|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 96)
|
View this Thread in Original format
| Real |
| De conclusie is dat ik géén van beide doelpunten zou kunnen maken. |
|
|
| Eagle` |
| eula de Relle is oek nog op post : )) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Real
De conclusie is dat ik géén van beide doelpunten zou kunnen maken. |
Ik kon tijdens mij veldvoetbalperiode eigenlijk gene poot sjotten, maar ik heb bijna per ongeluk ooit een soortgelijk doelpunt gescoord. Ne corner wordt weggekopt, ik sta een paar meter voor de grote backlijn en die bal botst mijn richting uit. Ik neem hem op de slof en hij verdwijnt zowaar in de winkelhaak. Mijn carrièrehoogtepunt :D |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik kon tijdens mij veldvoetbalperiode eigenlijk gene poot sjotten, maar ik heb bijna per ongeluk ooit een soortgelijk doelpunt gescoord. Ne corner wordt weggekopt, ik sta een paar meter voor de grote backlijn en die bal botst mijn richting uit. Ik neem hem op de slof en hij verdwijnt zowaar in de winkelhaak. Mijn carrièrehoogtepunt :D |
haha , de 1-5 :toothless |
|
|
| Jasperovitsj |
| Genk doet het weer, na 25 minuten al 2-0 voorstaan. Echt chapeau dat ze er meestal in slagen om de tegenstander zo snel onder druk te zetten met die snelle voorsprong. Want dat is volgens mij de enige manier om ze te kraken, zoals Anderlecht heeft gedaan: een vroege acterstand beletten en dan langzaam de match naar zich toetrekken... |
|
|
| Real |
Da's precies een plezante groep, die mannen van Genk. :haha:
(zie interview met Pocognoli & Soetaers in Studio 1) |
|
|
| DJ Sid |
| quote: | Originally posted by Real
Da's precies een plezante groep, die mannen van Genk. :haha:
(zie interview met Pocognoli & Soetaers in Studio 1) |
idd, lachen :D |
|
|
| FenixStyle |
| Dan toch geen stunt op het Kiel, Brugge verliest gewoon met 4-0 :toothless |
|
|
| Progrez |
Haha. Ach kom. We mogen er niet mee lachen. "Brugge heeft genoeg kwaliteit, ze laten het op teveel momenten gewoon afweten."
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
...dat houdt mij er niet van tegen om te vinden dat Brugge een voldoende kwalitatieve ploeg heeft om minstens mee te spelen voor Europees ... . |
| quote: | Originally posted by Config
Er is een verschil tussen een goeie ploeg hebben en goed spelen. Club heeft enkele sterke wedstrijden gespeeld tot dusver, maar ook een heleboel uitermate zwakke wedstrijden. Uit de sterke wedstrijden (de toppers (Standard, Anderlecht, Gent..) ,Uefa ) leid ik echter wel af dat Club een goeie ploeg had. Dat lijkt me logisch. Daarom zeg ik ook dat er zoveel meer in zat. Als ik dat zeg dan doel ik echter niet op pech, maar wel op het feit dat Club het op teveel momenten gewoon liet afweten, terwijl er blijkbaar wel kwaliteit genoeg in de ploeg zit. |
Ik vond het tijd om deze inmiddels legendarisch geworden antwoorden nog eens boven te halen. Hahaha! Blinde fanboys. |
|
|
| Config |
tjah, een serieuze dip blijkbaar: 4-0, kheb nog geen volledige samenvatting gezien maar de uitslag zegt genoeg zeker :)
(al was de verdeding echt volledig onuitgegeven, het mag niet als enige excuus ingeroepen worden)
:D |
|
|
| djcresto |
| ondertussen heeft bassegio zijn rentree gemaakt :) |
|
|
| Gladius |
| toch is het waar: Brugge heeft genoeg kwaliteit om minstens top3 te spelen imo. Wat daar opt moment fout loopt, dno... |
|
|
|
|