|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 106)
|
View this Thread in Original format
| FredNova |
7-0 voor Portugal
Dom (heel dom) wat Stijnen gedaan heeft, nu gaan de Portugezen als ze 3-0 voorstaan nog wat doordrukken en de Belgen gaan serieus op hun doos krijgen (dan worden ze misschien eindelijk eens wakker) |
|
|
| Config |
vanmorgen gelezen dat ze op de luchthaven in Portugal Stijnen daar achtervolgd hebben gelijk een zware crimineel.. het nieuws heeft zelfs CNN gehaald...
Dankuwel overijverige journalist, België dankt u.
en btw: ik begrijp totaal niet waarom iedereen hier afreageert op Stijnen.. ik vond dat een normale uitspraak, de figuurlijkheid droop ervan af.. (als ge dat niet inziet?.. :rolleyes: )
Ik begrijp dan ook echt niet dat de Portugese Bond hier opeens zo op begint te flippen.. ffs (blijkbaar is er over 3 maand een nieuwe ambtstermijn en wil de Portugese bondsvoorzitter zijn ambtstermijn verlengen?)
Zo'n dingen worden constant gezegd, maar iedereen weet dat het figuurlijk bedoeld is.. Waarom dan nu opeens niet meer? |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Config
vanmorgen gelezen dat ze op de luchthaven in Portugal Stijnen daar achtervolgd hebben gelijk een zware crimineel.. het nieuws heeft zelfs CNN gehaald...
Dankuwel overijverige journalist, België dankt u.
en btw: ik begrijp totaal niet waarom iedereen hier afreageert op Stijnen.. ik vond dat een normale uitspraak, de figuurlijkheid droop ervan af.. (als ge dat niet inziet?.. :rolleyes: )
Ik begrijp dan ook echt niet dat de Portugese Bond hier opeens zo op begint te flippen.. ffs (blijkbaar is er over 3 maand een nieuwe ambtstermijn en wil de Portugese bondsvoorzitter zijn ambtstermijn verlengen?)
Zo'n dingen worden constant gezegd, maar iedereen weet dat het figuurlijk bedoeld is.. Waarom dan nu opeens niet meer? |
waarschijnlijk om de Belgen te destabiliseren, om hun voorbereiding in de war te sturen. Om Stijnen geschorst te krijgen ...
Mss ook om juist het tegenovergestelde effect te hebben van Stijnen zn uitspraak. Stijnen wilde zijn medespelers motiveren om zich niet te laten doen, om op karakter en vechtlust voor de overwinning te gaan. Nu is er een hele hetze rond die uitspraak en zal elke tackle nauwlettend opgevolgd worden, mss dat de spelers nu juist niet hard in duel durven gaan omdat ze dat maar al te goed beseffen.
Uiteindelijk is het enorm opgeklopt, en heeft het enkel geleid tot psychologische oorlogsvoering van beide kanten. |
|
|
| The_G0dfather |
| Snap wel dat ze pissed zijn de Portugezen, tijdens 't WK hebben ze nl wel degelijk Ronaldo geblesseerd ah begin va een match. Remember, dat ie ah janken was... |
|
|
| Jasperovitsj |
Pronostiekjes?
Ik zeg 3-1 :D
Om hoe laat begint de match trouwens, want ik moet net zaalvoetballen van 21u30 tot 22u30 :whip: |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Om hoe laat begint de match trouwens, want ik moet net zaalvoetballen van 21u30 tot 22u30 :whip: |
Ik dacht deze week gezien te hebben dat de match om half 10 begint.. het kan ook kwart voor 10 zijn |
|
|
| Real |
De aftrap is om 22u00.
Commentator: Gui Polspoel. Co- commentator: Eddy Snelders.
Gui Polspoel :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Real
De aftrap is om 22u00.
Commentator: Gui Polspoel. Co- commentator: Eddy Snelders.
Gui Polspoel :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
pfff... nu gaan we zeker verliezen hé |
|
|
| lievez |
ik hoop op 1-3 (sterchele ftw :p)
ma ik denk 4-1 (Ronaldo man van de match, als ge ziet hoe hij in man utd speelt en dan het niveau van de belgen :p ) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Real
Gui Polspoel :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
Kut met peren |
|
|
| Almani |
| Servië verloor eerder deze middag met 2-1 tegen de Kazakken :eyespop: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Als België niet oppast eindigen ze dus ook achter Kazachstan :D |
|
|
|
|