|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 50)
|
View this Thread in Original format
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by Config
een goeie trainer. |
Goeie of slechte trainer, als ge de spelers ni hebt kunt ge nog maar weinig doen he. |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Bl@ckOut
Goeie of slechte trainer, als ge de spelers ni hebt kunt ge nog maar weinig doen he. |
tis misschien omdat ie altijd slechte spelers selecteert? WTF doet die onozelen Leonard daarin !? Die wordt in Nederland verdomme uitgelachen en bij de nationale ploeg is die eerste keus! wtf is da jong??
Ge zou eerder peisen dat Vandereycken omgekocht is ja, altijd zoon schijtselecties maken :whip: |
|
|
| Bl@ckOut |
| 't is dat België zoveel verdedigers heeft natuurlijk. Ik was er ook niet gelukkig mee dat leonard daartussen stond, maar wie moet hij er bij afwezigheid van Kompany zetten mss? |
|
|
| Config |
er zijn genoeg goeie belgische verdedigers hoor..
wrm wordt Cornelis in godsnaam niet opgeroepen? Die speelt al jaar n half op super niveau |
|
|
| mellow_head |
| Is Genk superniveau? :p Ahja tgaat hier om BELGIË :o |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Bl@ckOut
't is dat België zoveel verdedigers heeft natuurlijk. Ik was er ook niet gelukkig mee dat leonard daartussen stond, maar wie moet hij er bij afwezigheid van Kompany zetten mss? |
Deschacht of Maertens (hoewel die nu ook niet bepaald mijn favoriet is) bijvoorbeeld.
Als ge Mpenza op Léonard z'n plaats opstelt hebt ge nog een sterkere verdediging dan nu. :rolleyes:
En ja ik heb iets tegen die kerel. :nervous: |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by Config
er zijn genoeg goeie belgische verdedigers hoor..
wrm wordt Cornelis in godsnaam niet opgeroepen? Die speelt al jaar n half op super niveau |
Omdat dee bij brugge heeft gespeeld :p
Tja, ge kunt in België veel verdedigers oproepen die niet slecht zijn, maar of ze op internationaal niveau iets waard zijn... |
|
|
| FCB_Fanatic |
persoonlijk altijd een grote tegenstander geweest van Deschacht, ik kan die kerel echt nie zien voetballen. Maar dit seizoen heeft ie mij echt overtuigd, ik vind dat hij aan een enorm sterk seizoen bezig is. Deschacht moet gewoon worden opgeroepen ipv leonard (en ik ben Club supporter!!!). Desnoods gooien ze ne Pocognolli in de strijd, maar tzal altijd beter zijn als Philippe "trap de bal wil naar voor à la Vandamme" Leonard. En ook Cornelis is een verbetering tov Hoefkens.
Verder hoort een Soetaers er ook bij te zijn ipv Goor, die mss te oud aan het worden is en op dit moment alles behalve in een geweldige periode zit. Eigenlijk vind ik het ongeloofelijk dat de enige genk speler die in de selectie zat Kevin Vandenbergh is, en dat vind ik dan persoonlijk een enorm overroepen speler.
| quote: | Originally posted by Bl@ckOut
Omdat dee bij brugge heeft gespeeld :p
Tja, ge kunt in België veel verdedigers oproepen die niet slecht zijn, maar of ze op internationaal niveau iets waard zijn... |
Cornelis speelde zijn eerste europese match toen em 17 was :o |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by Real
Deschacht of Maertens (hoewel die nu ook niet bepaald mijn favoriet is) bijvoorbeeld.
|
Die zijn allebei nu niet mijn favorieten zie :D |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
persoonlijk altijd een grote tegenstander geweest van Deschacht, ik kan die kerel echt nie zien voetballen. Maar dit seizoen heeft ie mij echt overtuigd, ik vind dat hij aan een enorm sterk seizoen bezig is. Deschacht moet gewoon worden opgeroepen ipv leonard (en ik ben Club supporter!!!). |
Voila :)
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
Desnoods gooien ze ne Pocognolli in de strijd, maar tzal altijd beter zijn als Philippe "trap de bal wil naar voor à la Vandamme" Leonard. |
Spijtig genoeg was dat een duidelijke richtlijn van de René. Léonard met z'n "schitterende linker". :rolleyes:
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
En ook Cornelis is een verbetering tov Hoefkens. |
+1
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
Verder hoort een Soetaers er ook bij te zijn ipv Goor, die mss te oud aan het worden is en op dit moment alles behalve in een geweldige periode zit. |
Idd. Goor brengt echt niks meer bij tot de nationale ploeg de laatste tijd. En qua leiderscapaciteiten is het nu ook niet bepaald een groot licht (Simons doet dat minstens even goed, waarschijnlijk beter).
Gooi daar een snelle jonge kerel in, die wat acties kan maken op de flank, zoals Soetaers.
Voor de rechterflank mogen ze die De Mul ook eens beginnen oproepen, ik ben eens benieuwd naar die kerel, want ik hoor er niks dan lof over. :)
| quote: | Originally posted by Bl@ckOut
Die zijn allebei nu niet mijn favorieten zie :D |
Ge kunt moeilijk ontkennen dat Deschacht momenteel goed bezig is. :) |
|
|
| kokkenmaster |
| quote: | | Meer details geeft Bak zelf niet, maar volgens een Pools dagblad zou de 33-jarige speler 10.000 euro aangeboden gekregen hebben. Iemand zou hem gevraagd hebben om een penaltyfout te begaan op een van de Rode Duivels. |
En nog nie kunnen winnen...
Soit, het leek nergens op. De verdediging die nog ietwat kon flatert nu dus is afgeschreven. Een controlerend en/of creatief middenveld hebben we niet, afgeschreven en een stel spitsen die de bal niet kan bijhouden of een man voorbij gaan hebben we ook niet, afgeschreven...
Stijntje Stijnen !!! |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Real
Voor de rechterflank mogen ze die De Mul ook eens beginnen oproepen, ik ben eens benieuwd naar die kerel, want ik hoor er niks dan lof over. :)
|
Als superinvaller zou die misschien nog iets kunnen betekenen, maar als basisspeler is hij echt nog te jong en te zwak. Laat hem nog een jaartje of 2 rijpen bij Ajax en de beloften, en dan zal hij echt een versterking voor de Duivels zijn :) |
|
|
|
|