return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 [143] 144 
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 143)
View this Thread in Original format
E-motion_error
Bailly kon aan deze goal niks doen, als hij naar de hoek gaat en er komt wel een kopbal is hij ook de zondebok, eerste goal was eerder fout van de verdediging. Ze hebben de kansen niet afgemaakt en daar ligt de oorzaak van dit verlies. Toch prachtig tornooi van de Belgen
Vishnu
Goed spel, heel goed spel bij momenten, allicht de beste ploeg op het veld, maar de nek omgedaan gewoon door de kansen niet af te maken, terwijl de tegenstander dat wel doet. (Waar heb ik dit nog gehoord?)
Al was die eerste goal zeker geen uitgespeelde kans. Jammer :(
FCB_Fanatic
De verdediging gaat idd in de fout, maar ik vind ook dat Bailly niet volledig vrijuit gaat. Hij heeft zich dit EK toch niet in de kijker gespeeld. Vooral zn match tegen NL was vrij zwak. Daar ging hij niet alleen in de fout bij de goal, verder nog een aantal kleine foutjes en zijn uittrappen trokken toen ook op niet veel.

Verder wel een goeie match (vooral 2de helft) en een goed toernooi van de Belgen, er zit zeker kwaliteit in de selectie. Jammer dat ze niet één van de kansen hebben afgemaakt, was toch wel verdiend geweest.

Toch twijfel ik eraan dat deze 'nieuwe' generatie er ooit iets van zal bakken als A international. De huidige generatie heeft het zo erg verprutst dat het in de toekomst niet makkelijk zal zijn om nog een groot toernooi te halen
Remy D
quote:
Originally posted by Real

In Nederland - Engeland staat het met penalties momenteel 7-7. :stongue:

edit: 10-10 :wtf:
edit: Nederland wint met 13-12 :wtf: :wtf: :wtf:


Jezus zeg, ik ging helemaal stuk. Ging bijna van mijn stokkie, kon het niet meer aan. Maar het liep gelukkig goed af al had Oranje het al lang af moeten maken in de verlenging, Engeland was helemaal niks meer.

Jammer dat Belgie het niet heeft gehaald, had ze graag in de finale gezien tegen ons. :tongue2 Ze kregen kansen zat, maarja helaas.
BZRK
Lol die commentator op Sporza over Armin van Buuren die daar plaatjes stond te draaien voor de aftrap:

"Schijnt een wereldberoemd DJ te zijn... Hij blijft maar doorgaan die jongen, waant zich zeker op Ibiza. Maar we zijn weldegelijk in Groningen."

:D
Config
zaten er goeie platen tussen? :p
BZRK
quote:
Originally posted by Config
zaten er goeie platen tussen? :p


Kheb er niets van gehoord, denk dat het alleen Rush Hour zal geweest zijn.
Remy D
Wat een finale. Oranje woohooo. Armin heeft echt veel gedraaid. Na het eindsignaal gooide hij direct Sonic Inc - Taste of Summer (Fire & Ice remix) erin. Hele stadion ging los. Natuurlijk omdat we gewonnen hebben maar dat nummer was een héle gave toevoeging. Verder kon ik Zocola nog wel herkennen en voor de rest was ik te blij met de overwinning. Wel mooi dat op een gegeven moment heel Oranje voor Armin stond te springen. :crazy:
FCB_Fanatic
De carrieres van Armin en Tiësto blijven steeds maar meer gelijkenissen hebben. Tiësto speelt op de olympishe spelen, ... Armin wilt niet onderdoen en draait nu dus op het EK 2007 voor beloften in NL. Benieuwd of hij hier zijn grote droom mee gaat kunnen waarmaken en nummer 1 dj vd wereld gaat worden :p. Zou der iemand in het stadion zich iets hebben aangetrokken van Armin ?

zelf heb ik niets gezien van de match zelf, maar Nederland heeft uiteindelijk gewonnen met 4-1.
Remy D
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
Zou der iemand in het stadion zich iets hebben aangetrokken van Armin ?



Ja man, hij draaide voor en na de wedstrijd en in de rust en het publiek ging aardig los. En de spelers konden na de wedstrijd zijn muziek ook zeker wel waarderen. :tongue2 Maar dit kan je niet echt vergelijken met Tiesto's optreden op de Olympische Spelen.

Eagle`
big lol indeed :stongue:

alleen moet armin het altijd met minder doen ^^

en eerlijk gezegd of ze daar nu onder de booth stonden te dansen of niet, hadden ze laura lynn op de middenstip gezet, gans stadion+spelers incluis hadden even los gegaan imo :p
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Remy D
Maar dit kan je niet echt vergelijken met Tiesto's optreden op de Olympische Spelen.


tuurlijk niet

maar ik vind het toch opmerkelijk (en grappig :stongue: ) dat Armin dit nu doet. Tiesto speelt op een grootschalig sportevenement en nu doet Armin hetzelfde. Alleen is het dan het EK voor beloften, iets wat toch nog een behoorlijk stuk verwijderd is van de OS
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 [143] 144 
Privacy Statement