|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 115)
|
View this Thread in Original format
| Config |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
dat vroeg ik mij ook al af, maar ben der zelf ook nie zeker van
edit: blijkbaar was Ajax dan idd kampioen geweest |
dan zou Ajax idd gewonnen hebben op gemaakte goals ;) |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
Crap, ze scoren wel 5 keer zeker :whip:
mocht ajax 1 keer meer gescoord hebben, dan was 't onderlinge duels zeker ?
dan zou ajax kampioen zijn veronderstel ik, na die blamage voor PSV |
Je gaat me toch niet zeggen dat je een fan van Ajax bent? :nervous: |
|
|
| DJ Sid |
Genk mag vandaag echt niet klagen over de scheidsrechter. :)
(Ik ben supporter van Genk hoor, voor de misverstaanders) |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Real
Je gaat me toch niet zeggen dat je een fan van Ajax bent? :nervous: |
sinds dak 'n manneke van 10 ben ja
1 vd prachtigste voetbalscholen id wereld. Winnen is er niet 't belangrijkste maar wel hoe je wint. |
|
|
| 1Million$shot |
| echt wel zwaar klote voor AZ :) |
|
|
| massiveK |
Pff genk die 3-2 win met een cadeau van de referee...
Er was zeker geen penalty....
:mad: |
|
|
| Glexx |
| quote: | Originally posted by 1Million$shot
echt wel zwaar klote voor AZ :) |
Idd, AZ had ik dan nog het liefste kampioen zien worden van de 3.
En PSV die met 5-1 gaat winnen, man toch, wat een seizoenseinde :eyes: |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by DJ Sid
Genk mag vandaag echt niet klagen over de scheidsrechter. :)
(Ik ben supporter van Genk hoor, voor de misverstaanders) |
Beginnen we eindelijk te maken te krijgen met kampioenengeluk? ;)
Man man wat een ontlading na die 3-2.. Heb echt zowat iedereen in m'n buurt geknuffeld en gekust, niet normaal hoe iedereen aant flippen was :p Dit Genk verdient gewoonweg kampioen te worden, het is alleen wachten en hopen tot die van Anderlecht een steek laten vallen.. :) |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Beginnen we eindelijk te maken te krijgen met kampioenengeluk? ;)
Man man wat een ontlading na die 3-2.. Heb echt zowat iedereen in m'n buurt geknuffeld en gekust, niet normaal hoe iedereen aant flippen was :p Dit Genk verdient gewoonweg kampioen te worden, het is alleen wachten en hopen tot die van Anderlecht een steek laten vallen.. :) |
Dat was iig niet vandaag.. Anderlecht heeft blijkbaar minder last van de druk waar Broos over kwam kreften :rolleyes:
Sterke match van vooral Legear en Hassan. Voor mij mag Legear (of zelfs Lamah) gerust de plek van Boussoufa innemen, want die vond ik vandaag weeral zwak. |
|
|
| massiveK |
die tweede goal van legear :eyes:
Super match van Anderlecht... Zelfs Van Damme heeft goed gespeeld (dat zegt voldoende :D ) |
|
|
| FCB_Fanatic |
Man U uitgeschakeld :(
Winst van Milan is verdiend, maar als der een ploeg is die ik het niet gun is het toch wel Milan (samen met Chelsea) |
|
|
| lievez |
Milan redelijk verdiend door (vooral deze match), Man Utd leg serieus onder. Al had ik het graag anders gezien :(
Commentator was wel ferm op mijn zenuwen aant werken. Diene flapte er wa flauwekul uit jonges :whip: |
|
|
|
|