|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 118)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Ik blijf bij Hugo z'n uitspraken: Indien we 6/6 halen, zijn we kampioen.. |
hij kan moeilijk gaan zeggen dat ze geen kans meer maken hé :p. Ik denk dat Broos ook wel realistisch genoeg is om te beseffen dat het bijna niet meer mogelijk is, maar als trainer van Genk kan hij zoiets absoluut niet zeggen natuurlijk.
In deze fase van de competitie zie ik het niet meer gebeuren dat Anderlecht nog een misstap maakt. Ze hebben al een heel aantal matchen onverdiend gewonnen, maar nu beginnen ze zelfs terug beter te spelen (welliswaar 'maar' tegen beveren en roeselare), dus zie ik ze het niet meer uit handen geven. T is in tegenstelling genk dat nu de laatste twee weken met de hakken over de sloot wint. Het zou mij dus niet verwonderen dat Genk nog een misstap maakt, ik zie het voor de moment toch eerder gebeuren dan dat anderlecht die maakt.
Volgens mij wordt de titelstrijd dit weekend beslist
P.S.: persoonlijk hoop ik dat Genk wint tegen Charleroi, dan maakt Club nog steeds een waterkansje op die 5de plaats (als ze zelf toch kunnen winnen) |
|
|
| massiveK |
Kijk vorige seizoen.. zowel anderlecht als standard hebben punten in de laatste matchs verloren.. dus het blijft toch mogelijk.
Anyway voor de 2de keer in a row, blijft de competitie heel spannend.. een goeie ding voor het belgische voetbal. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Anderlecht is Genk niet ze ;) :p |
Al eens nagegaan hoelang het geleden is dat Bergen op eigen veld verloor? Bovendien is Bergen zich al weken op die match aan het voorbereiden. Dat + het feit dat Goor terugkeert uit blessure zal het voor Anderlecht niet gemakkelijk maken. |
|
|
| Config |
| Club - Gent vanavond.. geen flauw benul van wat er nu weer gaat gebeuren.. ik denk toch dat Club gaat winnen, maar of dat met genoeg goals zal gebeuren??.. |
|
|
| DJ Sid |
| quote: | Originally posted by djcresto
Dat + het feit dat Goor terugkeert uit blessure zal het voor Anderlecht niet gemakkelijk maken. |
Nice one. :D |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by djcresto
Al eens nagegaan hoelang het geleden is dat Bergen op eigen veld verloor? Bovendien is Bergen zich al weken op die match aan het voorbereiden. Dat + het feit dat Goor terugkeert uit blessure zal het voor Anderlecht niet gemakkelijk maken. |
Ja. Kdenk dat ze sinds nieuwjaar thuis haast niet verloren hebben. Ik ben realistisch genoeg om te weten dat het niet evident wordt om er te gaan winnen. |
|
|
| lievez |
| Amai, kdenk da Brugge zo in geen maanden heeft gespeeld. Constant aant jagen en aanvallen. Hier en daar wel ne slechte pas en toch wa gemiste kansen. Herpoel staat op scherp |
|
|
| djcresto |
pfff Gent zo zwakskes. Just op de slechte moment uitgeblust, blessures en uit vorm.
Brugge speelde wel goed en maakte 2 zeer mooie goals. |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by djcresto
pfff Gent zo zwakskes. Just op de slechte moment uitgeblust, blessures en uit vorm.
|
lol, Gent is gewoon overpowered geweest, net zoals ze dat deden tegen Anderlecht en Standard en Gent in de eerste match van het seizoen (5-0) :p dat heeft niets te maken met uitgeblust zijn. Club heeft trouwens ook met blessures te kampen..
Die eerste goal van Club was gewoon wereldklasse ! en eindelijk kunnen de mensen thuis ook eens zien dat Ishiaku zoveel meer in zijn mars heeft, die gast speelt echt al een hele tijd enorm sterk.
Club in de finale !!! \o/ en meer dan verdiend ! op Gent hadden ze ook al bijna de halve match naar hun hand gezet en nu gewoon thuis prachtig afgemaakt , tis niet meer dan terecht :D :D |
|
|
| Config |
:)
gingen jullie trouwens niet promoveren dit seizoen? |
|
|
| Push2005 |
Wat een geweldige footage. Bewijst hoe dom en ongeschoold de Club Brugge supporter wel niet is. |
|
|
|
|