|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 101)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Beker of niet; Anderlecht - Genk: 6-0 is :crazy:
Zalige match van Anderlecht, beste die ik gezien heb dit seizoen. |
khad precies wel de indruk dat ze bij anderlecht vergeten waren na de match dat ze lang met 11 tegen 10 hebben gespeeld :p |
|
|
| lievez |
Selectie
Doelmannen: Bailly (Genk), Stijnen (Club Brugge), Vandenbussche (Heerenveen)
Verdedigers: Clement (Club Brugge), Hoefkens (Stoke), Vanden Borre & Van Damme(Anderlecht), Van Buyten (Bayern München), Lombaerts (Gent), Van der Heyden (Wolfsburg)
Middenvelders: De Man (Anderlecht), Daerden (Club Brugge), Defour (Standard), Chatelle (Genk), Geraerts & Fellaini (Standard), Mudingayi (Lazio), Martens (AZ), Simons (PSV)
Aanvallers: M. Mpenza (Anderlecht), E. Mpenza (Manchester City), Sterchele (GBe)
Ook Timmy Simons werd aan de selectie toegevoegd, hoewel hij geschorst is. :conf: :conf: :conf: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by lievez
Selectie
Doelmannen: Bailly (Genk), Stijnen (Club Brugge), Vandenbussche (Heerenveen)
Verdedigers: Clement (Club Brugge), Hoefkens (Stoke), Vanden Borre & Van Damme(Anderlecht), Van Buyten (Bayern München), Lombaerts (Gent), Van der Heyden (Wolfsburg)
Middenvelders: De Man (Anderlecht), Daerden (Club Brugge), Defour (Standard), Chatelle (Genk), Geraerts & Fellaini (Standard), Mudingayi (Lazio), Martens (AZ), Simons (PSV)
Aanvallers: M. Mpenza (Anderlecht), E. Mpenza (Manchester City), Sterchele (GBe) |
positief vind ik alvast de selectie van Bailly, Chatelle en Sterchelle EN de afwezigheid van VDB. Wat mij wel enorm stoort is de aanwezigheid van Vandamme, Vanden Borre en Mbo Mpenza ...
wat ik ook raar vind is de aanwezigheid van Clement, lang geleden dat die er nog bij was :conf: |
|
|
| Config |
enfin, de selectie valt nog mee.
| quote: | | Aanvallers: M. Mpenza (Anderlecht), E. Mpenza (Manchester City), Sterchele (GBe) |
pff.
Gelukkig zit Sterchele erbij |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
khad precies wel de indruk dat ze bij anderlecht vergeten waren na de match dat ze lang met 11 tegen 10 hebben gespeeld :p |
Ach dan nog is 6-0 veel. Tis ni alsof Genk de eerste ploeg is die tegen Anderlecht met 10 valt, of dat het Anderlecht zelf nog nooit is overkomen. Voor ze met 10 waren, werd Genk ook al compleet overklast.
Wat de match vooral zo mooi maakte waren de acties van Anderlecht zoals het sjieke samenspel voor de penalty, de goal van Hassan, fantasietje van Boussouffa, schitterende poging van Tchité, hakjes en andere hoogstandjes van Frutos en een paar anderen,.. Leek wel een eeuwigheid geleden dat ge zoiets nog van Anderlecht zag, en uiteindelijk is dat toch wat Anderlecht vroeger kenmerkte. |
|
|
| Gladius |
| \o/ AZ wint 2-0 van Newcastle! wat een zenuwslopend einde! |
|
|
| Jasperovitsj |
| Verdiende overwinning van AZ op basis van de terugmatch. Ik ben eens benieuwd wat ze tegen Werder Bremen gaan kunnen. :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Verdiende overwinning van AZ op basis van de terugmatch. Ik ben eens benieuwd wat ze tegen Werder Bremen gaan kunnen. :) |
met dank aan de scheids uit de heenwedstrijd, die toen toch wel een HEEL goedkope penalty heeft gefloten :p |
|
|
| Jasperovitsj |
True :)
Ik had Zulte-Waregem dit anders toch niet zien doen :D |
|
|
| djcresto |
| Genk Lol. Hopelijk winnen Standard en Genk nu :) |
|
|
| Shadowkid |
Ja, de Genkies met hun "dit blijft niet hangen".. We hebben het gemerkt, en dan hebben ze nog geluk dat het volgende week geen competitie is.
Maar ik vind het toch vooral jammer dat Anderlecht er niet van geprofiteerd heeft. Serieuze kans gemist... |
|
|
| FCB_Fanatic |
Bergen - Genk: 5-0 :eyes:
dat had ik toch niet zien aankomen. Ik had verwacht dat ze zich over dat verlies tegen Anderlecht zouden zetten. Dat Anderlecht punten zou verliezen had ik dan wel weer ingecalculeerd, ze waren na woensdag gewoon te zeker van zichzelf :D.
en Brugge kon ook nog eens overtuigend winnen. Hopelijk putten ze hier voldoende vertrouwen uit en kunnen ze ook de komende weken dat niveau opnieuw halen :) |
|
|
|
|