|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 26)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by kokkenmaster
Maar soit, we hebben gewonnen en das het belangrijkste maar met dit soort pottestamperij geraken we echt niet ver... |
.
Beschamend, de manier waarop gewoon geen enkele lange bal aankwam, constant passes te kort gegeven werden en mannetjes vrij liepen doordat de verdedigers naar elkaar keken in plaats van naar de man... En over het algemeen weinig gretigheid vond ik, niemand die er écht voor ging. |
|
|
| Phortastic |
| ^Das niet echt nieuw he, das al 5 jaar zo eigenlijk. Qua niveau horen we tegenwoordig thuis in het rijtje bij Kazakstan en Armenië, hoe beschamend dat ook is. |
|
|
| The Freezzz |
San Marino - Duitsland 0 - 13 :eyes: :eek: :crazy:
En had wel 0 - 20 kunnen zijn...
Ze wilden bij 0 - 12 zelfs doelman Lehmann een penalty laten nemen, maar toen hebben de spelers van San Marino gesmeekt om dat niet te doen, omdat ze al genoeg vernederd waren. :p
Wel heel sneu voor die mensen... |
|
|
| Vishnu |
| Betreurend niveau opnieuw, maar het mag nog een geluk heten dat zowel Polen, Finland, Servië én Portugal amper 1 puntje pakten op deze speeldag.. |
|
|
| Jasperovitsj |
| We staan zowaar mee aan de leiding in onze groep :eyes: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Verslag
Het wordt aartsmoeilijk voor Standard om de poulefase van de UEFA-cup te bereiken. De Luikse club verloor in de eerste ronde thuis met 0-1 van Celta de Vigo.
Het was maar slappe kost die Standard opdiste op Sclessin, vooral in de eerste helft dan toch. De ploeg van Preud'homme legde te weinig durf en kunde aan de dag. Celta maakte ook al geen vaart. Alleen een schot met een rare draai van Rapaic gaf aanleiding tot een beetje opwinding. Gaandeweg liet Celta zien dat het iets kan. Een vrije trap van Baiano ging nog hard naast, maar de schuiver van Gustavo Lopez (foto) ging via de paal wél binnen. Wie dacht dat Standard daar een antwoord op zou verzinnen, kwam bedrogen uit. Het tempo bleef te laag, de thuisploeg kon geen goeie aanval opzetten.
In het begin van de tweede helft leek er beterschap in de maak. Conceiçao stormde op de goal van Celta af, maar zijn opwippertje was niet hard genoeg. Even later kopte Sarr op de lat, maar verder kwam Standard niet. Celta hoefde niet door te drukken, het combineerde rustig en loerde op dat ene kansje. Er kwamen zelfs meerdere kansjes. De beste was voor Canobbio, die alleen voor Renard opdook, maar genade had met Standard en de 0-2 liet liggen. |
| quote: | Wedstrijdgegevens
Doelpunt: 37' Gustavo Lopez 0-1
Standard: Renard, Dupré, Onyewu, Sarr, Dembéle (88' Junior), Areias, Geraerts, Conceiçao, Defour (79' Pelaic), Rapaic, Jovanovic (68' Kovalenko)
Celta de Vigo: Esteban, Lequi, Angel, Oubina, Tamas, Placente, Nené, Canobbio (89' Vila), Ireney, Gustavo Lopez (77' Nuñez), Baiano (77' Pereira)
Gele kaarten: Defour, Rapaic, Tamas Placente
Rode kaarten: geen
Scheidsrechter: Lehner (Oos) |
blijkbaar heeft Standard er weer niet al te veel van terecht gebracht. De uitslag was te verwachten maar khad toch een beter prestatie verwacht. Hoe dan ook zal dit verlies wel tot gevolg hebben dat ze deruit liggen, kzie ze in spanje niet scoren en eigenlijk zie ik ze daar nog wel een pandoering krijgen
edit: Brugge heeft ondertussen wel met 0-1 gewonnen, na een niet al te interessante wedstrijd. Maar ze hebben wel gedaan wat nodig was, de terugwedstrijd mag dus niet al teveel problemen meer opleveren |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
blijkbaar heeft Standard er weer niet al te veel van terecht gebracht. De uitslag was te verwachten maar khad toch een beter prestatie verwacht. Hoe dan ook zal dit verlies wel tot gevolg hebben dat ze deruit liggen, kzie ze in spanje niet scoren en eigenlijk zie ik ze daar nog wel een pandoering krijgen
edit: Brugge heeft ondertussen wel met 0-1 gewonnen, na een niet al te interessante wedstrijd. Maar ze hebben wel gedaan wat nodig was, de terugwedstrijd mag dus niet al teveel problemen meer opleveren |
Wissel die loting is om en je zou veel kans een gans andere uitleg moeten geven. 0-1 tegen een Sloveens ploegske is ook gene vetten he. Waregem heeft wel enorm veel sjance gehad gisteren, amai :D |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by djcresto
Wissel die loting is om en je zou veel kans een gans andere uitleg moeten geven. |
dat heeft standard natuurlijk vooral aan zijn eigen te danken. Te wisselvallig in eigen competitie zorgt ervoor dat ze de laatste jaren nauwelijks europees hebben gespeeld ... en als ze dat hebben kunnen doen hebben ze er nooit iets van terecht gebracht. Dit heeft hun europese coefficient enorm beinvloed waardoor ze logischerwijs niet beschermd zijn en dus een goeie tegenstander kunnen loten. Brugge heeft op dat vlak de laatste jaren meer bewezen en zal daardoor ook minder moeilijke tegenstanders loten.
En standard heeft uiteindelijk ook al geluk gehad met de loting voor de CL waar ze 'maar' tegen Boekarest uitkwamen. voor hetzelfde geld loten ze een ploeg van het niveaud van Liverpool en krijgen ze een pandoering |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
En standard heeft uiteindelijk ook al geluk gehad met de loting voor de CL waar ze 'maar' tegen Boekarest uitkwamen. voor hetzelfde geld loten ze een ploeg van het niveaud van Liverpool en krijgen ze een pandoering |
tja geluk met Boekarest, kweet het niet. Ze hebben nu toch maar mooi Kiev met 1-4 naar huis gespeeld. En vorig jaar halve finale in de Uefa Cup. Hoe lang is het geleden dat een Belgische ploeg dat klaarspeelde? |
|
|
| Phortastic |
| Belgie is dan ook op het Europees en internationaal toneel 1 van de zwakste van allemaal, en dit al een aantal jaren. Dus vergelijken met Belgische ploegen is redelijk zinloos imo. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Belgie is dan ook op het Europees en internationaal toneel 1 van de zwakste van allemaal, en dit al een aantal jaren. Dus vergelijken met Belgische ploegen is redelijk zinloos imo. |
nummer 10 van europa ofzo he, zal nu wel wat zakken met de prestatie van Anderlecht van 5 jaar terug eraf. |
|
|
| Phortastic |
| Ja naar die Fifa ranglijst moet ge vooral kijken, dat is ongelooflijk representatief. Das bijna nog erger dan de DJ Mag :rolleyes: |
|
|
|
|