|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 38)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by djcresto
verschil tussen Uefa Cup en Champions League misschien? |
match van brugge was leuker om te zien dan die van anderlecht |
|
|
| Jasperovitsj |
| Iemand trouwens die geniale goal gezien van Van Nistelrooy woensdag? :eyespop: :crazy: |
|
|
| Bunz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Iemand trouwens die geniale goal gezien van Van Nistelrooy woensdag? :eyespop: :crazy: |
is er ergens ne site waar ge alle verslagen/goals kunt bekijken? |
|
|
| Real |
Op Uefa.com kunt ge video highlights bekijken. :)
edit: ik zal mijn goede daad voor vandaag al eens verrichten: http://video.uefa.com/video/index.html
edit2: gvd, da's betalend :eek: Interlands zijn nochtans gratis... |
|
|
| mellow_head |
| Charleroi en Lokeren uitgeschakeld voor de Beker :) Antwerp heeft vet gespeeld. Voor de rest nix speciaals, we zulle morge zien wa Zulte-Waregem, Brugge en Standard doet. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Charleroi en Lokeren uitgeschakeld voor de Beker :) Antwerp heeft vet gespeeld. Voor de rest nix speciaals, we zulle morge zien wa Zulte-Waregem, Brugge en Standard doet. |
net ook voetbal gezien, Antwerp heeft idd een leuke match gespeeld, winst was volledig terecht. Charloi heeft het dan weer zelf gezocht, begonnen enorm tam aan de aftrap, hier was er echt sprak van onderschatting.
Morgen kijk ik natuurlijk vooral uit naar Brugge, ze mogen zeker Union niet onderschatten want die hebben een vrij degelijke ploeg. Maar ik reken op een goede afloop, hopelijk slaagt Ishiaku erin deze keer wel te scoren :p |
|
|
| mellow_head |
| Bah Ishiaku, zeer overschatte speler. Kvind da ne klommelaar, wilt het altijd TE schoon doen. |
|
|
| Progrez |
Haha Lokeren. 4-1, en wat een feest was het toch weer.
Lang geleden dat ik me nog zo geamuseerd heb.
Laat de volgende maar komen. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Iemand trouwens die geniale goal gezien van Van Nistelrooy woensdag? :eyespop: :crazy: |
Dat was inderdaad een pareltje. Dat zo iemand niet in de Nederlandse selectie zit kan er bij mij toch niet goed in. Hoeveel heeft die man nu niet al gescoord bij absolute wereldtop. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Iemand trouwens die geniale goal gezien van Van Nistelrooy woensdag? :eyespop: :crazy: |
Dat was inderdaad een pareltje. Dat zo iemand niet in de Nederlandse selectie zit kan er bij mij toch niet goed in. Hoeveel heeft die man nu niet al gescoord bij absolute wereldtop. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Bah Ishiaku, zeer overschatte speler. Kvind da ne klommelaar, wilt het altijd TE schoon doen. |
:haha: :haha: :haha:
als er ne speler op de Belgische velden loopt die absoluut NIET overschat wordt is het toch wel Ishiaku zeker. Sinds die bij Brugge speelt heeft die praktisch enkel nog maar kritiek gekregen. Waar natuurlijk geen rekening mee wordt gehouden is dat hij nooit echt gedurende lange periodes heeft kunnen spelen door kwetsures
en als ge de match van Brugge afgelopen donderdag gezien had zou ge moeten toegeven dat hij toen een enorm sterke match heeft gespeeld. Het enige wat toen nog ontbrak waren goals, maar dat komt nog. Ik heb op dit moment in ieder geval meer vertrouwen in Ishiaku dan in Salou.
| quote: | Originally posted by djcresto
Dat was inderdaad een pareltje. Dat zo iemand niet in de Nederlandse selectie zit kan er bij mij toch niet goed in. Hoeveel heeft die man nu niet al gescoord bij absolute wereldtop. |
hij zal er ook niet meer voor spelen,hij weigert vanaf nu elke selectie zolang Van Basten bondscoach is :( |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
hij zal er ook niet meer voor spelen,hij weigert vanaf nu elke selectie zolang Van Basten bondscoach is :( |
das goed. Dat Holland maar verliest. Makes me happy :tongue2 |
|
|
|
|