|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 85)
|
View this Thread in Original format
| Blue Sky 99 |
| Weeral een broodnodige overwinning gisteren, de hoop blijft leven en operatie redding gaat verder. Gisteren was het zo'n match waarin het beide kanten op kon. Lierse nam bij aanvang van de wedstrijd het heft in handen, maar moest noodgedwongen toch terugzakken. Een goal van Janssens werd terecht afgekeurd. Bij ZW was het eerder willen maar niet kunnen. Toch moest Moons een keertje goed tussenkomen. In de tweede helft ging het wat over en weer maar het was toch Lierse dat kon scoren via Jarju, die voor het overige wel een bleke wedstrijd speelde. Daarna bleven de zenuwen tot het affluitsignaal door de kelen gieren maar uiteindelijk wisten we wel de drie punten thuis te houden. Knappe prestaties van de ex-Genkies trouwens, Claessens was zonder meer man van de match, al was daar op TV weinig van te merken. Die ene keer dat hij in de fout ging was misschien wel bijna fataal maar als je ziet wat hij wel allemaal achteraan weghaalde. Ook Moons kwam weer enkele keren fraai tussen. Volgende week op Brussels zouden we misschien zelfs voor de overwinning moeten gaan ipv ons op een draw te richten. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Genk verloren, en redelijk onverdiend zelfs, als ik de verslagen mag geloven. Der gaan er hier een paar niet content zijn :o |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Genk verloren, en redelijk onverdiend zelfs, als ik de verslagen mag geloven. Der gaan er hier een paar niet content zijn :o |
Bwa... Eigenlijk ben ik best wel tevreden :) We hebben laten zien dat we dit seizoen iedereen aankunnen denk ik... Liever verliezen met goed voetbal op Standard, dan met knullig spel verliezen tegen Cercle... De komende weken wordt het wsl haasjeover met Anderlecht tot de rechtstreekse confrentatie op 10 maart... :) |
|
|
| Eagle` |
| andermaal dikke match van defour |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Met deze ploeg oefende Vandereycken op training:
Stijnen; Hoefkens, Van Buyten, Vermaelen, Van der Heyden; Mudingayi, Fellaini, Defour, Martens, Daerden; Mpenza
Geraerts (middenvelder) en Pieroni (aanvaller) vielen in. |
op basis hiervan zou ik zeggen dat België in een 4-5-1 gaat spelen met Mpenza als enige spits :nervous:
---------------------- Stijnen ------------------
Hoefkens-----Van Buyten ----- Vermaelen ----- VDH
Defour ----- Mudingayi ------ Fellaini ---- Daerden
---------------------- Martens -------------------
---------------------- Mpenza --------------------
als ik dan afgelopen weekend de voorzetten van defour zie, dan zou ik eerder spelen met twee spitsen en pieroni als één van die spitsen. Mudingayi, Martens of Fellaini zou ik dan op de bank laten |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
---------------------- Stijnen ------------------
Hoefkens-----Van Buyten ----- Vermaelen ----- VDH
Defour ----- Mudingayi ------ Fellaini ---- Daerden
---------------------- Martens -------------------
---------------------- Mpenza --------------------
|
al dat werk.. voor de Rode Duivels :wtf: |
|
|
| mellow_head |
| Prono: België - Tsjechië 2 - 0 |
|
|
| MikeVee |
| 0 - 3 hoop ik. Go Tsjechië :toocool: :) |
|
|
| Real |
| Pessimistische prono: 0-2 |
|
|
| lievez |
1-4
owngoal van de tjechen :p |
|
|
| TripleB |
| 1-3 vr Tsjechië en volgende maand zwaaar op hun doos in Portugal... |
|
|
| FCB_Fanatic |
oorsponkelijk dacht ik 0-3, maar kben optimistisch vandaag
0-2 :toothless :D |
|
|
|
|