|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 48)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Real
Ik ben benieuwd wat ze ervan gaan bakken. Hopelijk kan Van Buyten de flaters van Léonard opruimen. :nervous: Carl Hoefkens staat er ook weer in, en die kan me bij de Rode Duivels ook helemaal niet overtuigen. Dat René Hans Cornelis eens had opgeroepen, die zit in topvorm.
Het verrast me dat Mudingayi speelt, maar aangezien ik helemaal niet weet wat er gebeurt in de Italiaanse competitie, zal ik Vandereycken hier het voordeel van de twijfel geven. 't Is waarschijnlijk alvast een verbetering ten opzichte van kom-ik-begin-even-een-uitzichtsloze-dribbel-Vanden Borre. Die was in de vorige match echt onder zijn peil aan het spelen. (Hoewel ik mij uit de vorige competitiematch met RSCA toch zijn schitterende dieptepass naar Hassan herinner. :eyespop: )
Verder vind ik het ENORM onverantwoord dat ze Stijnen laten spelen. Vandenbussche is óók een topkeeper, waarom zetten ze hem niet gewoon in doel? Hopelijk komt Stijnen de avond goed door. Stel je voor dat hij er in de 1e helft al afgehaald moet worden, da's dan weer een wissel minder. |
ik heb eigenlijk dezelfde bedenkingen bij Leonard en Hoekens. Wat Stijnen betreft vind ik ook dat het onverantwoord is dat hij speelt. Hij had zich beter onmiddellijk na de match tegen charleroi afgelopen zaterdag gekwetst laten verklaren.
en Vandenbussche is idd ook een topkeeper :D, kvind het nog altijd jammer dat die bij Brugge nooit een kans heeft gekregen :( |
|
|
| Tomorrow Traxx |
Ik denk da we al blij zullen mogen zijn met een gelijkspel vanavond.
En idd schandalig da Vandereycken Stijnen laat spelen :whip: |
|
|
| FCB_Fanatic |
net op het moment dat ik de match wilde gaan volgen scoort Polen dus 0-1
heeft dus geen zin meer om nog te gaan zien, deze match verliezen ze ... |
|
|
| Eagle` |
putain vandenborre, hoe vringt ge de perefect kans om ipv dieen bal direct tss verdediging en keeper te steken
nee, eerst nog een half uur met den bal lopen
voetbalintelligentie 0,0 :rolleyes: |
|
|
| Real |
Wat een schandalig slechte eerste helft.
Stijnen: beste man op't veld.
Van Buyten: degelijk, maar idd een enorme flater bij die goal
Vermaelen: offensief creatief, verdedigend nogal onbezonnen
Hoefkens: deftig
Léonard: :rolleyes: als ik die nog één van die lange ballen zie trappen in de 2e helft, zet ik mijne tv af. Iedere keer als hij in balbezit kwam vloog die bal in de armen van die Poolse keeper. Maar dat zal wel een instructie van René geweest zijn, pff.
Simons: valt vooral offensief tegen
Geraerts: zwak, veel slechte controles
Vanden Borre: sterk aanwezig, maar hij heeft nog niks goed gedaan in balbezit
Goor: valt mee
Vandenberg: nog niet veel gezien, maar nog niks slechts gedaan
Mpenza: stapelt de slechte passes op
Bwaak! De Rode Duivels kunnen echt geen spel maken. Drie passen na elkaar lukt nog net, daarna volgt een slechte controle of een belachelijk zwakke pass. Die lange bal vanuit de verdediging levert ook niks op, nogal logisch tegen zo'n grote verdedigers. Dat belooft voor de 2e helft.
Desondanks werd er erg goed gespeeld door die Polen.
Tot zover mijn korte impressie van een flut eerste helft. :p |
|
|
| Eagle` |
| Na dees match mogen ze toch eens beginnen met de rekening van René te maken vinnik. Zijn selecties trekken van den beginnen echt al op niks. Echt tis voor uwen tv van af te zetten. Ik hoop echt dat ze EK missen want ze hebben er echt niks te zoeken |
|
|
| domineesje |
| tis weer gedaan met die rode duivels :o |
|
|
| MikeVee |
| HAHAHA, dag rode duivels, tijd om zelf weer een tornooi te organiseren indien ze willen meedoen :D |
|
|
| Eagle` |
| Mpenza die pieroni van de sokken loopt, oooo ironie :stongue: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| ik veronderstel dat ik niet veel gemist heb :clown: |
|
|
| FredNova |
| Ik had nog liever 90 minuten naar Basshunter geluisterd... zo'n slechte match (gelukkig nog af en toe naar BBC gezapt voor Nederland - Engeland) |
|
|
|
|