return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 [105] 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 105)
View this Thread in Original format
The_G0dfather
das zeker da, nuja i couldnt care less,

't wordt alleen wel heel belachelijk als we weer een van de kampioenschappen missen
Gladius
ik blijf in de nationale ploeg geloven! een punt pakken is zeker haalbaar!
Real
Het zou verdiend zijn. Zowat elk land staat meer dan één trapje hoger dan ons op vlakken als techniek, tactiek en motivatie.
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Gladius
ik blijf in de nationale ploeg geloven! een punt pakken is zeker haalbaar!


dat wordt iedere keer gezegd, en iedere keer gaan ze roemloos de boot in :(
DJ Sid
Och ze verliezen toch.
Config
en het gaat verder..

quote:
UEFA zal Stijnen aan de tand voelen
do 22/03/07 - De Portugese bond heeft een officiële klacht ingediend bij de UEFA naar aanleiding van de uitspraken van Stijn Stijnen. Die wilde Cristiano Ronaldo zo snel mogelijk "opruimen" zaterdag. De bondspreses betreurt de hele heisa. "Het is niet het eerste incident met Stijnen."

Portugal-België staat pas zaterdag op het menu, maar maandag al barstte de strijd los. Toen onthulde Stijn Stijnen in een Belgische krant zijn tactiek om Cristiano Ronaldo af te houden.
(Belga)

"We moeten hem zo fel aanpakken dat hij na twee minuten moet afgevoerd worden", liet de doelman noteren. Probleempje: ook Portugal nam daar akte van.

De Portugese pers schreeuwde moord en brand. En ook Alex Ferguson, de coach van Manchester Utd (Ronaldo's club), vond dergelijke taal ongepast.

Stijnen schrok van de hevige reacties en nuanceerde later zijn uitspraken. Maar dat baatte niet. De UEFA buigt zich volgende week over de zaak.
"Als de tijd rijp is, zullen we contact opnemen met de Belgische bond", meldt de UEFA. "Maar het onderzoek zal zeker niet afgerond worden voor de wedstrijd van zondag."
De Keersmaecker: "Je moet toch voorzichtig zijn"
Bondspreses François De Keersmaecker zit verveeld met de rel rond Stijnen. "Ik kan die uitspraken alleen betreuren."
(Belga)

"Op dit niveau moet je voorzichtig zijn met wat je zegt", zegt De Keersmaecker op Sporza Radio.

"Achteraf heeft hij die uitspraken genuanceerd, maar die zaak krijgt nu toch een staartje. Dat konden we toch missen als kiespijn."

"Het is ook niet het eerste incident met Stijnen, hé (de doelman noemde De Keersmaecker ooit "een amateur", nvdr)."


www.sporza.be


Dat gaat met voorsprong de belachelijkste zaak ooit worden..
Real
Haha triest. Jongens toch.
FCB_Fanatic
stel u eens voor dat Stijnen echt geschorst zou worden voor die uitspraak ... zou toch wel het toppunt zijn. Hoe belachelijk maakt de UEFA zich dan wel niet :haha: :haha:

maar goed, uiteindelijk zal die hele zaak enkel de portugezen maar meer gemotiveerd hebben, en zal het bij de Belgen enkel maar voor minder concentratie gezorgd hebben. Het zal het resultaat niet ten goede komen.
MikeVee
Zal mijn pronostiek alvast meegeven :D

5-1 voor portugal, de Belgische goal zal gemaakt worden door Sterchelle. Als die niet mag meedoen zal het een own-goal zijn van portugal of een afgeweken bal. :toothless



Go Portugal!!!!
Bl@ckOut
Ik hou 't bij 3-0, waarvan 1 blunder van Stijnen. Een makkelijke bal van ronaldo die hij zomaar door z'n handen laat glippen of zo, 't zou nogal feest zijn :D

FCB_Fanatic
Al de ogen gaan op Stijnen gericht zijn na zijn uitspraak, met dus extra druk als gevolg. Ik denk dat dit juist gaat zorgen voor een sterke prestatie van Stijnen. :D

Toch zie ik de duivels verliezen met 2-0 en zie ik ze zelf nauwelijks kansen creeeren.
Gladius
bah, bende zwartkijkers!
den déklik komt er morgen zeg ik u!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 [105] 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 
Privacy Statement