|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 76)
|
View this Thread in Original format
| Config |
| Stijnen is veel beter dan Zitka :) , een beetje chauvinisme mag ook wel zeker.. en tenslotte bewijst hij zich ook al sinds vorig seizoen. |
|
|
| Progrez |
De loting voor de kwartfinales van de beker van België is net achter de rug:
Genk - Anderlecht
Antwerp (II) - Standard
Gent - KV Mechelen (II)
Club Brugge - Kortrijk (II) |
|
|
| speentje |
| quote: | Originally posted by djcresto
Wouter Vrancken en Daniel Zitka!
Beiden haalden zowel de eerste helft van dit seizoen als de tweede helft van vorig seizoen een heel hoog niveau. Bij al de rest was het met pieken en dalen. |
Vrancken? you must be kidding, 't is éen van de grootste beenhouwers op de Belgische velden :rolleyes: moet die gast eens een hele wedstrijd in de gaten houden
Zitka daarentegen vind ik nog een sympathieke gast met héel wat talent. dat is nu de enigste speler die voor mijn part zonder problemen naar Brugge zou mogen overstappen indien Stijnen vertrekt
't staat nu al vast wie de gouden schoen krijgt Boussafa/Frutos |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Progrez
Genk - Anderlecht
Antwerp (II) - Standard
|
Vette matchkes. :D |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Progrez
De loting voor de kwartfinales van de beker van België is net achter de rug:
Genk - Anderlecht
Antwerp (II) - Standard
Gent - KV Mechelen (II)
Club Brugge - Kortrijk (II) |
Drie keer tegen Anderlecht in twee weken tijd, én Trance Energy valt ook nog eens binnen die periode... DAAAMN, dat wordt twee weken FEEEEEEEEEEESSSSTTTT :crazy: :eyespop: :eyes:
Het is natuurlijk wel de moeilijkste loting die we konden hebben. Zowel thuis als in Anderlecht winnen zal wel niet gebeuren.. Maarja met 0-0 thuis en 1-1 op Anderlecht zijn we ook geplaatst, ik zie onze kansen dus zeker niet somber in :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Mooie loting voor Antwerp, maar ze gaan het zeker niet gemakkelijk krijgen. Idem voor Mechelen. Den Bosuil zal in ieder geval VOLLEDIG rood-wit gekleurd zijn :toothless |
|
|
| djcresto |
| wooot goei loting voor Gent, op Gent zie ik Mechelen nie veel kans maken :D |
|
|
| Config |
| Club komt ook goed weg :p |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Config
Club komt ook goed weg :p |
idd :)
zelfs met het huidige niveau dat Club haalt zouden ze over twee wedstrijden toch de halve finales moeten halen. Hopelijk spelen ze tegen dan ook beter en dan zit een finaleplaats er wel in. |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Config
Club komt ook goed weg :p |
Vind ik niet; die 2deklasser is niet zomaar zo ver geraakt. En in een bekerwedstrijd kan alles. Als ze niet winnen zijn de supporters ontgoocheld; als ze wel winnen waarschijnlijk oook aangezien ze een fantastiche wedstrijd met veel goals zullen verwachten. Het is immers toch maar een 2de klasser. En de kans is klein dat het een gemakkelijke wedstrijd zal worden.
had liever tegen Genk gezien, brugge kan altijd iets meer tegen een topper en van zo een ploeg weet je dat ze komen meevoetballen en zich niet ingraven voor eigen doel |
|
|
| djcresto |
| Tis toch in het nadeel van de 2e klassers dat het met een heen en terugmatch is. |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Vind ik niet; die 2deklasser is niet zomaar zo ver geraakt. En in een bekerwedstrijd kan alles. Als ze niet winnen zijn de supporters ontgoocheld; als ze wel winnen waarschijnlijk oook aangezien ze een fantastiche wedstrijd met veel goals zullen verwachten. Het is immers toch maar een 2de klasser. En de kans is klein dat het een gemakkelijke wedstrijd zal worden.
had liever tegen Genk gezien, brugge kan altijd iets meer tegen een topper en van zo een ploeg weet je dat ze komen meevoetballen en zich niet ingraven voor eigen doel |
toch denk ik niet dat Club veel problemen zal hebben met Kortrijk.. het speelt wel in het nadeel van Club dat ze eerst thuisspelen, dus waarschijnlijk zal er weer geen kat zitten voor de thuismatch.. en erna nog es naar Kortrijk.. indien het verschil niet gemaakt is in de heenmatch kan het daar misschien wel es warm worden..
Met goed wegkomen doelde ik eigenlijk op het feit dat ze geen eersteklasser treffen.. er is altijd meer kans dat ze het moeilijker gaan krijgen tegen een eersteklasser (uit top 5!) dan tegen een 2deklasser denk ik. Bij beide matchen zou er trouwens totaal geen volk op de tribunes zitten.. geef me dan dus maar liever een 2deklasser. |
|
|
|
|