|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 45)
|
View this Thread in Original format
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by djcresto
In vergelijking met andere ploegen missen ze vooral geld en ook tegenstand in België. De ploeg kan maar een paar keer op een jaar op niveau spelen. En als het dan echt moet dan lukt het nie fantastisch. |
lol bull. Anderlecht komt er gewoon niet aan te pas. Thuis tegen Lille dat punt was niet eens verdiend. Dat punt in AEK ok, niet veel op aan te merken, en dan 2 keer roemloos de boot in tegen Milan. En in Lille gaan ze een oplawaai krijgen waar ze niet goe van gaan zijn, mark my words.
Trouwens ze missen tegenstand in Belgie? Waar staat Anderlecht op dit moment in de competitie? :rolleyes:
De ploeg draait gewoon voor de ballen man, draai of keer het hoe ge wilt. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Trouwens ze missen tegenstand in Belgie? Waar staat Anderlecht op dit moment in de competitie? :rolleyes:
De ploeg draait gewoon voor de ballen man, draai of keer het hoe ge wilt. |
2e als ik mij niet vergis. Ben trouwens geen fan van Anderlecht hoor, krijg enkel het schijt van al dat negativisme rond de Belgische ploegen. In Europa supportert ge toch voor alle Belgische ploegen? |
|
|
| Config |
| De waarheid is gewoon dat België als voetballand nergens meer staat, en verder moet ge het niet zoeken. Zowel qua kwaliteit maar VOORAL budgettair ! |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by djcresto
In Europa supportert ge toch voor alle Belgische ploegen? |
Ja, wil dat daarom zeggen dat ge maar moet doen alsof het allemaal goed is en niet kritisch moogt zijn? Geloof me, had ook liever dat Anderlecht het goed deed hoor. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Ja, wil dat daarom zeggen dat ge maar moet doen alsof het allemaal goed is en niet kritisch moogt zijn? Geloof me, had ook liever dat Anderlecht het goed deed hoor. |
dan ist goed :p |
|
|
| FenixStyle |
En we doen het toch maar weer :) Een match die vooraf als moeilijk werd aangekondigd, wordt zo maar eventjes met 4-0 gewonnen.. Genk is zowiezo al de winnaar van het weekend, wetende dat we op minstens één van onze drie concurrenten minstens twee punten zullen uitlopen..
Nu op naar de matchen tegen Westerlo en Brugge.. Halen we daarin zes op zes, dan zullen ze er toch echt wel rekening mee moeten houden dat we titelkandidaat zijn.. :) |
|
|
| Phortastic |
| Ja het blijft idd maar duren :crazy: |
|
|
| Jasperovitsj |
En dan volgend jaar ook afgaan in de Champions League? :p
Just kidding hoor. Ik vind het positief voor het Belgische voetbal dat een ploeg als Genk met fris spel, een goeie mentaliteit en een stevig team de andere grote ploegen met al hun pseudo-vedetten achter zich laat. :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
als Genk kampioen wordt is dat volgens mij nochtans een enorm slechte zaak voor het Belgisch voetbal. Dan komt Genk volgend jaar in de voorronde van de CL terecht en hebben ze nauwelijks een kans om zich te kwalificeren gewoonweg omdat hunne europese coefficient op niks trekt en ze daardoor al direct een topper loten. Standard heeft op dat vlak al veel geluk gehad dit jaar dat het 'maar' boekarest had geloot.
Ik denk dat het beter zou zijn dat Genk een aantal jaar in de uefa cup meedraait om zo zijn coefficient te verbeteren, om dan mss op langere termijn in de CL te geraken en daar dan ook iets te kunnen doen. |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
als Genk kampioen wordt is dat volgens mij nochtans een enorm slechte zaak voor het Belgisch voetbal. Dan komt Genk volgend jaar in de voorronde van de CL terecht en hebben ze nauwelijks een kans om zich te kwalificeren gewoonweg omdat hunne europese coefficient op niks trekt en ze daardoor al direct een topper loten. Standard heeft op dat vlak al veel geluk gehad dit jaar dat het 'maar' boekarest had geloot.
Ik denk dat het beter zou zijn dat Genk een aantal jaar in de uefa cup meedraait om zo zijn coefficient te verbeteren, om dan mss op langere termijn in de CL te geraken en daar dan ook iets te kunnen doen. |
Bwa dat is zo'n beetje een vicieuze cirkel he.. Wie in de CL komt, krijgt geld.. En wie geld heeft kan zich versterken tov de rest waardoor de kans vergroot op een volgende (en meer succesvolle) deelname aan de CL. Wil Genk de kloof met Anderlecht en Club verkleinen, dan is CL de enige optie...
Moesten we CL halen dan zullen we er de eerste keer idd niet meteen al te veel potten gaan breken, maar veel slechter als Anderlecht kunnen we het in principe al niet gaan doen he.. :clown:
Onze eerste CL-campagne van vijf jaar terug vond ik trouwens meer dan behoorlijk.. :) |
|
|
| Real |
| Was dat met die afgang tegen de Koninklijke? :tongue2 |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
als Genk kampioen wordt is dat volgens mij nochtans een enorm slechte zaak voor het Belgisch voetbal. Dan komt Genk volgend jaar in de voorronde van de CL terecht en hebben ze nauwelijks een kans om zich te kwalificeren gewoonweg omdat hunne europese coefficient op niks trekt en ze daardoor al direct een topper loten. Standard heeft op dat vlak al veel geluk gehad dit jaar dat het 'maar' boekarest had geloot.
Ik denk dat het beter zou zijn dat Genk een aantal jaar in de uefa cup meedraait om zo zijn coefficient te verbeteren, om dan mss op langere termijn in de CL te geraken en daar dan ook iets te kunnen doen. |
Eigenlijk heb ik hier maar één woord op te zeggen: Zulte-Waregem :p
m.a.w. voetbal is onvoorspelbaar. Je weet nooit tot wat Genk in staat zou zijn. Het is bovendien aan de andere clubs om te vermijden dat Genk kampioen wordt he, slagen ze daar niet in dan verdient Genk het, punt andere lijn. |
|
|
|
|