return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 [103] 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 103)
View this Thread in Original format
Config
quote:
Originally posted by Almani

Nu nog wat uitschieters en op de laatste speeldag de buren van Club van Europees voetbal houden zou fantastisch zijn :D


hahahahahahaha :haha:
Real
Ik heb vorige vrijdag nog eens zelf op een plein gestaan. Normaal speel ik enkel (amateuristisch weliswaar) zaalvoetbal, maar nu hadden ze ne man tekort voor buiten. Het was zeker 10 jaar geleden dat ik nog eens voetbalschoenen met studs aanhad. En dan moest ik nog in de spits lopen. :tongue2

Uiteindelijk zijn we met 7-2 verloren. 2 goals van de andere spits natuurlijk. :p

Het is echt volledig anders dan zaalvoetbal, ik had enorm veel moeite om de bal te controleren, en een deftige pass te versturen. Zeker omdat je in de spits enorm snel moet reageren. Ik heb wel een paar mooie individuele acties gedaan waarvan ik zelf niet eens wist dat ik het kon (bvb: 2 man erg mooi langs de achterlijn in de wind zetten, en dan de bal inleveren bij de 3e :( ), en dan nog een schot na een actie vanop 15-20 meter net naast de paal getrapt. :(
In samenspel was ik wel geen kloten waard. Dat overzicht houden lukte me totaal niet.

Ook ben ik bij een 3-0 achterstand serieus stevig aangepakt geweest. De bal iets te ver van de voet, waarna de verdediger mij stevig tackelde. Ik vloog sierlijk door de lucht. Gelukkig sprong ik net omhoog toen ik hem zag komen, want ik had geen beenbeschermers aan. Anders waren de gevolgen wel iets erger geweest denk ik. :nervous:


Conclusie: dat smaakt naar meer.
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Real
Ik heb vorige vrijdag nog eens zelf op een plein gestaan. Normaal speel ik enkel (amateuristisch weliswaar) zaalvoetbal, maar nu hadden ze ne man tekort voor buiten. Het was zeker 10 jaar geleden dat ik nog eens voetbalschoenen met studs aanhad. En dan moest ik nog in de spits lopen. :tongue2

Uiteindelijk zijn we met 7-2 verloren. 2 goals van de andere spits natuurlijk. :p

Het is echt volledig anders dan zaalvoetbal, ik had enorm veel moeite om de bal te controleren, en een deftige pass te versturen. Zeker omdat je in de spits enorm snel moet reageren. Ik heb wel een paar mooie individuele acties gedaan waarvan ik zelf niet eens wist dat ik het kon (bvb: 2 man erg mooi langs de achterlijn in de wind zetten, en dan de bal inleveren bij de 3e :( ), en dan nog een schot na een actie vanop 15-20 meter net naast de paal getrapt. :(
In samenspel was ik wel geen kloten waard. Dat overzicht houden lukte me totaal niet.

Ook ben ik bij een 3-0 achterstand serieus stevig aangepakt geweest. De bal iets te ver van de voet, waarna de verdediger mij stevig tackelde. Ik vloog sierlijk door de lucht. Gelukkig sprong ik net omhoog toen ik hem zag komen, want ik had geen beenbeschermers aan. Anders waren de gevolgen wel iets erger geweest denk ik. :nervous:


Conclusie: dat smaakt naar meer.


met welke ploeg en waar hebt ge gespeeld? want toeval of niet, mijn broer heeft dit weekend 7-2 gewonnen :p
Real
Met Genebroek Sport. :p Het was in (en tegen (?), kweet het zelfs niet) Balen Olmen, dus het zou me verbazen moest uw broer daarbij zitten. :)
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Real
Met Genebroek Sport. :p Het was in (en tegen (?), kweet het zelfs niet) Balen Olmen, dus het zou me verbazen moest uw broer daarbij zitten. :)


idd, daar zat mijn broer niet bij ... mss dat ze wel ooit ns tegen die ploeg gespeeld hebben. Als ik mij niet vergis spelen ze soms wel ns aan de kanten van Balen
DJ Sid
quote:
Originally posted by Real
Ik heb vorige vrijdag nog eens zelf op een plein gestaan. Normaal speel ik enkel (amateuristisch weliswaar) zaalvoetbal, maar nu hadden ze ne man tekort voor buiten. Het was zeker 10 jaar geleden dat ik nog eens voetbalschoenen met studs aanhad. En dan moest ik nog in de spits lopen. :tongue2

Uiteindelijk zijn we met 7-2 verloren. 2 goals van de andere spits natuurlijk. :p

Het is echt volledig anders dan zaalvoetbal, ik had enorm veel moeite om de bal te controleren, en een deftige pass te versturen. Zeker omdat je in de spits enorm snel moet reageren. Ik heb wel een paar mooie individuele acties gedaan waarvan ik zelf niet eens wist dat ik het kon (bvb: 2 man erg mooi langs de achterlijn in de wind zetten, en dan de bal inleveren bij de 3e :( ), en dan nog een schot na een actie vanop 15-20 meter net naast de paal getrapt. :(
In samenspel was ik wel geen kloten waard. Dat overzicht houden lukte me totaal niet.

