return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 [125] 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 125)
View this Thread in Original format
Progrez
De eindronde kan van start gaan.

Programma

Zondag 27/05 16u:
Antwerp – KV Mechelen
KV Kortrijk – Lierse

Donderdag 31/05 20u30:
KV Mechelen – Antwerp
Lierse – KV Kortrijk

Zondag 03/06 16u:
Antwerp - Lierse
KV Mechelen - KV Kortrijk

Donderdag 07/06 20.30u:
Lierse - KV Mechelen
KV Kortrijk - Antwerp

Zondag 10/06 16u:
KV Kortrijk – KV Mechelen
Lierse – Antwerp

Donderdag 14/06 20.30u:
Antwerp - KV Kortrijk
KV Mechelen - Lierse
Glexx
Hmm, leuke loting.. Na 2 speeldag zullen we al veel meer weten, of net niet. Als laatste wedstrijd naar KV, als het dan nog moet gebeuren, ga ik toch wel met dikke schrik naar Mechelen ...

Belgacom TV zendt trouwens 6 wedstrijden uit. Elke speeldag 1.

En ja, het was met het avondje wel, zaterdag! Thuismatch gespeeld op Lokeren :crazy:
Filmpje voor de liefhebbers: http://www.lierse.com/video0607/lok_lie_sfeer.wmv
Blue Sky 99
Voor mij persoonlijk is het speelschema een ramp, ik heb zowat een examen na elke wedstrijd die ik wou gaan bekijken (en dat waren er 4 van de 6), en wnr het gaat om zo'n avondwedstrijd vormt dat wel een serieus probleem eigenlijk. Nuja, ik zie nog wel hoe ik het oplos ...

Sportief gezien wil'k nog niet op de zaken vooruitlopen, daar kunnen we ons eigenlijk pas na zondag over uitspreken maar een 4/6 lijkt me toch noodzakelijk.
Progrez
quote:
Originally posted by Glexx
Hmm, leuke loting.. Na 2 speeldag zullen we al veel meer weten, of net niet. Als laatste wedstrijd naar KV, als het dan nog moet gebeuren, ga ik toch wel met dikke schrik naar Mechelen ...

Belgacom TV zendt trouwens 6 wedstrijden uit. Elke speeldag 1.

En ja, het was met het avondje wel, zaterdag! Thuismatch gespeeld op Lokeren :crazy:
Filmpje voor de liefhebbers: http://www.lierse.com/video0607/lok_lie_sfeer.wmv

En één ter herinnering voor de kakkers van Mechelen:

http://www.youtube.com/watch?v=PgFRqZyGfxk
FCB_Fanatic
Vandaag toch naar de CL finale gekeken (Schindler's list heb ik opgenomen)

Vond het uiteindelijk niet zo'n boeiende finale met toch wel een zwak Milan. Eerste helft was voor Liverpool, maar net voor de rust komt Milan toch met een gelukje op voorsprong via een afgeweken vrije trap. Slechter kon dus niet voor Liverpool. In de tweede helft was er niet echt een ploeg die er bovenuit stak. Uiteindelijk weet Inzaghi wel nog de 2-0 te scoren na een prachtig doorsteekpasje van Kaka. De aansluitingstreffer van Kuyt (volgens mij in buitenspel) kwam te laat. Milan wint de CL :(
MikeVee
De sporza radioreporter buiten het stadion kan geen deftige interviews doen aangezien er constant halfzatte supporters tussen komen :stongue:
Jasperovitsj
Mijn geld staat vanavond toch op Standard :)
FenixStyle
quote:
Originally posted by MikeVee
aangezien er constant halfzatte supporters tussen komen :stongue:


Huh, ik dacht dat config niet naar de match ging? :p


Mijn pronostiek: 3-1 voor Club.

En ik gun het ze wel, al is het maar opdat Standard wéér maar eens langs een prijs zou grijpen ;)
domineesje
quote:
Originally posted by FenixStyle



Mijn pronostiek: 3-1 voor Club.



en tis al 1-0 :)
Config
\o/

FCB_Fanatic
Club wint de BvB :crazy: :eyespop:

toch nog een zwak seizoen een beetje kunnen redden :D
Jasperovitsj
Verdiende overwinning trouwens. Standard is nooit in het spel voorgekomen, en dat lag deels aan eigen zwakte maar ook zeker aan de sterkte van Brugge. Ze beheersten het middenveld volledig en hebben heel de wedstrijd goed gejaagd en druk op de man met de bal gezet, waarop Standard absoluut geen antwoord kon vinden. En als het nodig was stond Stijnen paraat. Dus wel jammer dat we dit Brugge niet het hele seizoen aan het werk hebben kunnen zien :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 [125] 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 
Privacy Statement