return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 [130] 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 130)
View this Thread in Original format
FCB_Fanatic
1-2, jammer :(

De Belgen hebben een verdienstelijke match gespeeld, maar de Portugezen waren gewoonweg te sterk. Mooie voorbereiding wel bij de 1-1. Bij de 1-2 gaat Stijnen dan mss wel lichtjes in de fout. Ik kan begrijpen dat ie de bal niet heeft, door die zwiep van de bal staat hij op het verkeerde been, maar de bal kwam nog steeds vrij centraal. Ik heb dus het gevoel dat hij niet onhoudbaar was
Vishnu
quote:
Originally posted by Vishnu
1-2 waar echter weer niks mee gekocht wordt.

;)
Gladius
mja idd, gelijkspel was eventjes haalbaar, maar dan moet ge toch simpelweg besluiten dat Portugal veel meer kwaliteiten heeft. goei match van de belgen, gestreden voor wat ze waard zijn. amai met Vertonghen hebbe we er weer ne goeie bij. :eyes: voor de rest zeer goede prestaties van Dufour & Fellaini (en Mudingayi uiteraard).

n1 Vishnu =p
djcresto
hadden ze altijd zo maar gespeeld...

Toch ook vooraan wat weinig slagkracht. Een balvaste spits als Dembele zou al kunnen helpen. De jonge gasten deden het zeker nie slecht. Chapeau voor Defour, wat een vechtlust.

Wel foutje van Mudi bij de tegengoal. Volgens mij ging er helemaal geen fout aan vooraf. Tis jammer dat de Belgen door zulke kleine individuele missers altijd verliezen.
massiveK
Goeie match van Stijnen en vertonghen ook.. met hem hebben we (eindelijk) een goeie linke kant.

Jammer dat de duivels te veel ruimte aan de portugese gaven en in geval van bal verlies, is er vaak niemand om het foutje te repareren

Toch een goeie match van belgie.. jammer genoeg dat het zo laat komt..Maar met de jeugde generatie, is er toch een kans voor de WK 2010
Shadowkid
quote:
Originally posted by massiveK
Goeie match van Stijnen en vertonghen ook.. met hem hebben we (eindelijk) een goeie linke kant.

Jammer dat de duivels te veel ruimte aan de portugese gaven en in geval van bal verlies, is er vaak niemand om het foutje te repareren

Toch een goeie match van belgie.. jammer genoeg dat het zo laat komt..Maar met de jeugde generatie, is er toch een kans voor de WK 2010


Heeft VDE hem op links uitgespeeld? Want Vertonghen speelt bij RKC verdedigende middenvelder (gelijkaardig aan Fellaini en Mudingayi)dacht ik.
FCB_Fanatic
ik heb de startopstelling niet gezien (ben pas na 20 min ingeschakeld), maar in de tweede helft werd Sterchelle vervangen door De Mul. Die is dan in de plaats van Defour op rechts gaan spelen, die zelf naar links is verschoven. Zoals ik er dus uit opmaakte, leek Sterchelle dus op links te spelen (maar ik kan mij vergissen).
massiveK
kheb ook niet het begin gezien, maar hij was toch vrij offensief en vaak aan de linkse kant ;) Wathever, t'is een mooie verrassing voor ik, ik kende hem hellemaal ni
Real
Zut alors, Lierse geeft de leiding af aan KV Mechelen door het 2-1 verlies op de Bosuil.
MikeVee
2 dagen geleden:

quote:
Originally posted by Real
Lier blijft in eerste olé olé.



Vandaag:

quote:
Originally posted by Real
Zut alors, Lierse geeft de leiding af aan KV Mechelen door het 2-1 verlies op de Bosuil.


:toothless


Over de rode koorknapen hoef ik niets te zeggen, aangezien ze niet gelijkgespeeld of gewonnen hebben :D
Maar soit, om niet altijd negatief te zijn tov de rode duivels alvast mijn pronostiek voor de volgende match: 1 - 1 tegen Finland.

Glexx
quote:
Originally posted by Real
Zut alors, Lierse geeft de leiding af aan KV Mechelen door het 2-1 verlies op de Bosuil.


€30 weg gesmeten :(
Progrez
http://www.youtube.com/watch?v=6OlF2g2BxtM

Uit gouden korenaren schiep God de Antwerpenaren, met het restant de anderen van ’t land.

:stongue:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 [130] 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 
Privacy Statement