|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 140)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Ik vind het redelijk vroeg als hij nu al naar Sevilla vertrekt, want hij is uiteindelijk pas dit seizoen echt doorgebroken bij Ajax, en het valt nog te bekijken of hij volgend seizoen zou kunnen bevestigen. Natuurlijk is het wel een gedroomde transfer denk ik, en een stapje hogerop zou hem uiteraard nog een veel betere voetballer kunnen maken. Makkelijk zal hij het daar waarschijnlijk niet hebben om een basisplaats af te dwingen, maar als hij er in slaagt staat hem een hele mooie toekomst te wachten denk ik. En voor de Duivels kan het ook alleen maar voordelen opleveren :) |
|
|
| Shadowkid |
| De Mul is iemand met talent, maar in Sevilla gaat hij het volgens mij niet halen of heel veel geduld moeten hebben. Ik vind dat al sinds het begin heel vreemde geruchten als je weet wie Sevilla voor die posities heeft. Jesus Navas gaat hij er nooit uitspelen imo en dus zal hij voor op rechts al moeten rekenen op een transfer van Navas of pech voor Navas. Verder loopt er ook nog Alfaro, Sales en Capel voor zijn positie; stuk voor stuk grote talenten of uitstekende voetballers. Op links lopen er dan weer Puerta en Adriano. |
|
|
| Shadowkid |
| man, ik ben naar de 2e wedstrijd van de beloften aan het zien en wat een AFSCHUWELIJK slechte ref is dat. Dat moet zonder twijfel een van de slechtste zijn die ik al gezien heb. Hij fluit echt elk miniem contact, elke pseudo-fout, bederft compleet de match en haalt elk tempo eruit. Zo'n scheidsrechters moeten ze verbieden van nog te fluiten. |
|
|
| RadiantB |
Wat een ing amateur !!! :wtf:
Vanderborre -nog niet geboekt- begaat een overtreding, die pipo toont hem de gele kaart, onmiddelijk gevolgd door een rode !
Jammer dat Graham Poll ermee gestopt is, die had de gewoonte spelers van het veld te sturen na hun derde gele kaart. (zie het afgelopen WK) |
|
|
| RadiantB |
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAL
GOOOAL
pwned !
Verdiend op basis van de tweede helft.:p |
|
|
| lievez |
klote arbiter :whip:
chapeau voor de Jonge Belgen, ni opgegeven en opt einde nog een goalke meepikke. Miralles is ne grote in wording :x |
|
|
| Shadowkid |
Zalig, met de A-ploeg heb ik al wedstrijden niet zo meegeleefd. Deze groep doet in alle opzichten wat de A-ploeg niet doet. Enerzijds raar, want veel spelers worden daar ook geselecteerd, anderzijds niet want VDE vind ik een slechte coach en De Sart bewijst dat eigelijk onrechtstreeks. K, het is een heel ander niveau, maar toch...
En Mirallas, toch wel heel sterk hoor. Er zijn heel weinig spitsen die zich op een eiland ter grootte van een half speelveld weten te handhaven en door te zetten. Schitterend hoe hij altijd loopt, aanneemt, anticipeert,... Heel de groep toont bovendien toch dat ze ook wel karakter hebben. De omstandigheden in deze match zaten zeker niet mee. |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by RadiantB
Vanderborre -nog niet geboekt- begaat een overtreding, die pipo toont hem de gele kaart, onmiddelijk gevolgd door een rode !
|
Ben je zeker? Ik dacht dat hij per ongeluk rood gaf, in plaats van geel. :wtf:
Wel schitterend dat ze deze match nog met winst kunnen afsluiten. Ze hebben daar flink wat karakter getoond. Chapeau!
Mijn respect voor Mirallas is enkel maar gestegen. Deze matchen zijn verschrikkelijk moeilijk voor een spits, en toch kon hij z'n mannetje staan. En dan nog een mooi doelpunt ook! Enkel spijtig dat dat schot op de paal er niet in ging.
Nu nog proberen een puntje te rapen tegen Nederland. Dat gaat een toffe match worden denk ik! |
|
|
| RadiantB |
| quote: | Originally posted by Real
Ben je zeker? Ik dacht dat hij per ongeluk rood gaf, in plaats van geel. :wtf: |
Ik moet eerlijk toegeven dat ik alleen de rooie kaart heb gezien, ik had net ff weggezapt: maar de Belgen waren achteraf allemaal met 1 vinger aan het zwaaien, dus ik ga ervan uit dat ze hem erop wezen dat het VDB's eerste gele kaart was.
Amateuristisch is het alleszins, en het paste perfect bij de rest van de wedstrijd: in de eerste helft floot hij alles, in de tweede helft niks meer.
Kwestie van consequent te zijn. |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Real
Nu nog proberen een puntje te rapen tegen Nederland. Dat gaat een toffe match worden denk ik! |
Ik hoop dat jullie het halen want dat kansloze Portugal moet opflikkeren. Hahahaa laat die grap Nani maar lekker veel janken als ze eruit liggen.
Maarja of jullie winnen van ons is nog maar de vraag natuurlijk, beter matchen we jullie gewoon, al zeggen ze dat dat niet gaat gebeuren. |
|
|
| Jasperovitsj |
| De Haan gaat enkele spelers al rust gunnen met het oog op de halve finale, maar de Belgen mankeren natuurlijk ook een paar basisspelers (Vermaelen, Vertonghen, Fallaini). Maar ze gaan zich zeker niet laten afslachten, en ik een goeie ouwe Belgiƫ-Nederland kan alles :D |
|
|
| RadiantB |
5 minuten bezig en we staan 1-0 voor, Mirallas is weer op dreef. :D
Edit: 1-1, khad beter gezwegen. |
|
|
|
|