|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 114)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Devilex
En in 4e klasse B heeft Eendracht Aalst de kampioenstitel, hop naar 3e en binnen 2 jaar hopelijk terug naar 1e :) |
Schoten van een degradatieplaats ondertussen naar de 5de plaats opgerukt. De eindronde is wel min of meer onhaalbaar, maar wie weet :crazy: |
|
|
| FCB_Fanatic |
Manchester United - AC Milan 3-2
Rooney maakt heel op't einde nog de winnende goal :D
hopelijk kunnen ze het in San Siro afmaken |
|
|
| Gladius |
| Zalige pot voetbal vanavond, spijtig dat ManU nog scoort, maar eigenlijk wel dik verdiend natuurlijk. Toch gaan ze eruit volgende week =) |
|
|
| DJ Sid |
| Zalige wedstrijd :) Mooie goals, snel & mooi voetbal, just the way i like it :) |
|
|
| The_G0dfather |
| ben er gerust in wie doorgaat dus wel ideale match, spannend en spektakel |
|
|
| massiveK |
nog een verlies van Brugge....
Sterke wedstrijd van gent tegen bergen. UEFA blijft bereikbaar |
|
|
| FenixStyle |
Leuk weetje: In het klassement van de terugronde staat Brugge op plaats 15, met 3 punten minder dan Lierse! :D
Laatste 5 wedstrijden haalden ze 2 punten. Volgende week trekt Lierse naar Brugge. (enja, in deze fase van de competitie zie ik Lierse daar nog wel gaan winnen :)) |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Leuk weetje: In het klassement van de terugronde staat Brugge op plaats 15, met 3 punten minder dan Lierse! :D
Laatste 5 wedstrijden haalden ze 2 punten. Volgende week trekt Lierse naar Brugge. (enja, in deze fase van de competitie zie ik Lierse daar nog wel gaan winnen :)) |
Zou wel eens kunnen nodig zijn ook ja :) Gisteren de verhoopte drie punten niet kunnen binnenhalen :( al valt er niemand iets te verwijten, over de inzet en het geleverde spel was er immers niet te klagen. Nog drie wedstrijden, het kan dus nog altijd. |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Devilex
En in 4e klasse B heeft Eendracht Aalst de kampioenstitel |
Ik was gisteren in Aalst maar heb er niks van gemerkt :toothless |
|
|
| FCB_Fanatic |
het ziet ernaar uit dat PSV kampioen wordt, tussenstand is terug te vinden op teletekst (Hier)
matchen zouden zo goed als gedaan moeten zijn |
|
|
| The_G0dfather |
Crap, ze scoren wel 5 keer zeker :whip:
mocht ajax 1 keer meer gescoord hebben, dan was 't onderlinge duels zeker ?
dan zou ajax kampioen zijn veronderstel ik, na die blamage voor PSV |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
mocht ajax 1 keer meer gescoord hebben, dan was 't onderlinge duels zeker ? |
dat vroeg ik mij ook al af, maar ben der zelf ook nie zeker van
edit: blijkbaar was Ajax dan idd kampioen geweest |
|
|
|
|