|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 139)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Ik had Faris Haroun er al sneller in verwacht, want die weet de weg naar doel ook aardig te vinden. :) Maar Dembele gaan ze inderdaad nog missen in deze campagne... |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Config
HAHA.
Ik had eerlijkgezegd geen reply van jou verwacht Christina..
Een hele tijd zeiken op Club toen ik zei dat er wel degelijk kwaliteit in de groep zat maar de resultaten uitbleven.. en kijk nu.. Antwerp blijft in 2de en opeens komen ze met dezelfde 'excuses' af.. Lame toch dat je me om dezelfde reden een dikke maand geleden wat zit uit te lachen?
En nee, ik vond Antwerp niet de slechtste ploeg in de eindronde, en nee ik vond Lierse ook niet beter dan Antwerp. Maar Mechelen heeft me het hardst overtuigd.. Afhankelijk van 1 match kunt ge niet oordelen. Dan had Club de beker verloren op basis van de heenwedstrijd in de halve finale van de beker.. maar kijk, Club Brugge wint de Beker van België.
Ik vind het gewoon ENORM jammer dat ge WEERAL ergens over moet beginnen.. |
eej kerel, greg en ik zijn twee verschillende personen met elk een verschillende mening. ik heb niks, maar dan ook NIKS te maken met al die brugge-zever, dat interesseert mij zelfs geen klein beetje.
ik vind het gewoon ENORM jammer voor u da ge denkt dat er WEERAL een samenspanning tegen u is..
en lees naar mijn eerste zin, het is ni omda gij het zijt, het is omdat ik TOTAAL NIET akkoord ging met uw post. het staat er duidelijk.
egotripper |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by christina
eej kerel, greg en ik zijn twee verschillende personen met elk een verschillende mening. ik heb niks, maar dan ook NIKS te maken met al die brugge-zever, dat interesseert mij zelfs geen klein beetje.
ik vind het gewoon ENORM jammer voor u da ge denkt dat er WEERAL een samenspanning tegen u is..
en lees naar mijn eerste zin, het is ni omda gij het zijt, het is omdat ik TOTAAL NIET akkoord ging met uw post. het staat er duidelijk.
egotripper |
Ok, ik zal nog 1 ding zeggen.
Ik denk helemaal niet dat er een samenspanning is tegen mij. Ik weet echter wel hoe Progez en gij over mij denken.
Uw eerste zin.. ja , daarin begint ge al direct over 'Confag', hoe wilt ge dan dat andere mensen denken dat dit totaal niet persoonlijk is?
Maar ok, in mijn vorige post heb ik die bewuste reply wat genuanceerd, ik hoop dat ge nu wat minder van slag zijt, en mijn standpunt begrijpt. Ik hang hier heus niet de voetbalkenner uit hoor.. Tussen een mening geven en alwetend zijn gaapt er een enorme diepe kloof, en geloof me, ik weet maar al te goed dat ik niet aan de zijde van de alwetendheid sta. |
|
|
| Progrez |
| Wat mij mateloos stoort zijn mensen die van achter hun pc voortdurend commentaar geven op liefst zoveel mogelijk ploegen zonder er ook maar één wedstrijd van te hebben gezien. |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Config
Ok, ik zal nog 1 ding zeggen.
Ik denk helemaal niet dat er een samenspanning is tegen mij. Ik weet echter wel hoe Progez en gij over mij denken.
Uw eerste zin.. ja , daarin begint ge al direct over 'Confag', hoe wilt ge dan dat andere mensen denken dat dit totaal niet persoonlijk is?
Maar ok, in mijn vorige post heb ik die bewuste reply wat genuanceerd, ik hoop dat ge nu wat minder van slag zijt, en mijn standpunt begrijpt. Ik hang hier heus niet de voetbalkenner uit hoor.. Tussen een mening geven en alwetend zijn gaapt er een enorme diepe kloof, en geloof me, ik weet maar al te goed dat ik niet aan de zijde van de alwetendheid sta. |
in ieder geval bedankt voor je nuttige bijdrage in de VOETBALdiscussie die ik wou aangaan
case closed |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
Antwerp heeft een keertje tegen Lierse gewonnen of wat? Veel te afhankelijk van Campbell als je het mij vraagt. |
hehe ironisch genoeg was campbell toen geblesseerd |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
En het is de eerste keer dat ik Mirallas live bezig zie, maar ik ben aangenaam verrast. Snel, technisch sterk, goeie pass en inzicht en een flitsende actie in de benen. Zeker een man voor de toekomst!
En Vandenborre is ook goed bezig moet ik zeggen :) |
Tis niet voor niks dat de eerste bij Lille speelt (en er vrij veel spelgelegenheid krijgt) en de tweede naar Fiorentina gaat. :D
En als ge ziet waar de andere spelers op hun leeftijd allemaal al spelen. Bijna iedereen heeft een basisplaats bij een Belgische of Nederlandse (sub)topclub. |
|
|
| lievez |
Kvond Vandenborre ook ni slecht MAAR :D hij probeert soms toch wa teveel van het goeie, hier en daar nekeer nen dribbel teveel.
Zal hij wel afleren zeker bij Fiorentina. Thopen dat we nu tege Jong Oranje punten kunnen, tege Israel zouden we normaal gezien toch kunnen winnen. Maarja zegt nooit nooit zeker int voetbal :tongue3 |
|
|
| Gladius |
congrats mechelen, al bij al de verdiende winnaar.
bij antwerp vertrekken hoogstwaarschijnlijk enkele goede spelers, het wordt weer half bouwen aan een nieuwe ploeg. *zucht* :(
Donderdag worden er int stadion acties gepland tegen het huidige bestuur & samenwerking met ManU (spandoeken, liekes enz) |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by christina
hehe ironisch genoeg was campbell toen geblesseerd |
Je manipuleert mij post hier wel :p
Die twee zinnen stonden immers niet naast elkaar. Door te reageren met "ze hebben een keertje tegen Lierse gewonnen of wat?" verwees ik naar de sterke matchen van Antwerp waar jij het over had. Ik vond Antwerp immers helemaal niet sterk spelen deze eindronde. Bovendien zat er ook wat ironie in die post want, ondanks dat ik zelf Lierse-supporter ben, is winnen tegen Lierse ook nu weer niet echt zo'n referentie. Ik sloot af door te zeggen dat ze te veel van Campbell afhangen en daarmee bedoelde ik dus dat ze met Campbell wel sterker voor de dag komen en eventueel wel sterkere wedstrijden hadden kunnen spelen in deze eindronde. |
|
|
| Gladius |
| dat betwijfel ik eigenlijk; als Campbell in vorm is, akkoord, maar de laatste weken van de competitie werd er ook mét hem slecht gespeeld/niet gescoord. Antwerp was in deze eindronde ietsje beter dan de weken ervoor, maar uiteraard niet goed genoeg voor 1ste klasse. |
|
|
| djcresto |
| Tom De Mul veel kans naar Sevilla :eyes: |
|
|
|
|