return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 [119] 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 119)
View this Thread in Original format
Progrez
quote:
Originally posted by Config
:)

gingen jullie trouwens niet promoveren dit seizoen?

Iedereen weet dat de gemiddelde Antwerpsupporter nooit grote woorden zal verkondigen voor het kampioenschap verlopen is. Hij is juist heel kritisch. Ik vraag me dan ook af waar ge die stelling vandaan hebt. Ook zullen ze onmiddellijk toegeven wanneer het slecht gaat. Dit in zware tegenstelling tot de Brugse boer, die ondanks het archieslechte spel van zijn club toch blijft volhouden dat er 'enorm veel kwaliteit in de ploeg zit'. Hahaha!

Promoveren kan trouwens nog steeds voor Antwerp, brave jongen. Wie weet heeft Brugge volgend seizoen wel de eer om ons te mogen ontvangen.
Config
quote:
Originally posted by Push2005
Bewijst hoe dom en ongeschoold de Club Brugge supporter wel niet is.

Of hoe 2 mensen een totaalbeeld kunnen laten vormen over 25000 brugge-supporters die om de 2 weken naar een voetbalmatch gaan kijken?

Te bewijzen: 2 = 25000

veel succes é Luc ;)
Config
quote:
Originally posted by Progrez
Promoveren kan trouwens nog steeds voor Antwerp, brave jongen. Wie weet heeft Brugge volgend seizoen wel de eer om ons te mogen ontvangen.


Daar kijk ik alvast naar uit :p benieuwd wat uw uitleg dan zal zijn als ge verliest
Push2005
quote:
Originally posted by Config
Of hoe 2 mensen een totaalbeeld kunnen laten vormen over 25000 brugge-supporters die om de 2 weken naar een voetbalmatch gaan kijken?

Te bewijzen: 2 = 25000

veel succes é Luc ;)


Voel u toch niet zo geviseerd ;)
Je bent net als die man in de reportage die het z'n buurman kwalijk neemt omdat voetbal hem geen zak interesseert. Same goes for me.
Config
^
ah juist. En dáárom zijn alle en alleen de Clubsupporters dus dom en ongeschoold. Dat wist ik nog niet.
FCB_Fanatic
geweldige match van Club: Gent weggedrukt, veel kansen gecreeerd en twee prachtige goals gescoord. Het laatste half uur ging het geleidelijk aan wat moeilijker, maar uiteindelijk hebben ze nauwelijks iets weggegeven en die 2-0 kunnen behouden. Gewoon oververdiend gewonnen :happy2:

En Ishiaku speelt ook weer een geweldige match. T is geen speler die der op een seizoen twintig scoort, maar hij is wel ooooh zo nuttig als ge die in uw team hebt. Maar gans Club was gewoon goed :)

Ik kijk al uit naar de finale :D
Gladius
yep goeie match van Brugge, ben blij dat ze eindelijk weer 'ns deftig speelde; er zit immers veel potentieel in. Die eerste goal was één van de mooiste die ik dit seizoen gezien heb; dat hakje :eyes:
Qua Antwerp geloof ik er wel in eigenlijk. Ze hebben dit seizoen al meermaals bewezen er te staan als het echt moet. Ze spelen in de eindronde tegen deftige tegenstanders (wss Lierse, Kortrijk, Mechelen) en niet tegen kleinere ploegen (waartegen ze het altijd moeilijker hebben). Ze kunnen nu wat spelers laten rusten en hopelijk met frisse kopkes aan de eindronde beginnen.
djcresto
Ondertussen lijken ze in het waasland hun verstand te krijgen. Beveren en Lokeren zouden eerst samen willen fusioneren en later ook Hamme, Waasland en Sint Niklaas bij de fusie betrekken. Mooi! Hopelijk wordt het ook realiteit.
Config
Er zijn ondertussen al weer problemen rond de transfer van Simaeys van Brugge.

quote:
De transfer van Jeroen Simaeys naar Club zindert nog na in Sint-Truiden. Volgens Sint-Truiden heeft Club het niet netjes gespeeld.
Het Belang van Limburg noteerde duidelijke taal uit de mond van Roland Duchâtelet.
(Belga)
"Club heeft het reglement overtreden", zegt de voorzitter van Sint-truiden.

