|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 49)
|
View this Thread in Original format
| Tomorrow Traxx |
3 woorden:
slecht, ronduit slecht! :whip: |
|
|
| Real |
René: "We gebruikten de lange bal om de snelheid van Mpenza uit te spelen, maar de ballen vlogen verkeerd."
Zalig goeie tactiek tegen verdedigers van bijna 2m groot!!! :rolleyes:
Welke nationale ploeg speelt er nu op de lange bal. :( |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Real
René: "We gebruikten de lange bal om de snelheid van Mpenza uit te spelen, maar de ballen vlogen verkeerd."
Zalig goeie tactiek tegen verdedigers van bijna 2m groot!!! :rolleyes:
Welke nationale ploeg speelt er nu op de lange bal. :( |
ge moet dat begrijpen, de Belgen hebben nu eenmaal een gebrek aan combinerend vermogen ... dus rest er enkel nog de lange bal.
en ik zal verder maar niet beginnen over wat het de rode duivels nog allemaal ontbreekt :( |
|
|
| Real |
| En hoeveel keer heeft België al gescoord op de lange bal...? |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Real
En hoeveel keer heeft België al gescoord op de lange bal...? |
ik heb er geen flauw idee van, maar veel zal't nie zijn :D
edit: ze hebben der ook de spelers niet voor, dat zouden ze eventueel kunnen spelen met een type Lange / frutos, die de bal dan kunnen aannemen en afschermen. Ik heb de match nu niet gezien, maar ik vermoed dat de Polen niet veel ruimte in de rug lieten en dan is zo'n lange bal om emile op snelheid te lanceren al helemaal nutteloos |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
en ik zal verder maar niet beginnen over wat het de rode duivels nog allemaal ontbreekt :( |
een goeie trainer. |
|
|
| massiveK |
Slecht match.. een van de slechter die ik heb gezien dit jaar...
Simons was ok, ook stijnen.. maar de rest... Huysegems heeft niks meer gebrengt.. zwak coaching. Goor leek moe, niks op de flanken, geen combinatie, alleen lange bal die niet precies genoeg waren.
:mad:
Misschien een reactie tegen portugal maar ik heb niet veel hoop. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | "Ik kreeg een vreemd telefoontje"
do 16/11/06 - De Poolse voetballer Jacek Bak zou woensdag in Brussel benaderd zijn om de wedstrijd tegen Belgi� te manipuleren. Dat zei de verdediger aan de Poolse pers. De Belgische voetbalbond weet van niks.
"Ik heb een vreemd telefoontje gekregen voor de wedstrijd", beweert Jacek Bak, die een ploegmaat is van Emile Mpenza bij Al Rayyan. "Ik kreeg een voorstel om de match te verkopen", zegt de verdediger ook.
Meer details geeft Bak zelf niet, maar volgens een Pools dagblad zou de 33-jarige speler 10.000 euro aangeboden gekregen hebben. Iemand zou hem gevraagd hebben om een penaltyfout te begaan op een van de Rode Duivels.
Maciej Zurawski (foto), de aanvoerder van de Polen, bevestigt het verhaal van Bak, maar minimaliseert het ook: "We gaan er geen zaak van maken", zegt hij. "Bak heeft me er inderdaad over aangesproken, maar we hebben er niet lang over gepraat", klinkt het. |
| quote: | Belgische voetbalbond: "Wij weten helemaal van niets"
Ook de Belgische voetbalbond heeft al gereageerd op de mogelijke omkooppoging. "Wij weten momenteel helemaal van niks", zegt woordvoerder Nicolas Cornu.
"De enige informatie die we hebben, is dat ene lijntje in de krant. We kunnen nu alleen afwachten. Het is aan de Poolse voetbalbond om contact op te nemen met de Europese voetbalbond. De UEFA is bevoegd in dit soort zaken."
Vanuit Polen hoorde de KBVB dus nog niets. "De Poolse federatie heeft ons voorlopig nog niks laten weten. Wij zijn zelf ook niet meteen van plan om contact op te nemen", besluit Cornu. |
:haha: :haha: :haha:
dat ze Belgie maar veroordelen voor poging tot omkoping, dan volgt waarschijnlijk een strenge straf en kunnen we nu al zeker zeggen dat ze het WK 2010 ook al missen. Een groot verlies zal het in ieder geval niet zijn ... |
|
|
| djcresto |
| Bij de Belgen zit er nu eenmaal genen enkelen met techniek of die hem durft te gebruiken. Creativiteit 0,0. Op zich zijn vele spelers misschien goeie waterdragers die bij hun club degelijk presteren (simons, geraerts, ed) Maar zet ze samen en ge krijgt een ploeg pottenstampers bij elkaar. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by djcresto
Bij de Belgen zit er nu eenmaal genen enkelen met techniek of die hem durft te gebruiken. Creativiteit 0,0. Op zich zijn vele spelers misschien goeie waterdragers die bij hun club degelijk presteren (simons, geraerts, ed) Maar zet ze samen en ge krijgt een ploeg pottenstampers bij elkaar. |
ik snap echt nie hoe ik nog zo naief kon zijn dat ik er nog in geloofde dat ze der gisteren iets van zouden maken :(
Ik zie Polen als een sterke ploeg, maar ik had tegen een 'B-Elftal' van polen toch wel verwacht dat ze iets zouden pakken. Blijkt nu dat ze niet eens een fatsoenlijke kans hebben kunnen creeeren tegen dit B elftal, dat dus blijkbaar sterker is dan dit samenraapsel van Belgische voetballers (dat zich als nationale ploeg moet voortdoen).
Edit: ik hoop dat Vandereyken nu geleerd is en dat em zijn selectiepolitiek grondig gaat bijstellen. Het EK is veraf, dus beter een aantal jongeren de kans geven die op die manier ervaring kunnen opdoen. |
|
|
| mellow_head |
Over de match van gistere:
.
:o
Vandereycken over fase waar Pieroni en Mpenza mekaar onderuit lopen: 'Hier zag ik dan wel een strafschop in.'
:stongue: :eyes:
WHAT THE JONG??!! Gij zijt het ni waard om trainer te zijn!!!:whip: |
|
|
| djcresto |
1 kans hebben ze gehad in de 92e minuut.
Het meest pijnlijke is eigenlijk dat Van Buyten dan mee in de spits gaat spelen en dat die dan nog direct de gevaarlijkste man wordt ook. |
|
|
|
|