit zien he. |
|
|
| Blue Sky 99 |
Roeselare, die hun licentie zouden ze moeten intrekken na gisteren :p
En de loting van RSCA, mja, als ze nu eens niet derde eindigen zal het nooit lukken. Een stunt en een tweede plaats zou er mss zelfs inzitten maar de volgorde van hun matchen ligt me niet helemaal. Eerst Lille thuis, dan naar Athene maar daarna wel 2 opeenvolgende wedstrijden tegen Milan. Als je dan thuis wint tegen Lille, verliest in Athene en ook tegen Milan geen ptn pakt (wat geen schande is) dan sta je maar op 3 ptn na 4 wedstrijden en dan sluipt de vertwijfeling er toch wel in. |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
Als je dan thuis wint tegen Lille, verliest in Athene en ook tegen Milan geen ptn pakt (wat geen schande is) dan sta je maar op 3 ptn na 4 wedstrijden en dan sluipt de vertwijfeling er toch wel in. |
hm.. voor professionele voetballers mag dit toch geen probleem zijn om zich te motiveren? tis de CL.. als ze dan nog niet gemotiveerd genoeg zijn om er tot de laatste minuut voor te gaan dan is er iets serieus mis..
wat je zegt over roeselare.. 5-0 ocharme.. en et had nog veel meer kunnen zijn.. echt belachelijk :p Als je dan na de heenmatch de trainer van Roeselare hoort zeggen dat et pottenstampers zijn, en de trainer van Achnas toegaf dat Roeselare veel beter was; dan vind ik et enorm raar dat ze daar 5-0 gaan verliezen :/
en die verdedigers.. Precies de scholieren van Fc Wippelgem :rolleyes: |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Mr_Pedro
Allez, benieuwd of Vandereycken het gezien heeft. Laat Pieroni maar starten in Armenië. Liefst zou ik een voorlijn Pieroni - Vandenbergh zien. |
Gaat denk ik echt ni goed werken. Dat is zoals met 9 tegen 11 spelen. Pieroni en Vandenbergh zijn beiden "sluipschutters", die staan dikwijls op de goeie plek en maken het ook af, maar geen van die 2 beweegt veel, maakt een actie of houdt een bal bij. 2 zo'n types die voor de rest niets doen/kunnen is teveel in een ploeg imo. Een duo Dembele - Pieroni/Vandenbergh zou normaal beter werken omdat Dembele een bal kan bijhouden en meer op een verdediging weegt.
Anderlecht heeft idd eindelijk nog eens geluk gehad met de loting. AEK moeten ze aankunnen (zelfs genk deed het daartegen niet zo slecht een aantal jaar geleden) en tegen Lille moeten ze ook iets kunnen. Buiten Lyon, denk ik niet dat er een Franse ploeg is waar Anderlecht zwaar moet voor onder doen. Milan is dan weer een mooie affiche. |
|
|
| Gladius |
| het is dus Lille (Rijsel) en niet Lens |
|
|
| krikke |
Pieroni en Vandenbergh samen in de ploeg is volgens mij ook ni echt slim. Het zijn spitsen die den bal tot bij zich moeten krijgen, als ze'm zelf moeten gaan halen, dan loopt het mis. En aangezien we nog altijd weinig of geen creativiteit hebben op't middenveld, gaat ge zo uw ploeg vast zetten.
Anderlecht idd in een haalbare groep. Als ze thuis al 7 op 9 kunnen halen, dan staan ze al ver.
Standard terug naar af. Boskamp wilt zelfs trainingen beginnen geven zoals bij de miniemen ;)
En als ze Onyewu en Geraerts ook nog van de hand doen, dan staan ze nergens meer... Als ze wat minder geld zouden uitgeven aan "vervallen" ex-topspelers en wat meer zouden investeren in een "basis" waarop ze kunnen bouwen ... Defour naast Geraerts kunnen ze op bouwen, ze zouden beter daar wat meer in investeren :nervous: |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Gladius
het is dus Lille (Rijsel) en niet Lens |
Idd, ik was aan het denken aan het feit dat Lille hun wedstrijden in Lens gaan spelen, vandaar de fout. |
|
|
| Mr_Pedro |
| Iemand de Europese Supercup gezien? Zware pandoering voor Barcelona ze, ja hallo. 0-3 tegen FC Sevilla, dat uitpakte met snel en knap voetbal! Wijs ploegske! :) |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by ConFig
hm.. voor professionele voetballers mag dit toch geen probleem zijn om zich te motiveren? tis de CL.. als ze dan nog niet gemotiveerd genoeg zijn om er tot de laatste minuut voor te gaan dan is er iets serieus mis..
