|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 94)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
Zulte verliest met 1-0 tegen Newcastle
kheb de match wel zelf nie gevolgd (enkel laatste 10 min), maar blijkbaar hebben ze nooit echt ondergelegen. |
|
|
| Gladius |
| Ajax - Werder, dat was pas spannend het laatste kwartier. chapeau voor ajax! |
|
|
| Eagle` |
| valgearen voor de vernadering nog is uit met een blessure, henk kan vanavond ook de definitieve doodsteek geven :nervous: |
|
|
| Config |
Club gaat 3-0 winnen vanavond \o/
*euphoric* |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Config
Club gaat 3-0 winnen vanavond \o/
*euphoric* |
kids, say no to drugs! |
|
|
| Config |
een beetje optimisme mag wel eens zeker ;)
in zo'n slechte momenten haalt Club altijd eens zwaar uit. Bovendien zijn hun thuiswedstrijden een wereld van verschil. |
|
|
| Gladius |
| jaja, twas maar een grapke. ik hoop da brugge terug wa beter wordt en da ze nog kunnen meedoen voor europa. komaan blauw-zwart! :D |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Config
een beetje optimisme mag wel eens zeker ;)
in zo'n slechte momenten haalt Club altijd eens zwaar uit. Bovendien zijn hun thuiswedstrijden een wereld van verschil. |
2 ballen op de paal, met bekke (mal)chance (??) krijgen we een roeselare scenarioke .. :( |
|
|
| DJ Sid |
| Genk op titelkoers! |
|
|
|
|