|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 121)
|
View this Thread in Original format
| Real |
Komaaaaaaaaaaaan Lierse!!  |
|
|
| FCB_Fanatic |
Anderlecht - Brussels 3-0
Genk - Charleroi 0-1
de tijd dringt voor Genk ... |
|
|
| Jasperovitsj |
| Het zou wel klote zijn als Anderlecht vandaag kampioen werd :( |
|
|
| FCB_Fanatic |
Anderlecht kampioen !!!
(toch bijna :p)
Genk staat 0-2 in het krijt. Tenzij ze op een 10 minuten nog 3 goals maken is Anderlecht dus kampioen
edit: t is nu ook helemaal zeker: Anderlecht is kampioen |
|
|
| Jasperovitsj |
Suckt wel, en tegen 10 man dan nog wel :(
Nu ja, volgende week kan het nog altijd :) |
|
|
| Shadowkid |
Anderlecht kampioen! Mooiste moment van de match vond ik de penalty van Biglia. Schitterend was dat!
In de laatste 3 matchen heeft Anderlecht btw 20x gescoord
Daar zit Broos nu met zijn Anderlecht-complex. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Het zou goed zijn moest Anderlecht Frutos en Hassan kunnen houden. Dan zie ik ze volgend jaar in de CL wel redelijk resultaten halen :) |
|
|
| Blue Sky 99 |
| Goddamn! Weeral een kans laten liggen om over SKB te gaan, dat zijn nu al drie thuiswedstrijden op rij dat we die kans laten liggen, dit blijft niet goedkomen hoor. Bovendien maakte het feit dat die goal zo laat viel het nog extra pijnlijk. Het kan natuurlijk nog steeds volgende week als we de drie punten op Lokeren grijpen en SKB niet gaat winnen op STVV maar het zou toch wel een onwaarschijnlijk mirakel zijn :( |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Het zou goed zijn moest Anderlecht Frutos en Hassan kunnen houden. Dan zie ik ze volgend jaar in de CL wel redelijk resultaten halen :) |
Hassan zou min of meer laten blijken hebben dat hij wel wil blijven. En bij Frutos spraken ze erover om zijn contract open te breken. Wat die 2 betreft ziet het er dus goed uit, al is de kracht van geld natuurlijk niet te onderschatten. Maar niet enkel die 2 zijn belangrijk, ook Tchité, Biglia en Pareja. Die zijn toch alledrie sleutelspelers geweest dit seizoen. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Biglia en Tchité mogen sowieso niet weg dacht ik? |
|
|
| Shadowkid |
| Ja, in principe is dat zo. Maar in tegenstelling tot Frutos en Hassan zijn die nog een pak jonger en zullen zich dus mss makkelijker laten verleiden (en ook aandachtiger gevolgd worden). Het is wel een voordeel dat Frutos bv heel erg goed bevriend is met Biglia. |
|
|
|
|