return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 [106] 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 106)
View this Thread in Original format
FredNova
7-0 voor Portugal

Dom (heel dom) wat Stijnen gedaan heeft, nu gaan de Portugezen als ze 3-0 voorstaan nog wat doordrukken en de Belgen gaan serieus op hun doos krijgen (dan worden ze misschien eindelijk eens wakker)
Config
vanmorgen gelezen dat ze op de luchthaven in Portugal Stijnen daar achtervolgd hebben gelijk een zware crimineel.. het nieuws heeft zelfs CNN gehaald...

Dankuwel overijverige journalist, België dankt u.

en btw: ik begrijp totaal niet waarom iedereen hier afreageert op Stijnen.. ik vond dat een normale uitspraak, de figuurlijkheid droop ervan af.. (als ge dat niet inziet?.. :rolleyes: )
Ik begrijp dan ook echt niet dat de Portugese Bond hier opeens zo op begint te flippen.. ffs (blijkbaar is er over 3 maand een nieuwe ambtstermijn en wil de Portugese bondsvoorzitter zijn ambtstermijn verlengen?)
Zo'n dingen worden constant gezegd, maar iedereen weet dat het figuurlijk bedoeld is.. Waarom dan nu opeens niet meer?
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Config
vanmorgen gelezen dat ze op de luchthaven in Portugal Stijnen daar achtervolgd hebben gelijk een zware crimineel.. het nieuws heeft zelfs CNN gehaald...

Dankuwel overijverige journalist, België dankt u.

en btw: ik begrijp totaal niet waarom iedereen hier afreageert op Stijnen.. ik vond dat een normale uitspraak, de figuurlijkheid droop ervan af.. (als ge dat niet inziet?.. :rolleyes: )
Ik begrijp dan ook echt niet dat de Portugese Bond hier opeens zo op begint te flippen.. ffs (blijkbaar is er over 3 maand een nieuwe ambtstermijn en wil de Portugese bondsvoorzitter zijn ambtstermijn verlengen?)
Zo'n dingen worden constant gezegd, maar iedereen weet dat het figuurlijk bedoeld is.. Waarom dan nu opeens niet meer?


waarschijnlijk om de Belgen te destabiliseren, om hun voorbereiding in de war te sturen. Om Stijnen geschorst te krijgen ...

Mss ook om juist het tegenovergestelde effect te hebben van Stijnen zn uitspraak. Stijnen wilde zijn medespelers motiveren om zich niet te laten doen, om op karakter en vechtlust voor de overwinning te gaan. Nu is er een hele hetze rond die uitspraak en zal elke tackle nauwlettend opgevolgd worden, mss dat de spelers nu juist niet hard in duel durven gaan omdat ze dat maar al te goed beseffen.

Uiteindelijk is het enorm opgeklopt, en heeft het enkel geleid tot psychologische oorlogsvoering van beide kanten.
The_G0dfather
Snap wel dat ze pissed zijn de Portugezen, tijdens 't WK hebben ze nl wel degelijk Ronaldo geblesseerd ah begin va een match. Remember, dat ie ah janken was...
Jasperovitsj
Pronostiekjes?

Ik zeg 3-1 :D


Om hoe laat begint de match trouwens, want ik moet net zaalvoetballen van 21u30 tot 22u30 :whip:
Config
quote:
Originally posted by Jasperovitsj

Om hoe laat begint de match trouwens, want ik moet net zaalvoetballen van 21u30 tot 22u30 :whip:


Ik dacht deze week gezien te hebben dat de match om half 10 begint.. het kan ook kwart voor 10 zijn
Real
De aftrap is om 22u00.

Commentator: Gui Polspoel. Co- commentator: Eddy Snelders.

Gui Polspoel :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Config
quote:
Originally posted by Real
De aftrap is om 22u00.

Commentator: Gui Polspoel. Co- commentator: Eddy Snelders.

Gui Polspoel :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:


pfff... nu gaan we zeker verliezen hé
lievez
ik hoop op 1-3 (sterchele ftw :p)

ma ik denk 4-1 (Ronaldo man van de match, als ge ziet hoe hij in man utd speelt en dan het niveau van de belgen :p )
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Real

Gui Polspoel :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Kut met peren

Almani
Servië verloor eerder deze middag met 2-1 tegen de Kazakken :eyespop:
Jasperovitsj
Als België niet oppast eindigen ze dus ook achter Kazachstan :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 [106] 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 
Privacy Statement