return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 [99] 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 99)
View this Thread in Original format
Shadowkid
quote:
Originally posted by Config
ik vond dat toch een mooi moment :D als er 1 iemand niet de moeite heeft gedaan om de andere man te ontwijken was het Hassan toch wel. Effe vol op de enkels springen - want het was echt springen wat hij deed - dat verdient een donkerrode kaart; om het in het kader van de match te houden, een bloedrode.


Ja, maar hij sprong niet OM Soetaers te raken hoor, maar om bij de bal te geraken (wat hij wel nooit kon halen imo). Hij was onbesuisd/te enthousiast om nog die bal te willen halen. Soetaers ondervond er trouwens niet te veel last van. Gewoon een kleine nuance die ik wou aanbrengen, want het was idd fout en rood waard. Net zoals imo Moetoeka en mss Soetaers zelf er ook een mochten gekregen hebben.

@FCB_fanatic: Idd, ook al schijnt Vercauteren duidelijk gevraagd te hebben dat niet te doen. Ze joegen minder, kropen terug,...
djcresto
Haroun 4 weken out met een blessure. Nu wordt het vooraan wel heel krap bij Genk.
Mystikal2006
quote:
Originally posted by djcresto
Haroun 4 weken out met een blessure. Nu wordt het vooraan wel heel krap bij Genk.


Kan mss wel een opdoffer zijn, maar als je weet dat Coelho door Genk uitgespeeld word als middenvelder vind k t nog zo geen ramp...
Coelho heeft trouwens de zondag bewezen dat hij "zo goed als" terug op niveau is. Al bij al vond ik hem in de 2e helft vrijuit de meest gevaarlijke man bij Genk...
lievez
Man Utd - Europa XI
1-0

te volgen op La Deux

zalige opstelling :)
Gladius
quote:
Originally posted by lievez
Man Utd - Europa XI
1-0

te volgen op La Deux

zalige opstelling :)

oh nice, merci voor de tip!
Jasperovitsj
quote:
Baseggio haalt de preselectie voor Portugal

wo 14/03/07 - René Vandereycken blijft een eigenzinnige bondscoach. In zijn preselectie voor het EK-kwalificatieduel in Portugal zitten een aantal verrassende namen.
Zo selecteerde Vandereycken vier bankzitters van Anderlecht, onder wie Walter Baseggio.
Walter Baseggio
(foto Photonews)
Na zijn terugkeer uit Treviso speelde Baseggio (foto) welgeteld 104 minuten voor de Brusselaars. Momenteel herstelt Baseggio van een dijblessure.

Jelle Van Damme, Mbo Mpenza en Anthony Vanden Borre zijn de andere drie. Ook zij zijn al een tijd aan de bank genageld. Basisspeler Olivier Deschacht is er dan weer niet bij.

Voor leider Racing Genk zette Vandereycken vijf namen op papier: Kevin Vandenbergh, Sébastien Pocognoli, Logan Bailly, Thomas Chatelle en Faris Haroun.

Die laatste valt wel af met een blessure. Van Hans Cornelis, Tom Soetaers of andere spelers van RC Genk geen spoor.


Wat een belabberde bondscoach zeg, en je mag ondertussen al beginnen vermoeden dat hij niet één of andere bonus van Anderlecht krijgt om hun transferrijpe spelers wat internationale exposure te geven (slechte weliswaar, maar kom) zodat ze meer geld kunnen opleveren.

Echt man, 3 bankzitters die zelfs uit vorm zijn wel oproepen, maar de enige deftige Anderlechtverdediger (ook al is het een eikel) dan thuislaten. En dan Walter Baseggio... wat heeft die de laatste JAREN nu nog bewezen? En wie probeert hij voor de gek te houden met zijn preselectie van 5 Genk spelers? Eén daarvan is geblesseerd voor minstens een maand, en iedereen weet toch dat uiteindelijk alleen Vandenbergh gaat overschieten. En ik ben benieuwd of Martens en De Mul er bij zullen zijn, hoewel die de laatste weken weer héél goed bezig zijn. En Sterchélé mag voor mijn part ook eens een kans krijgen. Het EK zien we toch aan onze neus voorbij gaan, dus dan is het nu het moment te experimenteren om zo tegen volgende campagne een deftige ploeg te hebben, in plaats van er dan nog te moeten aan beginnen...
Config
WTF ! :whip: :wtf:

wanneer gaan ze die onozelaar keer ontslaan jong?! Das toch onmogelijk dat die gek zomaar kan blijven verderspelen met die selecties. België staat voor zijn belangrijkste match in de kwalificatie (we zijn mathematisch nog niet uitgeschakeld) en hij selecteert een hoop bankzitters! WTF doet Bassegio daar in die selectie? Die gast suckt tot en met!
Over Genk dan, ik volg je in je redenering Jasper, totaal belachelijke selectie, ik zie hier ook nog een paar Genkenaars eruit vallen.
Krijgt die gast geld ofzo om een zo belachelijk mogelijke selectie in mekaar te steken? Zo ja, dan heeft hij er deze keer dubbel verdiend!


wat een joke, wat een joke...

We zitten al krap met goeie spelers in België, en dan selecteert hij nog de trash ook.. ik begrijp er totaal niets meer van.


Buitensmijten dat kieken
Shadowkid
quote:
Originally posted by Config
WTF ! :whip: :wtf:

wanneer gaan ze die onozelaar keer ontslaan jong?!


Kpeis dat ze zen ontslagpremie ni kunnen betalen ofzo. Beke lijk Cappello bij Real qua, al zal het bij VDE wel geen 16 miljoen zijn.
The_G0dfather
Soetaers zal 'm ooit eens z'n gedacht gezegd hebben ofzo :p

kan ni anders

den enigen belg die 'n beetje een man kan overgaan op de flank
MikeVee
:haha: :haha: wat een preselectie


Goed werk van Vandereyken :toocool: . Ik kijk al uit naar de nederlaag en niet-kwalificatie :tongue2

lievez
Eerst zwaar op ons doos tege Portugal en Co.
Daarna Bye Bye EK2008 wsl
En aangezien de ploeg er ni op vordert en den trainer nog minder, bye bye WK 2010 ?
Config
quote:
Originally posted by Shadowkid
Kpeis dat ze zen ontslagpremie ni kunnen betalen ofzo. Beke lijk Cappello bij Real qua, al zal het bij VDE wel geen 16 miljoen zijn.


VDE was vanaf het begin gewoon al een verkeerde keuze, kheb het altijd al geweten.
Hoe FOUT kan zo'n selectie zijn? Iedereen vindt dat dit nergens op gelijkt, waarom gebeurt er dan niets?

Komaan, wat voor een incompetente bobo's zitten er daar bij de Bond?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 [99] 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 
Privacy Statement