|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 126)
|
View this Thread in Original format
| massiveK |
Brugge verdiende de cup en heeft idd een betere match dan standard gespeeld.. Maar toch heeft standard enkele goeie mogelijkheden gekregen (of niet gekregen bv. dat penalty..) Maar een goeie Stijnen en moeijlijkheden om het bal tussen de paal zetten.
Grote match van de Brugge verdediging die heeft Jovanovic still gehouden. |
|
|
| djcresto |
| Wat bezielt het Standard toch om een speler als Geeraerts in de tribune te laten. :rolleyes: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by djcresto
Wat bezielt het Standard toch om een speler als Geeraerts in de tribune te laten. :rolleyes: |
de uitleg van Preudhomme: "Karel heeft sinds de match tegen Westerlo geen wedstrijd meer gespeeld, zelfs niet bij de reserven. Hij heeft deze week goed getrained maar desondanks denk ik dat hij een tekort aan matchritme heeft."
en dan zet ie Dembele in de plaatst van Geraerts op de bank :rolleyes:. Die heeft dit seizoen helemaal geen match op niveau gespeeld (volgens mij vooral bij reserven gespeeld) en 't is een ander type speler, ... maar ik ben der uiteindelijk niet rauwig om :D |
|
|
| FenixStyle |
1e speeldag (zon 16u )
Antwerp KV Mechelen 0-0
KV Kortrijk Lierse 0-1
1) Lierse 3
2) Antwerp 1
3) Mechelen 1
4) KV Kortrijk 0
Lierse won dankzij een goal van Bob Peeters, en nadat Jan Moons zowaar een penalty pakte! :p
Hopelijk donderdag nog eens dezelfde resultaten, en dan ziet het er alvast goed uit voor Lierse :) |
|
|
| Vishnu |
| Mooie resultaten voor een neutrale toeschouwer uit de provincie Antwerpen zoals ik :) |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
1e speeldag (zon 16u )
Antwerp KV Mechelen 0-0
KV Kortrijk Lierse 0-1
1) Lierse 3
2) Antwerp 1
3) Mechelen 1
4) KV Kortrijk 0
Lierse won dankzij een goal van Bob Peeters, en nadat Jan Moons zowaar een penalty pakte! :p
Hopelijk donderdag nog eens dezelfde resultaten, en dan ziet het er alvast goed uit voor Lierse :) |
Heerlijk is dat. :) |
|
|
| Jasperovitsj |
Mooie uitslag inderdaad :)
Go Lierse! |
|
|
| MikeVee |
Eigenlijk zou dit in een nieuw topic "voetbalzeizoen 2007-2008 moeten aangezien het over dat seizoen gaat :toothless
Georges Leekens ruilt AA Gent voor Moeskroen
Georges Leekens vertrekt dan toch bij AA Gent. Leekens tekent woensdag een contract bij Excelsior Moeskroen. Dat deelde de Henegouwse club vanavond mee in een communiqué. Leekens verlaat AA Gent, waar hij sinds 2004 aan de slag was als trainer. "De voorzitter van Moeskroen, Philippe Dufermont, heeft na lange onderhandelingen een akkoord gevonden met Georges Leekens, die zo de nieuwe trainer van de club wordt. Het contract zal woensdag getekend worden", luidt het in het korte persbericht.
De 58-jarige Leekens trainde Moeskroen al twee keer eerder: de eerste keer van 1995 tot januari 1997, daarna ook nog eens tijdens het seizoen 03-04, waarna hij naar de Buffalo's trok. (belga)
=====================================================================
Ja; bij gent hebben ze nog altijd niet door dat ze hun spelers en trainer niet aan het lijntje kunnen blijven houden.
update:
Georges Leekens ontkent formeel dat hij AA Gent inruilt voor Moeskroen, zoals de Henegouwse club eerder vanavond in een officieel communiqué meedeelde. "Er was interesse vanuit die club, maar ik kan formeel ontkennen dat ik daar woensdag een contract ga tekenen", luidt het. Zijn advocaat, meester Laurent Denis, stuurde kort daarna eveneens een ontkenning naar het nieuwsagentschap Belga. "Dat ik bij AA Gent blijf? Er ligt daar een contractverlenging op mij te wachten, maar ik moet dat eerst nog eens goed bespreken met de voorzitter. Er zijn nog wat kantjes die moeten afgevijld worden. Kleine zaken hoor, maar die ik toch opgelost wil zien voor ik mijn handtekening zet", aldus Leekens nog.
Enkele uren voordien luidde vanuit Moeskroen een heel andere klok. "De voorzitter van Moeskroen, Philippe Dufermont, heeft na lange onderhandelingen een akkoord gevonden met Georges Leekens, die zo de nieuwe trainer van de club wordt. Het contract zal woensdag getekend worden", heette het in het korte persbericht van 'Les Hurlus'. Wat dus door Leekens formeel wordt ontkend. (LPB/belga)
Amateurisme ten top weer :D |
|
|
| MikeVee |
Nog eens upedaten in deze soap:
Mac The Knife' tackelt zijn vorige werkgever langs achteren, want Leekens verlaat nu plots AA Gent en gaat de komende drie jaar aan de slag bij Lokeren. Eerder deze week ontkende hij nog dat hij de Buffalo's verliet voor Moeskroen. Een dag later raakte bekend dat Leekens en Gent een mondeling akkoord hadden dat de coach tot 2010 aan de Oost-Vlaamse club bond.
Begrip voor ontgoocheling
De 58-jarige Leekens heeft de voorzitter van AA Gent vanmorgen op de hoogte gebracht van zijn beslissing. Vanavond tekent hij zijn contract in Lokeren. Leekens heeft begrip voor de ontgoocheling bij het Gentse bestuur, de spelers en de supporters. De trainer wil alvast in een positieve sfeer vertrekken. Hij zal al zijn knowhow in Gent achterlaten. (hln)
:stongue: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| Kans zit er dus in het het een leegloop wordt bij Gent. Der zou een deel van de spelers namelijk zijn lot hebben verbonden aan Leekens (waaronder Stoica). Nu Leekens vertrekt zullen die spelers mss ook op zoek gaan naar een andere ploeg :stongue: |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Nog eens upedaten in deze soap:
Mac The Knife' tackelt zijn vorige werkgever langs achteren, want Leekens verlaat nu plots AA Gent en gaat de komende drie jaar aan de slag bij Lokeren. Eerder deze week ontkende hij nog dat hij de Buffalo's verliet voor Moeskroen. Een dag later raakte bekend dat Leekens en Gent een mondeling akkoord hadden dat de coach tot 2010 aan de Oost-Vlaamse club bond.
Begrip voor ontgoocheling
De 58-jarige Leekens heeft de voorzitter van AA Gent vanmorgen op de hoogte gebracht van zijn beslissing. Vanavond tekent hij zijn contract in Lokeren. Leekens heeft begrip voor de ontgoocheling bij het Gentse bestuur, de spelers en de supporters. De trainer wil alvast in een positieve sfeer vertrekken. Hij zal al zijn knowhow in Gent achterlaten. (hln)
:stongue: |
Amai, dat moet pijn doen bij Gent. |
|
|
|
|