return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 [111] 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 111)
View this Thread in Original format
FCB_Fanatic
mijn voorkeur gaat toch wel uit naar de tweede van Carrick :D
Jasperovitsj
Die eerste van Carrick was anders wel lichtjes geniaal. En die eerste van Ronaldo uiteindelijk ook wel een beetje. :crazy:
Shadowkid
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Die eerste van Carrick was anders wel lichtjes geniaal. En die eerste van Ronaldo uiteindelijk ook wel een beetje. :crazy:


Die van Smith vond ik samen met die eerste van Carrick de mooiste. Hoe die goal van Smith tot stand komt is het mooiste voetbal dat er bestaat.
Gladius
pwnd by Seedorf in 4 minutes :crazy:
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Shadowkid
Die van Smith vond ik samen met die eerste van Carrick de mooiste. Hoe die goal van Smith tot stand komt is het mooiste voetbal dat er bestaat.


die eerste van Carrcik vond ik ook heel vet :crazy:

die van Smith was idd prachtig uitgespeeld, maar daarvan vond ik wel dat de verdediger die bal had kunnen / moeten hebben.
lievez
Van Buyten stond erbij en keek ernaar
MikeVee
Brugge
Config
Weer jammer... Gent makkelijk de baas en het betere voetbal spelen.. en dan WEERAL de fout/ongeluk dat de match van Club volledig in de war gestuurd heeft.. echt jammer, want ik zag ze zeker nog winnen in de 2de helft
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Config
Weer jammer... Gent makkelijk de baas en het betere voetbal spelen.. en dan WEERAL de fout/ongeluk dat de match van Club volledig in de war gestuurd heeft.. echt jammer, want ik zag ze zeker nog winnen in de 2de helft


hopelijk kunnen ze dit nog rechtzetten in Brugge, maar ik vrees ervoor :(
Config
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
hopelijk kunnen ze dit nog rechtzetten in Brugge, maar ik vrees ervoor :(


ik zie het ook maar somber in nu.. De supporters zouden een grote rol kunnen spelen in de match, maar ik vrees dat er weer geen kat aanwezig zal zijn..

Shadowkid
Putain, Messi zijn goal tegen Getafe van gisteren :eyes:

http://www2.vrtnieuws.net/cm/vrtnieuws.net/mediatheek/1.112688#

begin der maar iets tegen..
MikeVee
"Vlaamse zenders laten Duivels vallen: interlands niet meer op tv"

http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_438816.html


:toocool: Eindelijk :toocool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 [111] 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 
Privacy Statement