|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 125)
|
View this Thread in Original format
| Progrez |
De eindronde kan van start gaan.
Programma
Zondag 27/05 16u:
Antwerp – KV Mechelen
KV Kortrijk – Lierse
Donderdag 31/05 20u30:
KV Mechelen – Antwerp
Lierse – KV Kortrijk
Zondag 03/06 16u:
Antwerp - Lierse
KV Mechelen - KV Kortrijk
Donderdag 07/06 20.30u:
Lierse - KV Mechelen
KV Kortrijk - Antwerp
Zondag 10/06 16u:
KV Kortrijk – KV Mechelen
Lierse – Antwerp
Donderdag 14/06 20.30u:
Antwerp - KV Kortrijk
KV Mechelen - Lierse |
|
|
| Glexx |
Hmm, leuke loting.. Na 2 speeldag zullen we al veel meer weten, of net niet. Als laatste wedstrijd naar KV, als het dan nog moet gebeuren, ga ik toch wel met dikke schrik naar Mechelen ...
Belgacom TV zendt trouwens 6 wedstrijden uit. Elke speeldag 1.
En ja, het was met het avondje wel, zaterdag! Thuismatch gespeeld op Lokeren :crazy:
Filmpje voor de liefhebbers: http://www.lierse.com/video0607/lok_lie_sfeer.wmv |
|
|
| Blue Sky 99 |
Voor mij persoonlijk is het speelschema een ramp, ik heb zowat een examen na elke wedstrijd die ik wou gaan bekijken (en dat waren er 4 van de 6), en wnr het gaat om zo'n avondwedstrijd vormt dat wel een serieus probleem eigenlijk. Nuja, ik zie nog wel hoe ik het oplos ...
Sportief gezien wil'k nog niet op de zaken vooruitlopen, daar kunnen we ons eigenlijk pas na zondag over uitspreken maar een 4/6 lijkt me toch noodzakelijk. |
|
|
| Progrez |
| quote: | Originally posted by Glexx
Hmm, leuke loting.. Na 2 speeldag zullen we al veel meer weten, of net niet. Als laatste wedstrijd naar KV, als het dan nog moet gebeuren, ga ik toch wel met dikke schrik naar Mechelen ...
Belgacom TV zendt trouwens 6 wedstrijden uit. Elke speeldag 1.
En ja, het was met het avondje wel, zaterdag! Thuismatch gespeeld op Lokeren :crazy:
Filmpje voor de liefhebbers: http://www.lierse.com/video0607/lok_lie_sfeer.wmv |
En één ter herinnering voor de kakkers van Mechelen:
http://www.youtube.com/watch?v=PgFRqZyGfxk |
|
|
| FCB_Fanatic |
Vandaag toch naar de CL finale gekeken (Schindler's list heb ik opgenomen)
Vond het uiteindelijk niet zo'n boeiende finale met toch wel een zwak Milan. Eerste helft was voor Liverpool, maar net voor de rust komt Milan toch met een gelukje op voorsprong via een afgeweken vrije trap. Slechter kon dus niet voor Liverpool. In de tweede helft was er niet echt een ploeg die er bovenuit stak. Uiteindelijk weet Inzaghi wel nog de 2-0 te scoren na een prachtig doorsteekpasje van Kaka. De aansluitingstreffer van Kuyt (volgens mij in buitenspel) kwam te laat. Milan wint de CL :( |
|
|
| MikeVee |
| De sporza radioreporter buiten het stadion kan geen deftige interviews doen aangezien er constant halfzatte supporters tussen komen :stongue: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Mijn geld staat vanavond toch op Standard :) |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by MikeVee
aangezien er constant halfzatte supporters tussen komen :stongue: |
Huh, ik dacht dat config niet naar de match ging? :p
Mijn pronostiek: 3-1 voor Club.
En ik gun het ze wel, al is het maar opdat Standard wéér maar eens langs een prijs zou grijpen ;) |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Mijn pronostiek: 3-1 voor Club.
|
en tis al 1-0 :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
Club wint de BvB :crazy: :eyespop:
toch nog een zwak seizoen een beetje kunnen redden :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| Verdiende overwinning trouwens. Standard is nooit in het spel voorgekomen, en dat lag deels aan eigen zwakte maar ook zeker aan de sterkte van Brugge. Ze beheersten het middenveld volledig en hebben heel de wedstrijd goed gejaagd en druk op de man met de bal gezet, waarop Standard absoluut geen antwoord kon vinden. En als het nodig was stond Stijnen paraat. Dus wel jammer dat we dit Brugge niet het hele seizoen aan het werk hebben kunnen zien :) |
|
|
|
|