Ook ben ik bij een 3-0 achterstand serieus stevig aangepakt geweest. De bal iets te ver van de voet, waarna de verdediger mij stevig tackelde. Ik vloog sierlijk door de lucht. Gelukkig sprong ik net omhoog toen ik hem zag komen, want ik had geen beenbeschermers aan. Anders waren de gevolgen wel iets erger geweest denk ik. :nervous:


Conclusie: dat smaakt naar meer.


Als spits geen beenbeschermers aandoen is half zelfmoord. :D

Ik speel zelf ook in de spits (al heel men leven zowat), en wordt iedere match wel eens stevig tussengepakt. Maar ik ben dan ook de sterspeler he :p, 10 goals in evenveel wedstrijden :cool: (ben bij begin van seizoen uitgeweest met meniscus-blessure, vandaar zo weinig wedstrijden gespeeld nog :))

Wat je daar trouwens zegt over de moeilijkheden van in de spits lopen, is zeker juist, velen onderschatten dat :).
DJ Sid
quote:
Emile Mpenza kan zaterdag niet aantreden tegen Portugal. De spits van Manchester City scoorde zaterdag nog, maar heeft nu last van een dijletsel. Kevin Vandenbergh komt daardoor bij de groep. "Jammer, Emile had zeker aan de aftrap gestaan", zei Vandereycken. Door het verstek van Emile Mpenza stijgen de kansen van Sterchele. "Maar ik houd mijn voeten op de grond."


:rolleyes: Goed zo Vandereycken, met je 3 spitsen.

Nu hoop ik echt dat Sterchele 2 goals maakt ofzo, kgun die kerel dat echt, een van men favo spitsen :)


quote:
In Gazet van Antwerpen zegt keeper Stijn Stijnen het volgende over de Portugese ster: "Na twee minuten moeten we Ronaldo (foto) eigenlijk al zo fel aangepakt hebben, dat hij van het veld moet worden gevoerd."

"Dat klinkt hard, maar wat moet je anders als België? Als we meespelen, gaan we zeker tenonder."


En wie kreeg er ook alweer bakken kritiek toen hij zei dat Boussoufa met bal en al de tribune in moest, toen hij even op de bal ging staan?

Dit vind ik nog een hele graad erger.
FCB_Fanatic
tjeezes, alsof die uitspraak van Vrancken verleden week en die van Stijnen nu echt letterlijk opgenomen moet worden ... :rolleyes:

komt er gewoon op neer dat ze nie moeten staan gapen terwijl de tegenstander de ene dribbel na de andere maakt
Config
Indeed :p

niet trippen é aub, ben juist content dat Stijnen zoiets zegt, het hoort allemaal bij de voorbereiding voor die match; de ploeg eens het mes tussen de tanden laten nemen, dat is wat er moet gebeuren ja. En zo'n uitspraak zal dit zeker in de hand werken. Portugal zal ook wel es zoiets uit de mouw schudden.. nog extra motivatie voor de Rode Duivels dan.
DJ Sid
Haha, grappig hoe jullie jullie Bruggelingetje verdedigen.

Vrancken bedoelde dat ook heus niet letterlijk he, hij bedoelde dat ze gewoon wat steviger hadden moeten zijn, en hun truukjes niet hadden moeten laten doen. Maar daar dachten jullie toen niet aan natuurlijk :D

Push2005
Club Brugge gaat degraderen als ze nie opletten.
Shadowkid
Eender wie zo'n uitspraak doet, het is altijd zielig. Ge toont al op voorhand uw onmacht. Zelfde met Vanderhaeghe die dat idd over Kaka zei, maar in praktijk komen ze met moeite in de buurt van de speler in kwestie. Er is voor mij een groot verschil tussen zeggen dat je hard moet zijn in de duels, en zeggen dat je iemand moet onderuit schoppen. En imo is het wel degelijk dat laatste dat ze bedoelen.

Op dat van Vrancken heeft Boussoufa trouwens schitterend gereageerd: "Wouter zou me niet bijgehouden hebben hoor. Op training bij Gent liet ik hem ook soms wat zien."
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 [103] 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 
Privacy Statement