|
Voetbalseizoen 2006-2007 (pg. 44)
|
View this Thread in Original format
| speentje |
| quote: | Originally posted by Vishnu
Totttenham - Brugge, enkel de 2e helft gezien, maar de Bruggelingen waren me toch maar een stel makke lammetjes vandaag :p Zo weinig inzet getoond. En waarom wordt Ishiaku er pas in de 91e minuut ingezet, gewisseld voor een andere aanvaller dan nog? |
weinig inzet? duidelijk 1e helft niet gezien :rolleyes:
tweede helft kwamen ze er idd niet meer aan te pas, wil natuurlijk niet zeggen dat er geen inzet meer was é, twee verschillende dingen.
jammer maar Tottenham was iets te sterk
Ishiaku moest er idd stukken vroeger worden ingebracht, liefst in plaats voor Balaban die niet in de wedstrijd zat (niet zijn type spel), wisselen in laatste minuut sucks |
|
|
| FCB_Fanatic |
ik heb de hele match gezien van Brugge. Ze hebben een degelijke eerste helft gespeeld. Begonnen goed, geleidelijk aan kwam tottenham beter in de match en net op dat moment scoort Brugge de 0-1. Heel erg jammer dat de gelijkmaker zo vlug valt anders had het een andere match kunnen worden.
2de helft is Brugge er niet meer aan te pas gekomen. Je merkte zeer goed de gebreken van enkele spelers: vermant en Blondel zijn verdedigend net iets te weinig (zoals ook op vt4 al werd aangegeven) en het wordt op zulke momenten echt duidelijk dat Brugge een type simons mist ... een speler die er voluit voor gaat, enorm veel ballen recupereert en veel verdedigend werk opknapt. Ook deze wedstrijd viel enorm goed op dat gvozdenovic geen verdediger is (met als beste voorbeeld het derde doelpunt).
En dan Balaban natuurlijk, die komt op dit niveau toch net iets te kort. Hij kon zich niet echt nuttig maken en Ishiaku had hier imo nuttiger geweest naast Salou. Balaban had enkel iets op vrije trap kunnen bijbrengen denk ik, en die mogelijkheid heeft zich niet voorgedaan.
Brugge maakt nog steeds kans op de volgende ronde maar dan moet thuis tegen Boekarest wel gewonnen worden. Ik heb er vooral schrik voor dat de laatste speeldag (als Club vrij is) zowel Tottenham en Leverkussen thuis een B-elftal zullen opstellen en mss zo punten zullen verliezen. In ieder geval is Totteham na vandaag toch wel de sterkste ploeg gebleken in deze groep (zoals wel te verwachten was). |
|
|
| Phortastic |
Toch wel huilen met de pet op dat Brugge en Anderlecht het (alweer) laten afweten en dat Zulte-Waregem de enige ploeg is die kan stunten. Zegt veel :o
Nog meer lachen dat Vercauteren en de voorzitter op voorhand met zoveel tralala aankondigde dat ze zeker eens gingen stunten in de CL. Zo moet je aankomen :) |
|
|
| Blue Sky 99 |
| Proficiat Zulte, dit is te mooi voor woorden! |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by speentje
weinig inzet? duidelijk 1e helft niet gezien :rolleyes: |
Zoals ik al zei dus :)
| quote: | tweede helft kwamen ze er idd niet meer aan te pas, wil natuurlijk niet zeggen dat er geen inzet meer was é, twee verschillende dingen.
|
Kom kom, het aantal keren dat ik een Brugse middenvelder zelfverzekerd op zijn man heb zien afstormen in de 2e helft zijn op 1 hand te tellen. Ze gaven continu teveel ruimte aan de tegenstander. |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Vishnu
Kom kom, het aantal keren dat ik een Brugse middenvelder zelfverzekerd op zijn man heb zien afstormen in de 2e helft zijn op 1 hand te tellen. Ze gaven continu teveel ruimte aan de tegenstander. |
vond ik ook :) |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Toch wel huilen met de pet op dat Brugge en Anderlecht het (alweer) laten afweten en dat Zulte-Waregem de enige ploeg is die kan stunten. Zegt veel :o
Nog meer lachen dat Vercauteren en de voorzitter op voorhand met zoveel tralala aankondigde dat ze zeker eens gingen stunten in de CL. Zo moet je aankomen :) |
"zouden moeten kunnen stunten", maar zoals gevreesd bleek dat dit Anderlecht niets te zoeken heeft in de CL. Buiten Biglia kan er niemand mee (trainer inclu), en dat is een pijnlijke vaststelling (al hebben ze al pech gekend ook). Maar ik heb ook de indruk dat ze ni alleen op technisch vlak tekort komen, ook ervaring is er te weinig, geen hechte, goed ingespeeld ploeg, niet genoeg lef,.. Bon ja, genoeg over Anderlecht gezeverd.
