|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| domineesje |
| quote: | Originally posted by MikeVee
1-1 :( |
doe boel just dicht en 't was nog 1-0 |
|
|
| Shadowkid |
Vrij goeie match van Anderlecht, maar die verdediging :eek: Dat wordt nog wat in de CL :nervous: De aanval stond wel scherp vandaag. En Biglia toonde voor het eerst echt zijn klasse, wat een contrast met VDH. Zuivere passes, goed vrij lopen, jagen achter de bal, technisch enorm sterk.. Boussoufa ook enorm goed. En Tchité, tja, 3 goals zeggen genoeg.
Van Damme en Juhasz in de defensie daarentegen.. Dat was van tijd om te beginnen bleiten. Hopelijk is Pareja van een hoger niveau. Ik had van Van Damme en Juhasz toch meer verwacht. |
|
|
| Bl@ckOut |
^Mijn eerste reactie toen Anderlecht Van Damme binnenhaalde was "O nee!!" :)
En ge ziet het wel he, ni da 't ne slechte verdediger is en hij speelt hard, maar over 't algemeen is hij niet goed genoeg. Dee gaat nog afzien in den CL. En Juhasz viel idd ook wel wat tegen. Ze gaan Kompany nog hard missen.
Overmorgen in en tegen Real Madrid :D |
|
|
| FCB_Fanatic |
| Van Damme vind ik persoonlijk zwaar overroepen, mss dat het nog beterd als hij een tijdje bij anderslecht zit ... Juhasz had mij vorig jaar toch al kunnen bekoren, die kan dus wel beter volgens mij. Alleen is em nu gekwetst en gaan ze'm mogelijk een tijdje moeten missen. |
|
|
| Real |
| Straks Real Madrid - Anderlecht (:eyespop:) en Steau - Standard. Ik durf er geld op zetten dat Standard vanavond uitgeschakeld wordt, maar ik ben wel benieuwd naar de prestatie van RSCA tegen Real. Hopelijk wordt het een goede match. :) |
|
|
| ConFig |
| lol :p jah.. ligt voor de hand dat standard uitgeschakeld gaat worden.. maar ge weet nooit, ze hebben zeker het potentieel om van die ploeg te winnen.. khoop dat ze doorgaan, tis tenslotte nog altijd een belgische ploeg:nervous: |
|
|
| Real |
| En Standard ligt er uit. :rolleyes: |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Real
En Standard ligt er uit. :rolleyes: |
Wat een verassing !
Good riddence, net of die ook maar IETS kunnen doen in de CL. Laat me niet lachen...
En dan kregen ze nog allemaal ne premie van 100.000 euro per persoon als ze zich hadden kunnen plaatsen... :nervous: |
|
|
| Shadowkid |
2e helft van Anderlecht tegen Real was :eyes: Heel lang geleden dat ik Anderlecht nog zo heb weten combineren.
Eerste helft domineerde Real zonder twijfel, maar in de 2e helft bleef daar weinig van over en was Anderlecht de betere ploeg. Ongelooflijk hoe Biglia de ruimte ziet en altijd zuiver past. Hij recupereert dan nog redelijk wat ballen ook. Iedereen was eigelijk op niveau (Boussoufa was ook weer in goeie doen), en met die Pareja ziet de verdediging er toch iets beter uit. |
|
|
| Real |
| Twas idd genieten. :crazy: |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
2e helft van Anderlecht tegen Real was :eyes: Heel lang geleden dat ik Anderlecht nog zo heb weten combineren.
Eerste helft domineerde Real zonder twijfel, maar in de 2e helft bleef daar weinig van over en was Anderlecht de betere ploeg. Ongelooflijk hoe Biglia de ruimte ziet en altijd zuiver past. Hij recupereert dan nog redelijk wat ballen ook. Iedereen was eigelijk op niveau (Boussoufa was ook weer in goeie doen), en met die Pareja ziet de verdediging er toch iets beter uit. |
tis een oefenmatch é :p zelfs al ist tegen real, ..
alst zondag om de knikkers draait zal et wel niet zoon vaart lopen :p |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by ConFig
tis een oefenmatch é :p zelfs al ist tegen real, ..
alst zondag om de knikkers draait zal et wel niet zoon vaart lopen :p |
Weet ik wel, maar bv. Barca speelde gisteren ofzo ook een oefenmatch tegen Bayern: 4-0. Real heeft Anderlecht heus niet gevraagd om ze dan de 2e helft cadeau te geven. Ik denk ook niet dat ze graag die trofee in eigen huis zouden verloren hebben. Dat Real zich inhield of gewoon slechter voor de dag kwam in de 2e helft is 1 ding (Capello was daar duidelijk ni content mee). Maar echt ééntijdsvoetbal was al heel lang geleden bij Anderlecht. |
|
|
|
|