return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 [135] 136 137 138 139 140 141 142 143 144 
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 135)
View this Thread in Original format
Config
quote:
Originally posted by Progrez
Gelukkig zitten er nu andere ploegen verveeld met de dertig landbouwers van Dender, allen komende van dorpscafé 'De prijsduif', die hun verplaatsing traditiegetrouw met paard en kar maken.

Geniet ervan.


precies een verwijt, misschien moest Antwerp wat beter zijn best gedaan hebben tijdens de competitie, dan was een eindronde nooit nodig geweest.. ze hebben imo toch de kwaliteiten om in eerste te spelen..

Voor mij mocht Antwerp overkomen hoor, eigenlijk liever Antwerp en Kv Mechelen of Lierse erbij dan Dender, maar Dender heeft zich nu eenmaal onderscheiden van de rest vorig seizoen dus het zij nu zo.
Progrez
Hallo daar, jasperke en config. Ik betwist nergens de promotie van Dender als voetballende ploeg. Wat ik wel doe is hun supportersmentaliteit op de korrel nemen.

Als eind december Antwerp - Dender werd gespeeld, een absolute topmatch in de tweede klasse, zaten er 14000 bezoekers op de Bosuil. Het vak voor de bezoekers van Dender was die avond -op een vijftigtal mensen na- leeg. Met hun kampioenenmatch enkele weken geleden leek het zelfs alsof ze met moeite hun stadion konden volkrijgen. En dat is een verwijt ja. Dat bekritiseer ik zeer zeker. Ploegen als Dender, Roeselare en...(vul zelf aan) zorgen voor een hoop uitgeleefde wedstrijden in onze Belgische eerste klasse. Wie zit er te wachten op Dender - Roeselare met een opkomst van 1500 bezoekers? Geen kat.
FenixStyle
quote:
Originally posted by Progrez
Hallo daar, jasperke en config. Ik betwist nergens de promotie van Dender als voetballende ploeg. Wat ik wel doe is hun supportersmentaliteit op de korrel nemen.

Als eind december Antwerp - Dender werd gespeeld, een absolute topmatch in de tweede klasse, zaten er 14000 bezoekers op de Bosuil. Het vak voor de bezoekers van Dender was die avond -op een vijftigtal mensen na- leeg. Met hun kampioenenmatch enkele weken geleden leek het zelfs alsof ze met moeite hun stadion konden volkrijgen. En dat is een verwijt ja. Dat bekritiseer ik zeer zeker. Ploegen als Dender, Roeselare en...(vul zelf aan) zorgen voor een hoop uitgeleefde wedstrijden in onze Belgische eerste klasse. Wie zit er te wachten op Dender - Roeselare met een opkomst van 1500 bezoekers? Geen kat.


Daarin moet ik u gelijk geven... Hoewel het sfeer/tifo-gebeuren in Belgie de laatste jaren terug aan een opmars bezig is, telt onze competitie toch nog een heel deel kleurloze ploegen..

Het 'Plan Wijnants' zou in dat opzicht zeker een verbetering zijn voor de spanning en beleving van de competitie :)
Jasperovitsj
Niemand verdedigt de supporterskern van Dender voor zover ik weet, en ik snap niet goed wat dat hier eigenlijk ter zake doet? De supporters volgen altijd de prestaties van de ploeg, en Dender heeft nu eenmaal beter gevoetbald dit seizoen dan de andere ploegen. Dat er achter hen een veel te kleine bende boeren staat is inderdaad betreurenswaardig, maar een ploeg zou toch nooit een plaats in eerste mogen claimen puur op basis van de grootte of traditie van de supporterskern?
Gladius
qua supporters zal het idd gene vette zijn (geen enkele ploeg buiten Antwerp en Mechelen btw), maar so what, als ze goeie voetbal brengen. ik zie ze best wel het zulte-waregem van volgend seizoen worden eigenlijk.
Progrez
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Niemand verdedigt de supporterskern van Dender voor zover ik weet, en ik snap niet goed wat dat hier eigenlijk ter zake doet? De supporters volgen altijd de prestaties van de ploeg, en Dender heeft nu eenmaal beter gevoetbald dit seizoen dan de andere ploegen. Dat er achter hen een veel te kleine bende boeren staat is inderdaad betreurenswaardig, maar een ploeg zou toch nooit een plaats in eerste mogen claimen puur op basis van de grootte of traditie van de supporterskern?