"Simaeys (foto) had bij ons een overeenkomst tot 2008. Wij hebben aan Club Brugge geen toestemming gegeven om met hem te onderhandelen."

"Wij laten het hier niet bij en zoeken uit hoe wij met Club een minnelijke schikking kunnen treffen", zegt Duchâtelet.

Volgens het bondsreglement mag een club niet onderhandelen met een speler over een transfer zonder de schriftelijke toestemming van zijn huidige club.
Devroe: "Wie is daar nu de baas?"
Bij Club Brugge reageert sportmanager Luc Devroe verbaasd op de aantijgingen van Duchâtelet. "Er stond een opstapclausule in zijn contract", zegt Devroe (foto).
(Belga)
"Simaeys mocht na dit seizoen weg voor een vastgesteld bedrag. Daaruit leid ik af dat hij transferabel is. Noem het een schriftelijke toestemming om te mogen onderhandelen.

"En ik kreeg een telefoontje van Vanleeuw (bestuur) die me zei dat Simaeys zijn contract niet wou openbreken en dat we konden praten", zegt Devroe

"Het is toch niet mijn schuld dat ze in Sint-Truiden niet weten wie daar nu eigenlijk de lakens uitdeelt."

Geert Lambeets, de zaakwaarnemer van Simaeys, voegt er nog aan toe: "Ik heb François Laureyssen (sportief raadgever van Duchâtelet) laten weten dat Jeroen zijn contract niet zou openbreken."

"Hij vroeg me om zo snel mogelijk te laten weten of hij de club verlaat of nog een jaar zou blijven. Is dat geen toestemming? Ach, het lijkt me allemaal een storm in een glas water."


bron: www.sporza.be

lijkt me nogal een belachelijke zet van Sint-Truiden. Simaeys had een contract waarin stond dat hij na het einde van dit seizoen weg mocht indien men een bepaald bedrag bood voor hem. Als Club dit bedrag biedt dan heeft men toch geen toestemming meer nodig? Het stond namelijk in het contract dat hij weg mocht indien die som geboden werd. Club zal het ook niet 100% fair gespeeld hebben maar papieren zijn nog altijd een hoge bewijsvorm imo. Lijkt me weer wat drukte om niets.. Sint-Truiden zal er wel al spijt van hebben dat ze die clausule in het contract opgenomen hebben.
djcresto
quote:
Originally posted by Config
Er zijn ondertussen al weer problemen rond de transfer van Simaeys van Brugge.



bron: www.sporza.be

lijkt me nogal een belachelijke zet van Sint-Truiden. Simaeys had een contract waarin stond dat hij na het einde van dit seizoen weg mocht indien men een bepaald bedrag bood voor hem. Als Club dit bedrag biedt dan heeft men toch geen toestemming meer nodig? Het stond namelijk in het contract dat hij weg mocht indien die som geboden werd. Club zal het ook niet 100% fair gespeeld hebben maar papieren zijn nog altijd een hoge bewijsvorm imo. Lijkt me weer wat drukte om niets.. Sint-Truiden zal er wel al spijt van hebben dat ze die clausule in het contract opgenomen hebben.


Hebt ge simaeys zien blunderen dit weekend :p

FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by djcresto
Hebt ge simaeys zien blunderen dit weekend :p


ja, enorme flater :p

maar blijkbaar was hij niet volledig fit en moest hij van STVV toch starten aan de match. Aan de rust kon hij echter niet meer verder en is hij vervangen ;)
Config
quote:
Originally posted by djcresto
Hebt ge simaeys zien blunderen dit weekend :p


niets gezien :toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 [119] 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 
Privacy Statement