return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 [121] 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 121)
View this Thread in Original format
Real
Komaaaaaaaaaaaan Lierse!!
FCB_Fanatic
Anderlecht - Brussels 3-0
Genk - Charleroi 0-1

de tijd dringt voor Genk ...
Jasperovitsj
Het zou wel klote zijn als Anderlecht vandaag kampioen werd :(
FCB_Fanatic
Anderlecht kampioen !!!
(toch bijna :p)

Genk staat 0-2 in het krijt. Tenzij ze op een 10 minuten nog 3 goals maken is Anderlecht dus kampioen

edit: t is nu ook helemaal zeker: Anderlecht is kampioen
Real
Lierse! :(
Jasperovitsj
Suckt wel, en tegen 10 man dan nog wel :(
Nu ja, volgende week kan het nog altijd :)
Shadowkid
Anderlecht kampioen! Mooiste moment van de match vond ik de penalty van Biglia. Schitterend was dat!

In de laatste 3 matchen heeft Anderlecht btw 20x gescoord


Daar zit Broos nu met zijn Anderlecht-complex.
Jasperovitsj
Het zou goed zijn moest Anderlecht Frutos en Hassan kunnen houden. Dan zie ik ze volgend jaar in de CL wel redelijk resultaten halen :)
Blue Sky 99
Goddamn! Weeral een kans laten liggen om over SKB te gaan, dat zijn nu al drie thuiswedstrijden op rij dat we die kans laten liggen, dit blijft niet goedkomen hoor. Bovendien maakte het feit dat die goal zo laat viel het nog extra pijnlijk. Het kan natuurlijk nog steeds volgende week als we de drie punten op Lokeren grijpen en SKB niet gaat winnen op STVV maar het zou toch wel een onwaarschijnlijk mirakel zijn :(
Shadowkid
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Het zou goed zijn moest Anderlecht Frutos en Hassan kunnen houden. Dan zie ik ze volgend jaar in de CL wel redelijk resultaten halen :)


Hassan zou min of meer laten blijken hebben dat hij wel wil blijven. En bij Frutos spraken ze erover om zijn contract open te breken. Wat die 2 betreft ziet het er dus goed uit, al is de kracht van geld natuurlijk niet te onderschatten. Maar niet enkel die 2 zijn belangrijk, ook Tchité, Biglia en Pareja. Die zijn toch alledrie sleutelspelers geweest dit seizoen.

Jasperovitsj
Biglia en Tchité mogen sowieso niet weg dacht ik?
Shadowkid
Ja, in principe is dat zo. Maar in tegenstelling tot Frutos en Hassan zijn die nog een pak jonger en zullen zich dus mss makkelijker laten verleiden (en ook aandachtiger gevolgd worden). Het is wel een voordeel dat Frutos bv heel erg goed bevriend is met Biglia.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 [121] 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 
Privacy Statement