return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 [114] 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 114)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Devilex
En in 4e klasse B heeft Eendracht Aalst de kampioenstitel, hop naar 3e en binnen 2 jaar hopelijk terug naar 1e :)

Schoten van een degradatieplaats ondertussen naar de 5de plaats opgerukt. De eindronde is wel min of meer onhaalbaar, maar wie weet :crazy:
FCB_Fanatic
Manchester United - AC Milan 3-2

Rooney maakt heel op't einde nog de winnende goal :D

hopelijk kunnen ze het in San Siro afmaken
Gladius
Zalige pot voetbal vanavond, spijtig dat ManU nog scoort, maar eigenlijk wel dik verdiend natuurlijk. Toch gaan ze eruit volgende week =)
DJ Sid
Zalige wedstrijd :) Mooie goals, snel & mooi voetbal, just the way i like it :)
The_G0dfather
ben er gerust in wie doorgaat dus wel ideale match, spannend en spektakel
massiveK
nog een verlies van Brugge....

Sterke wedstrijd van gent tegen bergen. UEFA blijft bereikbaar
FenixStyle
Leuk weetje: In het klassement van de terugronde staat Brugge op plaats 15, met 3 punten minder dan Lierse! :D

Laatste 5 wedstrijden haalden ze 2 punten. Volgende week trekt Lierse naar Brugge. (enja, in deze fase van de competitie zie ik Lierse daar nog wel gaan winnen :))
Blue Sky 99
quote:
Originally posted by FenixStyle
Leuk weetje: In het klassement van de terugronde staat Brugge op plaats 15, met 3 punten minder dan Lierse! :D

Laatste 5 wedstrijden haalden ze 2 punten. Volgende week trekt Lierse naar Brugge. (enja, in deze fase van de competitie zie ik Lierse daar nog wel gaan winnen :))


Zou wel eens kunnen nodig zijn ook ja :) Gisteren de verhoopte drie punten niet kunnen binnenhalen :( al valt er niemand iets te verwijten, over de inzet en het geleverde spel was er immers niet te klagen. Nog drie wedstrijden, het kan dus nog altijd.
Pumaz
quote:
Originally posted by Devilex
En in 4e klasse B heeft Eendracht Aalst de kampioenstitel

Ik was gisteren in Aalst maar heb er niks van gemerkt :toothless
FCB_Fanatic
het ziet ernaar uit dat PSV kampioen wordt, tussenstand is terug te vinden op teletekst (Hier)

matchen zouden zo goed als gedaan moeten zijn

The_G0dfather
Crap, ze scoren wel 5 keer zeker :whip:

mocht ajax 1 keer meer gescoord hebben, dan was 't onderlinge duels zeker ?

dan zou ajax kampioen zijn veronderstel ik, na die blamage voor PSV
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by The_G0dfather
mocht ajax 1 keer meer gescoord hebben, dan was 't onderlinge duels zeker ?


dat vroeg ik mij ook al af, maar ben der zelf ook nie zeker van

edit: blijkbaar was Ajax dan idd kampioen geweest
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 [114] 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 
Privacy Statement