Nee natuurlijk niet en er is hier ook niemand die dat zegt. En doen supporters ter zake, jasper? Niet als we spreken over voetballende kwaliteiten, maar daar hadden we het dan ook niet over.
Jasperovitsj
Gij zijt nochtans diegene die de supporters erbij haalde toen de rest het had over voetballende kwaliteiten. ;)
Progrez
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Gij zijt nochtans diegene die de supporters erbij haalde toen de rest het had over voetballende kwaliteiten. ;)

Maar jongen, het gaat hier al pagina's lang over de achterban van verschillende clubs en net daarom haalde ik die van Dender er even bij. Gewoon om het over de opkomst van zo'n ploegen te hebben en er even mee te kunnen lachen. Fenixstyle begreep dat. Gij draait dat om naar kritiek op het voetbal van dender. Knap. Ge hebt de wijsheid niet altjd in pacht, jongen. Besef dat.
The_G0dfather
so not worth the read

where the f is patro heisden :crazy:
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Progrez
Ge hebt de wijsheid niet altjd in pacht, jongen. Besef dat.

Hehe :)

Pot. Kettle. Black.




Ik heb trouwens nergens beweerd dat iemand kritiek had op het voetbal van Dender. Ik merkte alleen een bepaalde rancune op over het feit dat Dender volgend jaar in eerste voetbalt en Antwerp niet, en vooral dat Dender dat niet zou verdienen op basis van zijn supporterskern, en Antwerp net daarom wel. Het enige wat ik daarop zei is dat het voetbal telt, niet de supporters. Daarna gaf ik u zelfs gelijk wat betreft de verschraling van de eerste klasse op gebied van opkomst en supporters :wtf:

Progrez
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Hehe :)

Pot. Kettle. Black.




Ik heb trouwens nergens beweerd dat iemand kritiek had op het voetbal van Dender. Ik merkte alleen een bepaalde rancune op over het feit dat Dender volgend jaar in eerste voetbalt en Antwerp niet, en vooral dat Dender dat niet zou verdienen op basis van zijn supporterskern, en Antwerp net daarom wel. Het enige wat ik daarop zei is dat het voetbal telt, niet de supporters. Daarna gaf ik u zelfs gelijk wat betreft de verschraling van de eerste klasse op gebied van opkomst en supporters :wtf:

En ik heb alweer nergens geschreven dat Antwerp op basis van zijn supporters wel een promotie verdient en Dender niet. Nogmaals: ik hekelde de supportersmentaliteit van de Oost-Vlaamse club en zei dat ze garant zouden kunnen staan voor ietwat sfeerloze, uitgeleefde wedstrijden. Dat beseft iedereen en gij blijkbaar ook. Dat ze op basis daarvan niet zouden mogen promoveren en Antwerp wel, is een redenering verder die gij zelf maakt. Langs mijn kant heb ik dat nergens vermeld. Ik hoop da ge uw cursussen een beetje aandachtiger observeert dezer dagen :)

Spijtig dat door deze aangename discussie mijn aantal posts per dag weer is gestegen. Laat ons een paar dagen wachten en volgende week opnieuw beginnen .
Jasperovitsj
Goed plan, anders zou uw reputatie misschien wel eens om zeep kunnen zijn :p



Zondagavond is trouwens de eerste wedstrijd van de Belgen op het EK voor beloften live te volgen op tv. Ik ben eens benieuwd of de jonkies na zo'n zwaar seizoen de halve finale met bijbehorend olympisch ticket gaan kunnen halen. :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 [135] 136 137 138 139 140 141 142 143 144 
Privacy Statement