Wat Zulte-Waregem presteert is heel mooi, en als de coëfficient van België min of meer gehandhaafd zal blijven, zal dat dankzij Zulte zijn. |
|
|
| FCB_Fanatic |
we moeten ook een beetje realistisch blijven met onze verwachtinghen hé. Zulte heeft (weeral) een prachtige prestatie afgeleverd, maar je moet ook naar de tegenstanders kijken. Ze hebben tot nu toe de twee 'minste' ploegen tegengehad, terwijl Brugge de sterkste eerst heeft tegengehad. Als je de matchen van anderlecht dan bekijkt moet gezegd worden dat ze de twee eerste matchen net zo goed hadden kunnnen winnen als verliezen, uiteindelijk is het een gelijkspel geworden. Over de matchen tegen Milan moeten we niet eens beginnen, daartegen wint een Belgische ploeg maar 1 op 10 matchen, en dan nog moet alles meezitten.
Het blijft natuurlijk wel zo dat Zulte met deze resultaten heeft gestunt, afwachten of ze dat ook tegen de sterkste ploegen kunnen. Ik denk in ieder geval dat het ook in hun voordeel speelt dat ze in elke match niets 'moeten', dat ze als underdog beginnen en ook vaak onderschat worden door de tegenstanders. |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Buiten Biglia kan er niemand mee (trainer inclu), en dat is een pijnlijke vaststelling (al hebben ze al pech gekend ook). Maar ik heb ook de indruk dat ze ni alleen op technisch vlak tekort komen, ook ervaring is er te weinig, geen hechte, goed ingespeeld ploeg, niet genoeg lef,.. Bon ja, genoeg over Anderlecht gezeverd.
|
Ja idd, vind ik dus ook. Vooral dat goed ingespeeld vind ik opvallend, misschien als ze de groep een tijdje kunnen bijeenhouden dat het wel eens een pak beter zou kunnen draaien internationaal. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Toch wel huilen met de pet op dat Brugge en Anderlecht het (alweer) laten afweten en dat Zulte-Waregem de enige ploeg is die kan stunten. Zegt veel :o |
Als je ziet waar Zulte Waregem in de competitie staat zegt dat toch vooral iets over het niveau van de Uefa Cup.
Trouwens al dat negativisme over Anderlecht. Uiteindelijk speelden ze al 2x gelijk en hierna verloren ze 2x tegen Milan. Had iemand dan gedacht dat ze 2x tegen Milan zouden winnen? Laat ons de afrekening maar maken op het einde van de eerste ronde. |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by djcresto
Trouwens al dat negativisme over Anderlecht. Uiteindelijk speelden ze al 2x gelijk en hierna verloren ze 2x tegen Milan. Had iemand dan gedacht dat ze 2x tegen Milan zouden winnen? Laat ons de afrekening maar maken op het einde van de eerste ronde. |
Neen, maar als je kijkt naar de omstandigheden zie je dat het beter kon en moest. In de 3 eerste matchen waren alle omstandigheden gunstig om 6-9 punten te kunnen halen.
De afrekening wordt idd pas op het einde gemaakt, maar ik vind dat je ziet dat de ploeg op veel vlakken (nog) iets mist. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
De afrekening wordt idd pas op het einde gemaakt, maar ik vind dat je ziet dat de ploeg op veel vlakken (nog) iets mist. |
In vergelijking met andere ploegen missen ze vooral geld en ook tegenstand in België. De ploeg kan maar een paar keer op een jaar op niveau spelen. En als het dan echt moet dan lukt het nie fantastisch. |
|
|
|
|