return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 [113] 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 113)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by djcresto
AZ staat er blijkbaar het beste voor :)

In Nederland telt blijkbaar het doelsaldo bij een gelijk puntenaantal, en dan staat AZ er inderdaad het beste voor:

1 AZ 72 P doels + 53
2 Ajax 72 P doels + 47
3 PSV 72 P doels + 46

Als alle 3 de ploegen winnen wordt AZ meer dan warschijnlijk kampioen :crazy:
FCB_Fanatic
man man man, weeral een verlies voor Club :(

wanneer gaat die achterlijke Janevski nu ne keer inzien dat ge met dergelijke opstelling geen resultaten kunt halen
Shadowkid
Anderlecht heeft een absolute zeikmatch gespeeld. Dat een Van Damme nog op het veld mag komen bij Anderlecht :nervous: Hij zet em wel in enzo, maar kan genen deftig pass geven en dan koopte nix met dine inzet. Em speelde ook samen met De Man en Biglia op het middenveld, wat bezielt Vercauteren toch om zoiets in zijn hoofd te halen. Gevolg was natuurlijk geen aansluiting met de aanval. Biglia speelde dan ook nog eens een slechte match, net als Boussoufa die daar ondertss een gewoonte van heeft gemaakt. Ze konden even goed zonder middenveld spelen. Mahja, wel content dat ze nog gewonnen hebben.

Competities in vooral Nederland en Spanje zijn ook ongemeen spannend. AZ heeft zowaar nog het meeste kans om de titel binnen te halen.
The_G0dfather
AZ kampioen en PSV laatste in de play-offs :haha:

nuja, ik ben een ajax man
Config
Weer een verlies voor Club , en weeral dik onverdiend. Tis ni zo plezant dit seizoen.. Bijna de hele match Genk weggedrukt en toch nog verliezen, ferm jammer. Ik weet niet of Stijnen die bal moest hebben, maar het leek me toch van wel..
Die van Genk zijn me toch ook een hoop bleiters, ze lagen constant op de grond en dat wordt door de scheids dan nog beloond ook.. Hij heeft nie eens een kaart uitgedeeld terwijl ze er meerdere verdiend hadden..
Het doet me pijn om het te zeggen , maar ik zie Anderlecht kampioen worden.. De scheidsrechters gaan Genk niet iedere match blijven helpen, en als ze spelen gelijk vandaag en ze krijgen een tegenstander voor de neus die niet de pech heeft die Club al een heel seizoen had, dan gaan ze er een nest op hun neus krijgen denk ik.
FenixStyle
De moeilijkste hindernis op weg naar een mogelijke titel is overbrugd.. :)

Al bij al wel verdiend denk ik, al speelde Brugge een degelijke match, zeker in vergelijking met de rest van hun prestaties de afgelopen tijd ;) Of we echt zo schitterend waren daar ga ik me niet over uitspreken, valt nogal moeilijk te beoordelen als ge zelf gans de match staat te zingen en springen. Sfeer aan onze kant was dan ook wel zalig (net zoals bij de rest van de uitmatchen dit seizoen) :cool: Vooral bij de Foooooorzaaa Raaacing was de reactie van de verbaasde Bruggefans schitterend om te zien:cool: (btw, wat een bende mietjes in de Oost tegenwoordig)

Enfin... Het enige wat ons nu nog te doen staat is de resterende vier matchen (Thuis Moeskroen, uit Lokeren, thuis Charleroi, uit Brussels) te winnen, en dan maar hopen dat Anderlecht nog een steek laat vallen (en ik ga er eigenlijk vanuit dat dat nog wel gaat gebeuren :))
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Config
Ik weet niet of Stijnen die bal moest hebben, maar het leek me toch van wel..


Op de beelden leek mij toch ook wel dat em die moest hebben, hij zat er toch nog bij dus t is niet dat hij onhoudbaar was. Maar t is zoals met zoveel spelers van Club, ze lopen met een enorm gebrek aan zelfvertrouwen op't veld en dat is dan ook in de prestaties terug te zien.

Ik had gedacht dat voor Anderlecht de titel na dit weekend grotendeels zou binnen zijn. Nu zullen het nog wel spannende weken worden voor beide teams, maar ik blijf erbij Anderlecht aan het langste eind zal trekken. Ze brengen mss minder goed voetbal dan Genk, maar ze blijven wel steeds die slechte/mindere matchen winnen. Ik zie ze geen punten meer laten liggen.
Gladius
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
Ik zie ze geen punten meer laten liggen.

yep denk ik ook, hoewel ook Genk niets meer laat liggen denk ik.
Devilex
En in 4e klasse B heeft Eendracht Aalst de kampioenstitel, hop naar 3e en binnen 2 jaar hopelijk terug naar 1e :)
lievez
Ajoooooineuh :D

Was nog plezant gistere op den Eendracht. Match op zichzelf was matig, stadion ontplofte wel ver bij die goal in de 88' minuut. De sfeer tijdens en na de match was wel dikken ambi (as always :))

djcresto
Denderleeuw bijna kampioen in 2e trouwens. Antwerp lijkt daar volledig uitgeteld voor de titel. Ben eens benieuwd of Denderleeuw een licentie aanvraagt, krijgt voor 1e.
Gladius
quote:
Originally posted by djcresto
Denderleeuw bijna kampioen in 2e trouwens. Antwerp lijkt daar volledig uitgeteld voor de titel. Ben eens benieuwd of Denderleeuw een licentie aanvraagt, krijgt voor 1e.

jah idd, da kan nog wel een soep worde ze. Lierse heeft hun licentie ook nog niet; stel dat ze de eindronde hale, die winne, en dan uiteindelijk naar 3de moeten degraderen door gebrek aan licentie.
En Antwerp, tja... triestig, de spirit is er uit opt moment, veel spelers spelen zwaar onder hun niveau, zoals ManU spits Campbell. Gelukkig hebben ze dat ticket voor de eindronde al beet. Ik zou de volgende wedstrijden wat mensen sparen, wat reserven matchritme laten pakken, en dan hopelijk terug op volle sterkte in de eindronde. Zoals het er naar uit ziet zal het wel Antwerp-Mechelen-Lierse-Kortrijk worden.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 [113] 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 
Privacy Statement