|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 124)
|
View this Thread in Original format
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Eagle`
de conincx is vader geworden zei hem deze morgen :p |
haha vandaar de vlottere moves waarschijnlijk =). ik lach me tevens steeds kapot met die kerel z'n kleding. |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Gladius
haha vandaar de vlottere moves waarschijnlijk =). ik lach me tevens steeds kapot met die kerel z'n kleding. |
keb hem nog altijd ni gezien, komt hier nogthans bijna dagelijks bij ons in de winkel :gsmile: |
|
|
| Blue Sky 99 |
| Jaaa! :crazy: We hebben ze nog te pakken! Wie had dat gedacht jongens, sinds de 5e speeldag de rode lantaarn in ons bezit en nu alsnog naar de eindronde! FEEST!!! Realiteitsbesef komt morgen wel :p |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
Jaaa! :crazy: We hebben ze nog te pakken! Wie had dat gedacht jongens, sinds de 5e speeldag de rode lantaarn in ons bezit en nu alsnog naar de eindronde! FEEST!!! Realiteitsbesef komt morgen wel :p |
Het moet nog beginnen imo, eindronde overleven wordt nog zware dobber denk ik |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Het moet nog beginnen imo, eindronde overleven wordt nog zware dobber denk ik |
laat em nog effe in zijne roes hé :p |
|
|
| djcresto |
tzal een schone eindronde worden met 4 clubs met veel traditie in eerste. Mechelen zal wel favoriet zijn, Lierse en Kortrijk outsiders. Antwerp die waren wel al een tijdje niet goed bezig.
Schoon dingen ook dat Beveren eruit ligt. Hopelijk gaan de ogen van de supporters die tegen een fusie zijn nu eens open. |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Het moet nog beginnen imo, eindronde overleven wordt nog zware dobber denk ik |
Daarom dat ik het gisteren over realiteitsbesef had :)
Eindronde wordt zeker een zware dobber maar ik geef ons wel kans. Als eersteklasser zijn we zowiezo al favoriet veronderstel ik maar met die druk moeten ze maar om kunnen. KVM wordt misschien wel de grootste concurrent, al hebben ze mij eigl dit seizoen nooit weten te bekoren. Antwerp zwalpt al maanden maar het vuur kan daar natuurlijk wel snel in de pan slaan. KVK is het grote vraagteken maar stond wel niet voor niets in de halve finale van de beker. Eigenlijk is het onmogelijk te voorspellen en moet je toch eerst een paar matchen afwachten ... |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
in de halve finale van de beker. |
kwart finale :p
na de match van Beveren was er toch minstens ene Ivoriaan die zich de degradatie echt wel aantrok (Copa). Hij zal nu waarschijnlijk wel vertrekken bij Beveren. Ik vind trouwens dat hij bij die vrije trap, waar de 3-2 uit voorkomt, niet ideaal opgesteld staat |
|
|
| Jasperovitsj |
Die vrije trap was één en al geklungel :p
Copa stelt de muur op, en die mannen beginnen op eigen houtje wat in beide richtingen te bewegen zodat er een mooi gat in de muur komt. Copa laat blijkbaar begaan, maar net op tijd sluiten ze de muur zodat Copa toch compleet verkeerd opgesteld staat en Simaeys simpelweg rechtdoor moest trappen :stongue:
Maar ik vrees toch ook dat ze hun "grote" namen niet gaan kunnen houden: Copa, Dissa, Gervinho,... |
|
|
| Config |
Prachtig dat Lierse toch nog eindronde bemachtigd heeft. Toen de speaker de uitslagen afriep na de match hebben we zowaar met volledig Noord inclusief mezelf geapplaudisseerd toen we hoorden dat Lierse gewonnen had :p
Blij dat Beveren er sowieso al uitgekegeld is.. Nu nog een spannende eindronde tegoed, het zullen telkens matchen worden zonder uitgesproken favorieten, het zou best wel eens een mooi kijkspel kunnen worden..
Gaan ze die matchen uitzenden op TV eigenlijk? |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by Config
Prachtig dat Lierse toch nog eindronde bemachtigd heeft. Toen de speaker de uitslagen afriep na de match hebben we zowaar met volledig Noord inclusief mezelf geapplaudisseerd toen we hoorden dat Lierse gewonnen had :p
Blij dat Beveren er sowieso al uitgekegeld is.. Nu nog een spannende eindronde tegoed, het zullen telkens matchen worden zonder uitgesproken favorieten, het zou best wel eens een mooi kijkspel kunnen worden..
Gaan ze die matchen uitzenden op TV eigenlijk? |
Belgacom TV wel geloof'k :nervous: |
|
|
| Gladius |
| lol jah, alleen al op basis van die muuropstelling verdient Beveren om te degraderen. dat doen ze bij ons nog beter =p |
|
|
|
|