|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 41)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
Hehe, true that. Nog geen beelden gezien, maar als ik de verslagen lees :nervous:
Twas een rare dag in de competitie... |
|
|
| FCB_Fanatic |
| als die ivorianen nu eens wa konden afwerken hé, dan stond standard al met 3-0 in't krijt voor ze hun eerste kans krijgen :( |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Real
En dat respect is plots allemaal verdwenen. Wat nen aap. :o |
amai inderdaad zeg en Brussels wat een sjance.
Mathijsen deed ook weer is zijn beklag over de arbitrage olé olé |
|
|
| Phortastic |
| Weer lachen zo een Belgisch eerste klasse weekendje. 8 rode kaarten en geklungel ten top. En dan om het helemaal af te werken van die dikkenekke voorzitters met zoveel poen da ze ne winterjas van briefkes van 500 euro kunnen maken, die dan ff doodleuk vertellen da ze in 45 jaar nog nooit zo slechte arbitrage gezien hebben. Tging hem om het feit da ne speler geel kreeg (was zen 2de geel) voor het wegshotten van de bal (volledig terecht trouwens). Ik stel voor dat dieje seut van ne voorzitter de regels es wa tegoei leest. Viel me trouwens enorm op wat een gekak op de arbitrage in al de interviews... Terwijl die voor 90% thans in orde was. Ze zouden daar es wat stranger tegen moeten optreden imo. |
|
|
| The_G0dfather |
bel 1e klasse suckt gewoon immens, 't is erg gesteld
moet toegeven dak ni objectief oordeel :p zoveel jaar gedwongen belgisch voetbal bekijken (aka no satellite) maakt ne mens pissed |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Phortastic
8 rode kaarten en geklungel ten top. |
Excuseer, 10 rode kaarten :rolleyes: |
|
|
| Real |
:D
't Was een behoorlijke schijtmatch daarnet. :) |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Real
:D
't Was een behoorlijke schijtmatch daarnet. :) |
Schijtmatchen winnen... Zo worde kampioen he :)
(We blijven dromen ;)) |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Schijtmatchen winnen... Zo worde kampioen he :)
(We blijven dromen ;)) |
Njah het was niet onze beste match van het seizoen.. Maarja op zo'n manier wordt ge idd kampioen ;)
Anyway, kheb een zalig voetbalavondje achter de rug op Staaien... :crazy:
(alleen moeten die f*cking camera's van Sporza eens leren om niet mij in beeld te nemen :whip: :p ) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
(alleen moeten die f*cking camera's van Sporza eens leren om niet mij in beeld te nemen :whip: :p ) |
ik had u idd herkend op tv :p
maakt dat van u nu een BV ? |
|
|
| mellow_head |
| joepie tis weer Europees voetbal trug :eyespop: RSCA op hun oooooog. |
|
|
| domineesje |
ik heb geen zin om heel verslag opnieuw te typen zoals het sms'en ;)
maar gulle hebt wat gemankeerd :p |
|
|
|
|