wat je zegt over roeselare.. 5-0 ocharme.. en et had nog veel meer kunnen zijn.. echt belachelijk :p Als je dan na de heenmatch de trainer van Roeselare hoort zeggen dat et pottenstampers zijn, en de trainer van Achnas toegaf dat Roeselare veel beter was; dan vind ik et enorm raar dat ze daar 5-0 gaan verliezen :/
en die verdedigers.. Precies de scholieren van Fc Wippelgem :rolleyes: |
Aan motivatie zal het hen niet ontbreken, maar vertwijfeling kan er wel snel in een ploeg kruipen ... Ik bedoel maar, als je met 3 ptn na 4 wedstrijden staat dan moeten die laatste twee echt nog wel gewonnen worden (en da's eig nog te weinig want om door te gaan heb je meestal 10 ptn nodig) Als het dan na 10 min / 15 min veel minder loopt dan gehoopt kan de vertwijfeling wel is vlug ten tonele verschijnen. RSCA heeft dit keer mss wel eens een kans, alleen vind ik hun kalendar wat ongelukkig. Bovendien zou'k Rijsel en AEK ook niet onderschatten. Rijsel doet het tenslotte de laatste jaren erg goed in de Franse competitie, buiten Lyon is de sterkte van de Franse competitie echter wel een beetje een vraagteken natuurlijk ... En AEK, ja da's een typische Griekse ploeg, verplaatsing = hel dus ...
En Roeselare, daar maak ik zelfs geen woorden meer aan vuil :o |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
En Roeselare, daar maak ik zelfs geen woorden meer aan vuil :o |
GOKGERUCHTEN ROND ACHNAS-ROESELARE
���������������������������������ï
¿½ï¿½ï¿½ï¿½ï¿½ï¿½
Roeselare heeft donderdag met 5-0 ver-
loren van Achnas in Cyprus en aan die
match zou mogelijk een omkoopgeurtje
hangen. Twee uur voor de aftrap werd
massaal ingezet op het UEFA-bekerduel.
Verschillende bookmakers hadden wedden-
schappen op de wedstrijd geschrapt. In
HLN bevestigt gokexpert Karel D'Hont:
"In het Verre Oosten is massaal inge-
zet op een ruime zege van Achnas. Gok-
kantoren in Singapore, Australi�, Hong-
kong en Maleisi� schrapten de partij."
Bij gokkantoor Betfair zagen ze niks
abnormaals: "De inzet was niet abnor-
maal en de match is niet geannuleerd."
Roeselare-coach Dirk Geeraerd is niet
onder de indruk van de gokgeruchten
rond Achnas-Roeselare: "Ik steek mijn
hand in het vuur voor mijn gasten."
"De vijf tegengoals kwamen er inderdaad
na individuele blunders. Maar ik ken
mijn spelers door en door: het zijn
zulke brave jongens", zegt hij in HLN.
Luc Espeel, de voorzitter, maakt zich
meer zorgen: "Ik ben geschokt. We gaan
deze zaak heel ernstig onderzoeken."
"Ik had het bericht al gehoord tijdens
de vliegreis naar huis, maar dacht dat
het een grap was. Ik mag er niet aan
denken dat er iets zou gebeurd zijn."
Roeselare stelt zich veel vragen. "Er
zou zwaar ingezet zijn uit Servi�. Wat
moeten we dan denken als het arbitrale
kwartet uit dat land kwam?", zegt Luc
Devroe, manager van Roeselare, in GvA.
"Ik kan enkel vastellen dat de 4e ref
zich - op zijn zachtst gezegd - vreemd
gedroeg. Bij een 5-0-stand was hij met
een fototoestel in de weer voor de bank
van Achnas om hen te fotograferen. Ook
voor de wedstrijd trokken ze samen op."
"Wij stellen ons daar serieus vragen
bij, maar wat kan Roeselare doen? Aan
de individuele fouten van Roeselare
heeft de scheidsrechter geen schuld."
Roeselare-aanvoerder Fr�deric Vander-
biest reageert stomverbaasd in HLN: "Ze
mogen die wedstrijd gerust onderzoeken.
Ik zou niet weten wie er verdacht zou
kunnen zijn. Bij ons is er niemand die
zoiets zou doen. En die individuele
fouten? Tja, elk doelpunt is het gevolg
van een individuele fout. Daar hoef je
niks achter te zoeken", zegt hij. Roe-
selare is in elk geval van plan mee te
werken, mocht er een onderzoek komen. |
|
|
| Vishnu |
Pronostiekje voor Anderlecht - Club Brugge van morgen?
3-1
Vroege goal van Club gevolgd door een Anderlechtse pletwals. |
|
|
|
|